Octavia z silnikiem SDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • guajava
    Rider
    • 2010
    • 343

    #26
    ja mam AGR'a prod.2002 MY 2003
    "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #27
      Zamieszczone przez guajava
      ja mam AGR'a prod.2002 MY 2003
      no właśnie, w tych latach jak się brało TDI 90KM to można było trafić i na AGR i na ALH chyba...
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • marlej108
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 4976
        • Octavia III (5E3)
        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

        #28
        sluchajcie, ja kiedys stoje na swiatlach na ul. grunwaldzkiej w gdansku (3-pasmowka) w pierwszym rzedzie przede mna stoi fabka kombi ze znaczkiem SDI na klapie bagaznika... zapala sie zielone swiatlo... i fabka wyrywa do przodu pierwsza :-)))) i pierwsza dojezdza do kolejnych swiatel.... wiec chyba w ruchu miejskim ten SDI nie jest taki zly... a w trasie jak sie ktos lubi wlec (i uswiadomi sobie, ze trudno bedzie cos wyprzedzic...) to tez nie powinno byc dramatu... (oczywiscie trzeba brac pod uwage fakt, ze na upartego to w tym pojezdzie i seicento nas moze wyprzedzic...;-)
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #29
          Zamieszczone przez marlej108
          wiec chyba w ruchu miejskim ten SDI nie jest taki zly
          jedna rzecz, że nie jest, ale w ruchu miejskim sprawdza się praktycznie wszystko, a druga sprawa, to że swego czasu panowała swoista moda na przyklejanie znaczków w stylu SDI czy 1,4MPI na naprawdę mocnych samochodach :lol:
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • kazik79
            Drive
            • 2011
            • 88

            #30
            Zamieszczone przez marlej108
            sluchajcie, ja kiedys stoje na swiatlach na ul. grunwaldzkiej w gdansku (3-pasmowka) w pierwszym rzedzie przede mna stoi fabka kombi ze znaczkiem SDI na klapie bagaznika... zapala sie zielone swiatlo... i fabka wyrywa do przodu pierwsza :-)))) i pierwsza dojezdza do kolejnych swiatel.... wiec chyba w ruchu miejskim ten SDI nie jest taki zly... a w trasie jak sie ktos lubi wlec (i uswiadomi sobie, ze trudno bedzie cos wyprzedzic...) to tez nie powinno byc dramatu... (oczywiscie trzeba brac pod uwage fakt, ze na upartego to w tym pojezdzie i seicento nas moze wyprzedzic...;-)
            bo do miasta ten silnik świetnie się nadaje, 1,2,3 bieg są bardzo żwawe i z dynamiką do prędkości 60-70 km/h jest jak najbardziej ok.(jak na 68KM), problem pojawia się jak chcemy pojeździć dynamicznie poza miastem

            jak ktoś jeździ dużo po mieście,a poza miastem godzi się na spokojną jazdę to ten motor jest idealny

            co do bezawaryjności to fakt niezaprzeczalny, że przy normalnej eksploatacji i serwisowaniu są to bardzo twarde jednostki

            ale co by nie było tak różowo to muszę dodać, że jak w fabii padła mi pompa wtryskowa i szukałem różnych informacji dotyczących tego silnika (jak złożyć rozrząd, jakie kąty wyprzedzenia wtrysku, itd.) to jest dużo trudniej je uzyskać niż dla TDI - powód jest prosty - mniej użytkowników tego silnika więc i pomoc na forach jest mniejsza niż w przypadku motorów TDI

            Komentarz

            • Tatanka
              Classic
              • 2010
              • 30

              #31
              Potwierdzam wszystko powyzsze - w miare na niskich biegach, na 4 biegu tez, o ile sie go wrzuci przy 80 kmh Do 120 da sie jechac na ekspresowce, potem jest juz glosno, choc ja Paska przegonilem z butem w podlodze prawie 400km niemal nonstop (ok 160 szedl) na niemieckiej A20 i tez dalem rade, tyle ze mi prawie 10 litrow zjadl. Do miasta bardzo dobre, wcale dobrze idzie. Awarii nie zaznalem, tylko swiece zarowe.


              Dokladnie jednak to ja nie jezdzilem SDI tylko:
              Felicia 1.9D 64 KM, 1999 rok, kou silnika nie znam, a potem
              Passat B3 1.9D 68 KM, 1993 rok, silnik 1Y.

              Pasek gdy go sprzedawalem mial 290 tkm.
              Skoda Octavia II liftback 2004, 1.9 TDI PD 77kW BJB, Classic, Black Magic

              Komentarz

              • zepter00
                RS
                • 2008
                • 2304

                #32
                Zamieszczone przez szkoda
                oprócz octavii AGR wkładany do:

                [ Dodano: Czw 05 Sty, 12 00:47 ]
                Zamieszczone przez sew1981
                czy 90 konny sharan
                jeżeli w sharanie silnik siedzi wzdłużnie to też będzie inny kod (AHU?)
                VW Sharan oraz jego bracia Seat Alhambra i Ford Galaxy mają silniki ułożone poprzecznie.
                Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                Komentarz

                • gruszka78
                  Classic
                  • 2012
                  • 7

                  #33
                  Miło zaskoczony jestem iloscia wpisow. upatrzyłem sobie actavie kombi z takim silnikiem w kolorze jakims ciemny grafit czy cos podobnego, golas z hakiem, podobno nie bite, rok temu z niemeic sprowadzone. 238 tys przeb. gosc chce za nia 8900 do uzgodnienia. alu felgi 17 stalowki zimowe nowe tylko 1 poduszka krecone korba szyby. mi autko potrzebne jest na dojazd do pracy 25 km z jedna strone. obecnie jezdze vw T4 long 1,9 d 60 kM i nawet czasami cos nim wyprzedze wiec mi by to wystarczyło. chodzi o bezawaryjnosc i ekonomike. pare dni sprzedalem astre 1,7 DTI i juz wiecej diesla z elektronika nie chce poprostu. patrzalem tez na golfy 4 z takim silnikiem ale troche jest za mały dla mnie.


                  2 sprawa to dzial na forum. oczywiscie przepraszam ze jako nowy tutaj sie wymadrzam ale jestem tez na forum astry i T4 i tam dzialy odnosnie silnikow diesla i benzyny są oddzielone co ulatwia odszukanie jakiejs info. Tu zauwazylem ze wszystko jest razem albo moze u mnie tak tylko jest. osobne dzialy sa bardziej przejzyste tak samo jak osobne zawieszenia skrzyni biegow elektryka nadwozie itp. pozdrawiam

                  Komentarz

                  • piotrex
                    L&K
                    • 2011
                    • 1116
                    • Volkswagen

                    #34
                    Felicia miała 1.9D AEF
                    Piotrek

                    Fabia III Combi 1.0 CHYB
                    Rapid Spaceback 1.2 CGPC

                    Komentarz

                    • outlaw
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 237
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      zastanawiam sie nad kupnem octavi sdi combi , jaka cena powinna byc za rocznik 2001-3, wersja classic lub ambient przebieg 140-200 tys mil. chce ja kupic i zawiezc do polandi
                      prawidłowa odległość ,mniejsza od większej

                      Komentarz

                      • Marcello01
                        Rider
                        • 2009
                        • 491
                        • Octavia I (1U2)
                        • AGP 1.9 SDI 68 KM

                        #36
                        te auta mają przebiegi 3 lub 4 x takie ....
                        https://www.facebook.com/tapicerekpranie

                        Komentarz

                        Pracuję...