Pytanie jest następujące:
Czy ktoś próbował założyć oponę o rozmiarze 205/70 R15 Octavii II z pakietem na bezdroża, lub do wersji 4x4 / Scouta?
Dlaczego taki dziwny rozmiar?
Chodzi mi po głowie jakaś opona typu AT, no i najmniejsza jaką narazie znalazłem jest w takiej wielkości np. ContiCrossContact AT. Kalkulator rozmiaru wskazuje, że seria 225/50R17 ma 656,8mm średnicy natomiast 205/70 R15 - 668,0mm. Wydaje mi się, że na tył bez problemu podejdzie, bo jest trochę zapasu, natomiast z przodu przy skręconych kołach przy seryjnym rozmiarze mało miejsca już zostaje do zderzaka i mam pewne wątpliwości. Może ktoś jednak podchodził już do tematu?
Poniżej mały VT. Wiadomo, że wygląd auta na piętnastkach nie porywa, ale w tym wypadku istotniejsze są walory użytkowe takich opon. I tak nie będą one jeżdżone cały czas.
Czy ktoś próbował założyć oponę o rozmiarze 205/70 R15 Octavii II z pakietem na bezdroża, lub do wersji 4x4 / Scouta?
Dlaczego taki dziwny rozmiar?
Chodzi mi po głowie jakaś opona typu AT, no i najmniejsza jaką narazie znalazłem jest w takiej wielkości np. ContiCrossContact AT. Kalkulator rozmiaru wskazuje, że seria 225/50R17 ma 656,8mm średnicy natomiast 205/70 R15 - 668,0mm. Wydaje mi się, że na tył bez problemu podejdzie, bo jest trochę zapasu, natomiast z przodu przy skręconych kołach przy seryjnym rozmiarze mało miejsca już zostaje do zderzaka i mam pewne wątpliwości. Może ktoś jednak podchodził już do tematu?
Poniżej mały VT. Wiadomo, że wygląd auta na piętnastkach nie porywa, ale w tym wypadku istotniejsze są walory użytkowe takich opon. I tak nie będą one jeżdżone cały czas.
Komentarz