Ostatnio w grupie VW-Audi sporo się dzieje w temacie wersji specjalnych obecnych modeli i nowych propozycji oraz najbliższych planów.
Sporo mówi się w ostatnich dniach o nowych koncepcjach VW na przykładzie VW Neeza, a już pojawiły się zapowiedzi następnych modeli.
W grupie w najbliższych latach mają pojawić się dwa nowe modele w segmencie coupe. I tak w 2008 roku ma pojawić się Passat Coupe, a rok po nim Audi A7. Prawdopodobnie oba modele zostaną zaprezentowane na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku.
W Passacie Coupe ma znaleźć się paleta silników benzynowych od małego mocarza 1.4 Turbo-Kompresor o mocy 170 KM aż po 3.6 VR6 o mocy 280 KM. Alternatywnie będą też oferowane silniki Diesela w technologii Common-Rail ale brak jeszcze bliższych danych na temat ich pojemności i mocy.
W Audi A7 natomiast mają pracować silniki benzynowe 3.2 FSI o mocy 255 KM całkowicie nowy silnik 3.0 TFSI o mocy około 300 KM. Z silników Diesela mają się znaleźć 2.7 TDI i 3.0 TDI obydwa w technologii Common-Rail. Przewidziano także opcję ze skrzynią DSG.
O ile różnic w Passacie nie widać znaczących w porównaniu do wersji limuzyna to już A7, która bazuje na A6 jest ich trochę więcej. A7 ma być dłuższe o 50 mm i szersze o 30mm od A6. Z różnic nadwozia na pierwszy rzut oka rzuca się nowy kształt tylnych lamp, które mają być wykonane w technologii LED oraz szeroka chromowana listwa przez całą tylną klapę. Wygląd nowego coupe ma wyraźnie bardziej muskularny charakter od swojego pierwowzoru.
Z resztą oceńcie sami. Oto kilka ujęć nowych coupe:
Sporo mówi się w ostatnich dniach o nowych koncepcjach VW na przykładzie VW Neeza, a już pojawiły się zapowiedzi następnych modeli.
W grupie w najbliższych latach mają pojawić się dwa nowe modele w segmencie coupe. I tak w 2008 roku ma pojawić się Passat Coupe, a rok po nim Audi A7. Prawdopodobnie oba modele zostaną zaprezentowane na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku.
W Passacie Coupe ma znaleźć się paleta silników benzynowych od małego mocarza 1.4 Turbo-Kompresor o mocy 170 KM aż po 3.6 VR6 o mocy 280 KM. Alternatywnie będą też oferowane silniki Diesela w technologii Common-Rail ale brak jeszcze bliższych danych na temat ich pojemności i mocy.
W Audi A7 natomiast mają pracować silniki benzynowe 3.2 FSI o mocy 255 KM całkowicie nowy silnik 3.0 TFSI o mocy około 300 KM. Z silników Diesela mają się znaleźć 2.7 TDI i 3.0 TDI obydwa w technologii Common-Rail. Przewidziano także opcję ze skrzynią DSG.
O ile różnic w Passacie nie widać znaczących w porównaniu do wersji limuzyna to już A7, która bazuje na A6 jest ich trochę więcej. A7 ma być dłuższe o 50 mm i szersze o 30mm od A6. Z różnic nadwozia na pierwszy rzut oka rzuca się nowy kształt tylnych lamp, które mają być wykonane w technologii LED oraz szeroka chromowana listwa przez całą tylną klapę. Wygląd nowego coupe ma wyraźnie bardziej muskularny charakter od swojego pierwowzoru.
Z resztą oceńcie sami. Oto kilka ujęć nowych coupe:
Komentarz