[O1] zbiornik podcisnienia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JanuszD
    Drive
    • 2012
    • 74

    [O1] zbiornik podcisnienia

    To bedziesz Pan zadowolony :idea:
  • broda1920
    Drive
    • 2010
    • 69

    #2
    [O1] zbiornik podcisnienia

    witam mam zapytanko do czego służy, co powoduje zbiornik podciśnienia w octavia I ASV , mozna jezdzić bez podpietego wezyka do zbiornika gdyz kupujac O1 ten wezy był odpiety
    z góry dzieki za odp
    Załączone pliki

    Komentarz

    • rumianko
      Ambiente
      • 2009
      • 160

      #3
      może powodować ubytki podciśnienia w układzie a co za tym idzie parę kluczowych podzespołów silnika nie będzie w 100% sprawnie chodziło.
      chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
      Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
      one quoter mile - 13,3 tdikiem.
      promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

      Komentarz

      • jacki64
        Drive
        • 2010
        • 82
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Znalazłem taki opis działania tego zbiorniczka.
        Ten okrągły baniaczek ma na celu zmagazynowania odpowiedniego zapasu podciśnienia. Podczas sportowej jazdy w czasie gdy często korzystamy z hamulca...serwo >spuści< nam podciśnienie. Wtedy po dodaniu gazu musielibyśmy chwile odczekać zanim vacum pompa wytworzy podciśnienie w układzie niezbędne do wysterowania N-75 i tym samym kierownic.
        Zapas >PODCIŚNIENIA< w zasobniku jest odcięty zaworkiem od reszty instalacji wiec czeste uzywanie hamulca nie ma wpływu na jego poziom. Dzięki temu instalacja sterowania kierownicami ma stały zapas podcisnienia....dzięki temu nie ma tzw turbodziury...która występować by mogła w aucie bez zasobnika.

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Wężyk był odłączony i zaślepiony, bo jeśli tylko odłączony, to często "fachowcy" mają taki sposób" na przeładowanie turbiny.
          Przy odłączonym wężyku jest mniejsze podciśnienie w układzie sterowania doładowania turbiny i tym samym turbo mniej pompuje, nie dochodzi do przeładowania, ale w takim przypadku turbo z niskich obrotów bardzo słabo wstaje.
          Musi być wszystko podłączone poprawnie.
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • broda1920
            Drive
            • 2010
            • 69

            #6
            ok dzieki za odp. wezyk był tylko sciagniety wiec wraca na swoje miejsce
            a jeszcze jedno pytanko ten zbiorniczek jest pusty?w srodku

            Komentarz

            Pracuję...