padajacy EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • padajacy EGR

    fazis, widze ze masz problemy z podstawowa rzecza jaka jest czytanie ze zrozumieniem
    wiec postaram ci sie wyjasnic
    po pierwsze MY to jest spolecznosc internetowa która czyta i wypowiada sie na tym forum do ktorej dołączyliscie
    po drugie rozmowy i polemiki prowadza z toba konkretne osoby a nie wszyscy (wiec to oddzielaj)
    a po trzecie zanim wydasz osad o kimkolwiek postaraj sie go na poczatku poznac
    i zanim staniesz sie "guru" w jakims temacie to postaraj sie pokazac ze tak powinno byc przy pomocy swojej wiedzy a nie dlatego ze ktos cie gdzies tak traktuje albo dlatego ze tak ci sie wydaje

  • #2
    padajacy EGR

    bylem dzisiaj w serwisie jeszcze raz i powiedzieli mi ze moj EGR jest w trakcie padania :evil: . naczytalem sie juz co to to cos robi w aucie i ze w sumie mozna go usunac. ale - mam jedno pytanie: za 10 jade do Polski (1300km) i zastanawiam sie co mie moze spotkac po drodze jak mi ten EGR padnie do konca? czy moge spokojnie jechac i czekac az padnie (jednym slowem nie panikowac), czy wymieniac albo uwazac podczas jazdy. prosze o rade.

    dodam ze moj EGR cyka przy dodawanu gazu - nawet delikatne tykniecie pedalu gazu i slychac metaliczny klik w EGRze.

    z gory dzieki

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No jak mu odbije, to bedzie gasil silnik, bo klapka spadnie w dol i silnik robi stop :wink: Ale to naprawde musialoby sie jakies tornado stac. Przeciez to urzadzenie jest proste jak konstrukcja cepa. Obudowa z klapka i sterowane to jest podcisnieniem. Jak odlaczysz wezyk to na pewno klapka nie dygnie, tyle tylko ze ASV na takie kombinacje reaguje zaswieceniem sie helikopterka na desce :evil:
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Maicroft, dzieki!
        jest jakis sposob zeby w razie co dojechac gdzie sie chce jak juz to cudenko padnie do konca? czy wyjecie tego wezyka cos da?
        czy ktos wie jak sie EGR w "skodaczesci" nazywa. nie moge go znalezc a EGR wyglada mi na tyle prosto ze moze sam bym mogl sobie go wymienic.

        a tak na marginesie male porownanie: Belgia (Leuven) wymiania EGR 250-300 EUR :roll: . Zimny w Piotrkowie - 200 tyle ze PLN! Przeglad Climatronica - LEuven 125 EUR, Zimny 200 PLN. Dobrze ze sie czasami czlowiek w rodzinne strony wybiera :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          No jak mu odbije, to bedzie gasil silnik, bo klapka spadnie w dol i silnik robi stop :wink: Ale to naprawde musialoby sie jakies tornado stac. Przeciez to urzadzenie jest proste jak konstrukcja cepa. Obudowa z klapka i sterowane to jest podcisnieniem. Jak odlaczysz wezyk to na pewno klapka nie dygnie, tyle tylko ze ASV na takie kombinacje reaguje zaswieceniem sie helikopterka na desce :evil:
          Pomyliles EGR z klapa gaszaca
          EGR ma za zadanie otworzyc powrot spalin z kolektora wydechowego. Jak padnie to albo bedzie sie zacinal i powodowac to bedzie szarpanie silnika w niektorych predkosciach obrotowych albo po prostu nie bedzie sie otwieral co bedzie skutkowalo troche twardsz praca na biegu jalowym i goszymi wynikami norm spalin.
          W totalnie pechowej opcji moze sie roszczelnic i cisnienie w dolocie bedzie spiepszalo ...
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • Kaspoll19
            Classic
            • 2007
            • 7

            #6
            Tak dokładnie EGR będzie powodował szarpniecia, samochód nie przekroczy prędkości większej niz 150-160 shamuje silnik do 130 i spowrotem sie bedzie rozpędzać. Shamuje dlatego bo dosanie zaduzo spalin i sie bedzie dławił. :? Także można z tym jeździć ale na autostradzie mogą trąbic abyś sie sunoł bo jakiejś grubej rybie bedzie sie spieszyło na obiad w domku. :evil:

            Komentarz

            • Masmo
              L&K
              • 2005
              • 1145

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              ..... Jak odlaczysz wezyk to na pewno klapka nie dygnie, tyle tylko ze ASV na takie kombinacje reaguje zaswieceniem sie helikopterka na desce :evil:
              Niech żyje AHF :diabelski_usmiech . Odłącz przewód sterujący i wkręć w niego śrubkę. A lampka niech się pali jak taką ma ochotę :wink: :szeroki_usmiech .
              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

              Komentarz

              Pracuję...