Combi Tour czy FL Combi Ambition

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TwoB
    L&K
    • 2011
    • 1086
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    przemkowski, ja mam Toura - środek taki sam jak FL (może poza innym kolorem ozdobnych listew oraz brakiem kilku chromów)
    ...w kwestii wyglądu z zewnątrz - w zasadzie o gustach się nie dyskutuje, jednym podoba się to, innym tamto.
    Czy przy odsprzedaży za 10 lat Tour będzie tańszy od FL ... tego nie wie nikt Niby z wyglądu starsze auto, ale mechanicznie praktycznie to samo co FL, jeśli znajdzie się amator na Toura to go dobrze sprzedasz (znam kilka przypadków aut bardzo zadbanych sprzedanych drożej niż o kilka lat młodsze "naszykowane na sprzedaż").
    FL faktycznie ma możliwość uruchomienia kilku elektronicznych bajerów - pytanie czy np. wizualizacja czujników cofania Ci potrzebna.
    Gdybym był na Twoim miejscu, mając do wyboru O2Tour1,6+LPG vs. O2FL1,6, wziąłbym Toura. Jeśli nie zależy Ci na LPG - odwiedź/zapytaj kilka salonów o O2FL TSI - bo w takim wypadku (bez LPG) wziąłbym chętnie TSI.
    SATYNOWA O2 Tour
    Z pozdrowieniami
    Bartek

    Komentarz

    • PAOLO ESCO
      RS
      • 2009
      • 6626
      • Volkswagen
      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez przemkowski
      Które auto byście Szanowni Forumowicze wybrali?
      O2 FL bo
      Zamieszczone przez przemkowski
      jeżdżę około 13ooo - 15ooo km rocznie. Czyli niezbyt dużo.
      to LPG mało sensowne ( mimo, że w cenie ...choć zawsze należy się liczyć z tym że możesz więcej jeździć). O2 FL w cenie Tura ...Tura już mają nie produkować więc...
      Zamieszczone przez Maicroft
      Tour za 5 lat, to bedzie jednak troche mniej wart niz OIIFL
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz

      • przemkowski
        Classic
        • 2010
        • 14

        #28
        Za waszymi poradami, za które serdecznie dziękuję, podzwoniłem po salonach. Jest kilka FL do wzięcia od zaraz z silnikiem 1.4 TSI ale jednak za ten silnik trzeba dopłacić kilka tysięcy więcej, co przy moich przebiegach raczej się nie kalkuluje. No i nikt do końca nie wie jak te silniki będą się sprawować mając za sobą kilka lat i powiedzmy te 150ooo+km. A 1.6 jest sprawdzony i raczej pewny, a w razie czego tani w naprawie.

        Także jednak wybór pozostaje pomiędzy 1.6 Tour z LPG a 1.6 FL bez lpg - podkreślam, że praktycznie auta z tym samym wyposażeniem (poza czujnikami parkowania).
        Chyba jednak poczekam na tego Toura. Muszę się przespać z tematem.
        Może jeszcze ktoś z Forumowiczów dorzuci swoje 3 grosze.
        www.rollsdoslubu.pl
        www.fotografczestochowa.com

        Komentarz

        • PAOLO ESCO
          RS
          • 2009
          • 6626
          • Volkswagen
          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

          #29
          Zamieszczone przez przemkowski
          Także jednak wybór pozostaje pomiędzy 1.6 Tour z LPG a 1.6 FL bez lpg
          jeśli w tej samej cenie to bym brał O2 FL. Łatwiej będzie ją sprzedać za kilka lat a auto prezentuje się jako nowocześniejsze (choć faktycznie wnętrze praktycznie to same - miałem O2FL Ambiente a teraz mam Tura z pakietem Optimum ...jak dla mnie przydały by się rozjaśniające wstawki w Turze by nie była tak ponuro. Po Turze widać że to auto typowo "budżetowe". Ja kupowałem auto do "tłuczenia" po trasie. Jeśli szukasz coś przyjemniejszego do jazdy to O2 FL z 1,6 będzie fajnym rozwiązaniem. Silnik sprawdzony. Ja kupiłem O2 Tur 1,4 16V kombi z lakierem metalic za 47 tys bo też ASO miało go w salonie od ręki - nie chciałem czekać :wink:

          Zamieszczone przez przemkowski
          podzwoniłem po salonach.
          warto wybrać się samemu i ponegocjować bezpośrednio z kierownikiem sprzedaży :szeroki_usmiech
          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

          Komentarz

          • blackrs
            RS
            • 2008
            • 4826
            • Superb II combi (3T5)
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #30
            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
            Łatwiej będzie ją sprzedać za kilka lat a auto prezentuje się jako nowocześniejsze
            ale jak kolega chce pojeździc 10 lat to różnica w cenie miedzy tymi autami to będzie moze z 2 tys a moze i zadna bo będą patrzyli na rocznik ( tu przewaga toura ). no musisz sam pomysleć i pokalkulować. i pomysl czy chcesz cos modzić z elektronika czy nie. jak tak to bierz fl duzo wiecej możliwości
            BYŁA o1 rs
            BYŁA o2 1.6
            JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

