Przeciez tam jest taka dupna sruba, gdzie wydawalo mi sie ze predzej wahacz sie pognie niz to wypadnie, bo widze ze sruba jest dalej.
CUD!!!
Zwiń
X
-
CUD!!!
Już od jakiegoś czasu zaczęła zapalać mi się kontolka ESP tak od czapy podczas jazdy, trudo mi było stwierdzić czy wtedy on działa, ale na pewno ABS działał. To jest nic, ale wczoraj nagle z 1\4 zbiornika paliwa zrobiły mi się 3/4, podczas powrotu do domu z pracy.
Powątpiewam , że ktoś mi potajemnie dotankował pół baku
Prośba do was, czy to ma jakiś związek z tą palącą sie kontrolką czy to w ogóle ma z czymś związek i jak można sprawdzić instalcję elektryczną czy coś tam się nie dzieje nie dobrego.
PzdrGoldens vel Kris o poranku
-
-
z tym skrętem w prao to trzeba być ostrożnym i czujnym, bo tam zazwyczaj jakies kaczki się czają... :diabelski_usmiech
a tak powaznie, to ja mam podobny problem, ale u mnie nie świecą się żadne kontrolki, ale wariuje od czasu do czasu własnie wskaźnik paliwa. Po zatankowaniu na full pokazuje prawidłowo (chociaż np. ostatnim razem pokazał mi, że mam - rezerwę!!! :shock: ), a potem, różnie... w każdym razie nigdy nie jestem pewna ile tak naprawde mam paliwa :evil: i musze kontrolować ilośc km
wymieniłam pływak, ale to nie to - może ktos z Was ma pomysł co to może być????
bo mam jeszcze takie opcje (wg róznych warsztatów): licznik, kabelki stykają się z masą i powodują takie wariacje, pompa...
wolałabym nie robić aż tylu eksperymentów, bo troszkę to kosztowne, a nie mam zamiaru wymieniać na chybił trafił połowy autayyahyoo
Komentarz
-
-
Mam pewne "doświadczenia" (z innym autkiem), ale dokładnie to chodzi o wszelkie złączki do zegarów. Tam może być przyczyna "wariowania" wskaźników.
Także złączka przy pływaku (nie wiem czy w octavii jest takowa w ogóle) może powodować złe wskazania ilości paliwa.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
Komentarz