Wymiana klockow w O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BioBogon
    Elegance
    • 2005
    • 921

    Wymiana klockow w O2

    ja mam cos takiego, ze jak jest ponad pol zbiornika, to wskazowka czasami spadnie do zera, czasmi pokaze caly zbiornik. Ja sie tym nie przejmuje. Mowili w serwisie, ze to pewnie licznik jest do wymiany, ale jakos im nie wierze. Ja bym bardziej obstawial czujnik poziomu w zbiorniku.

    A rezerwa nie zapipczala, bo pewnie bylo za krotko - potrzeba dluzszej chwili. Taka to juz zasada dzialania.
    Leon FR 2.0TDI 170KM
  • mirus
    Ambiente
    • 2005
    • 213

    #2
    Wymiana klockow w O2

    Wymienial ktos osobiscie klocki w O2? Moze jakies sugestie czy porady?

    Slyszalem (nie potwierdzone informacje) ze przy wymianie trzeba podpiac sie do kompa, bo cofajac tloczki w zaciskach mozna uszkodzic pompe hamulcowa. Slyszeliscie o czyms takim?
    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #3
      Zamieszczone przez mirus
      Slyszalem (nie potwierdzone informacje) ze przy wymianie trzeba podpiac sie do kompa, bo cofajac tloczki w zaciskach mozna uszkodzic pompe hamulcowa. Slyszeliscie o czyms takim?
      nie wymienialem sam - ale w Asko i nikt nie podpinal do kompa auta.
      Moze po wyswietleniu bledu (a wlasciwie wskazania ze sa zuzyte) trzeba go wykasowac, ale to jedyna sytuacja jaka mi przychodzi do glowy.

      No i auto dalej hamuje wiec nie uszkodzili mi pompy
      Ile kilometrow przejechales?
      Zuzycie czy tuning?
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • greszczyn
        Elegance
        • 2005
        • 893
        • Nissan

        #4
        Ja wymieniałem u " kowala " (czyli u Pana Kazia na podwórku ) i nic się nie posypało . IMO - tam chyba nie można nic popsuć ( oprócz wtyczek , do których podpina się klocki , które to sygnalizują nam iż klocek się zużył :evil: )

        ze przy wymianie trzeba podpiac sie do kompa, bo cofajac tloczki w zaciskach mozna uszkodzic pompe hamulcowa.
        a co ... ten komp to.... się na hydraulice też zna ? Bez przesady :wink: Ważne by dokładnie wyczyśćić i przesmarować prowadnice po których porusza się klocek .Dobrze jest też mieć np. specjalny dinks do cofania tłoczka , bo używając np. srubokręta czy innego łoma , możemy zrobić krzywdę sobię :twisted: ....a o tłoczku i uszczelkach nie wspomnę :? Dobrze jest też zerknąc na uszczelkę tłoczka ( oring) , czy nie jest popękana ( może się pocić ) i za mocno zasyfiona pyłem . \
        Taka czyność jak czyszczenie zacisków , powinna być obligatoryjnie wprowadzona do czynności serwisowych , które serwisy wykonują podczas każdego przeglądu gwarancyjnego (co 15 tyś ) ... i kropka. :|

        Po wymianie klocków , wreszcie przestałem chwytać się kierownicy ( bo fotel kierowcy prawie się przesuwał do tyłu ) , a zacząłem się o nią zapierać i zacząłem znów czuć pasy bezp. na klacie :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • mirus
          Ambiente
          • 2005
          • 213

          #5
          Zamieszczone przez Jabar1975
          Ile kilometrow przejechales? Zuzycie czy tuning?
          Nie tuning, tylko zużycie. Jeszcze kontrolka mi sie nie zapaliła, ale klock sie koncza. Mam 52 kkm.
          Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
          Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

          Komentarz

          • wojti
            Ambiente
            • 2005
            • 102

            #6
            ja wymieniałem przy 30 :| tyły mi sie kończą a mam ok 45 :| w 90% jeżdze po mieście i nie wydaje mi się żebym nadużywał hamulca czy jeździł jakoś super dynamicznie

            Komentarz

            • Jabar1975
              RS
              • 2006
              • 3331

              #7
              Cos ostro jezdzicie ja przod wymienilem przy 35kkm (na red stuffy bo oryginalow bylo jeszcze 60% - mam je zreszta) a tyl przy 47kkm (z tego samego powodu co przod i zuzycie przy tym przebiegu bylo okolo 50%) rowniez czekaja w garazu na kryzysowe czasy, co do mojej jazdy to raczej dynamicznie
              nasza droga: www.wpzs.pl

              Komentarz

              • zeb
                Rider
                S_OCP Member
                • 2004
                • 415

                #8
                ja wymieniałem dziś na Zakręcie, podglądając i ucząc się na przyszłość...
                prościzna, jakbyco, służę radą!

                BTW koszt wymiany 62PLN

                przebieg 35kkm, klocek po 500km od zapalenia kontrolki zużyty kompletnie :!:

                Komentarz

                • Laszlo
                  Classic
                  • 2005
                  • 30

                  #9
                  Byłem niedawno na przeglądzie, przekroczyłem swoją OII TDI już 60kkm i klocki cały czas te same od nowości... czy ja wogóle używam hamulca ???

                  Komentarz

                  • mirus
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 213

                    #10
                    No i przy 54400 zapaliła mi się kontrolka od klocków
                    Zakupiłem klocki Ferodo według katalogu - FDB1635 na przód i FDB1636 na tył.
                    Niestety podczas wymiany tyłu okazało się, że FDB1636 różnią się od tych zamontowanych fabrycznie. Klocki kupiłem jakieś trzy tygodnie temu - mam nadzieję że uda się je wymienić. Martwi mnie tylko, ze Ferodo ni oferuje do Octavii innych klocków na tył
                    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                    Komentarz

                    Pracuję...