            Komentarz

            • DJ MŁODY
              RS
              • 2007
              • 5908
              • Octavia II (1Z3)

              #31
              może ja coś podpowiem

              u mnie było max 50 tys na wydanie na autko

              wybór był pomiedzy 1,4 - Tour II a FL

              autko miało być kolor metalic i po dłuższym zastanowieniu HTB ,
              z combi zrezygnowałem

              co wybrałem Toura II HTB

              mam ( tzn bede miał połowa lutego 2012 ) go doposażonego na max-a fabrycznie i dodatkowo przez ASO , a dodatkowo bedzie z daty produkcji 2012 ale zamawiałem w grudniu
              mi obie wersje nadwoziowe podobaja sie tak samo
              niestey w FL miałbym ubogiego MINT-a , tu mam wypasionego Toura II
              jako ze bedzie to mój 10-ty samochód w tym 3 nowy , mam również zamiar go dłużej potrzymać <7 lat

              oczywiście wybór zależy do Ciebie ,

              sam patrząc na octavki ( bo już sie doczekać nie umiem ) jadące po ulicy zastanawiam się czy żle nie zrobiłem może ubogi Mint FL byłby fajniejszy ?

              ja niestety lubie modzić samochody i juz mam zakupione cześci na podmiankę

              powodzenia w wyboże masz jeszcze Gliwice 2 salony , Zabrze , Ruda Sl
              pozdrawiam Adam
              Octavia 2 - Tour II - Kosiarka


              Spontany Katowickie

              Komentarz

              • Octavianos
                L&K
                • 2010
                • 1130

                #32
                Ogólnie ciężki temat, ale jak koszty eksploatacji nie grają roli to weź FL, a najlepiej z 1.2 TSI :twisted:
                SIMPLY CLEVER
                Wiesz co dobre :-)

                Moja Maszyna
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                Komentarz

                • emale
                  Classic
                  • 2011
                  • 17

                  #33
                  No to i ja się dorzucę.

                  Też miałem ten sam dylemat. Chciałem kupić wypasionego Toura 1.6 kombi (kurtyny, ESP, czujniki, dzielona kanapa itd). Po podliczeniu wyszła już niezła sumka bo nawet za relingi trzeba było dopłacić. Przejechaliśmy się najpierw 1.6 MPI tourem a potem tak z ciekawości 1.4 TSI. Zdecydowaliśmy się na FLII nie dokładając praktycznie nic i okazało się, że po rabatach cena jest nieznacznie większa a przyjemność z jazdy nieporównywalna. U Ciebie odpada problem wyboru silnika ale i tak wybrałbym FLII. Dlaczego? W FLII Ambiente w zasadzie wszystko jest w standardzie. Jest parę drobiazgów, które przy tourze uszły mojej uwadze np.
                  - dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem i otworem na narty. Niby pierdoła ale jednak.
                  - Schowek pod siedzeniem pasażera też niby nic ale mi się przydaje.
                  - Lusterko w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy - czasem przydaje się by zerknąć na dzieciaki a z tego co pamiętam w tourze go nie było.
                  - Może mam subiektywne odczucia ale reflektory projekcyjne świecą znacznie lepiej niż te z odbłyśnikiem.
                  - światła do jazdy dziennej standardowo
                  - Ja pogadałem trochę z dilerem i mam zakodowane doświetlanie zakrętów. Na początku myślałem, że będzie to zwykły gadżet ale sprawdza się rewelacyjnie podczas parkowania.

                  Ponieważ instalacja gazowa nie jest dla ciebie priorytetem (ja też robię 12-15 tys) to zdecydowanie brałbym FLII Ambiente. Do 1.6 MPI można ją dorzucić w każdej chwili.
                  It's nice to be important but it's more important to be nice.

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Gaz do 1.6 mozna w kazdej chwili wsadzic. Przeciez to koszt rzedu 2tys zl.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • przemkowski
                      Classic
                      • 2010
                      • 14

                      #35
                      Dziękuję wszystkim za Wasze opinie.
                      Za namową większości i po przeanalizowaniu wszystkiego na chłodno wybrałem FL.
                      Już ugadałem z dealerem wersję Family plus (Ambiente z przyciemnianymi szybami z tyłu, tempomatem i aluminiowymi felgami).

                      Także rezygnuję z Tura. Jeśli ktoś z szanownych Forumowiczów jest zainteresowany 'przejęciem' mojego zamówienia, to służę pomocą.

                      Jest to Kombi Tour, lakier srebrny brillance (sorry, jeśli źle przeliterowałem), Silnik 1.6 z gazem.
                      Z wyposażenia dodatkowego:
                      Pakiet Optimum, ESP, boczne kurtyny powietrzne, relingi dachowe, podłokietnik z chłodzonym schowkiem i nawiewem na tył Jumbo Box, światła p/mgielne, podgrzewane spryskiwacze, fabryczny alarm, regulacja pod lędźwie, boczne listwy na drzwi, gumowe dywaniki Chyba tyle.
                      Acha, produkcja 4 tydzień 2012.
                      Utargowana cena 58900pln
                      Ewentualnych zainteresowanych zapraszam na priv.
                      www.rollsdoslubu.pl
                      www.fotografczestochowa.com

                      Komentarz

                      Pracuję...