Zamieszczone przez Golas27
[O1] remont silnika tdi AHF octavia1
Zwiń
X
-
Odgrzebę temat bo mam podobny problem...
Robię ,a w zasadzie skończyli mi remont góry silnika czyli :
- Regeneracja głowicy bo nie było kompresji na 1 cylindrze/ szlif itp. . 500 PLN
- pierścienie nowe 250 PLN
- popychacze nowe 250/kompl
- uszczelki itd.
- nowy rozrząd kompletny + koło rozrządu ~650
- śruby do głowicy
- 2 x świece żar.
- ustawienie wtrysków
- olej i pare pierdół
- regeneracja turbiny /uszczelniaczy chyba. 600 PLN
razem cena 4500
Sama robocizna mechanika 1000 zł ze wszystkim
Na początku liczyłem ,że maks dam 2.5 tys to nie bawiłem sie w szukanie silnika .
Jak mi podliczył to o mało nie spadłem z krzesła .... ops:
50% wartości auta hehe....
Auto chyba dużo pali bo 7,5-8 po mieście . Przed awarią paliło max 6 l ,a na trasie nawet 4-4.5
Teraz co radzicie , czy zapłacic już tą kase ale rządac potwierdzenia ,że są tam czesci dobrych marek i rozrząd nie chiński ? np. maxgear
Na marginesie mam juz półoś maxgear i osłony gumowe po roku popękały |(wylatywał smar) + napinacz paska wielorow. który też po roku się wysypał i trzaska się. Ja nie moge gdyby miał zrobic na tip top to auto to chyba jeszcze drugie tyle by pochłonął . Japonce są lepsze !!!!
Komentarz
-
-
heh ... na razie nie zapłaciłem ale to miało być na zasadzie ,że poda mi orientacyjne koszta i nie podał do samego końca .Liczyłem na max 2500 ze wszystkim , gdyby mi powiedział ,że może wyjść z 4 klocki to bym się w to nie bawił tylko swapnął coś albo nawet puściłbym to auto po niższej cenie i niech się ktoś bawi bo auto miałem już sprzedawać. Teraz to szkoda go .
A to robiłem w sosnowcu ,zdziwiło mnie ,że od razu zabrali się za auto jakby nie mieli za dużo klientów poustawianych chociaż aut trochę było . 2 tyg czekałem czyli w normie.
Ale jeden mechanior dziwnie się patrzał jakby mi chciał coś przekazać w stylu "jedź pan stąd bo szef skroi konkretnie" :P
Poza tym się wkur... bo wcześniej zainwestowałem 600 zł. za wymianę końcówek wtrysków + diagnozę na kompie w innych warsztatach ,a żaden baran nie wpadł na pomysł żeby najpierw sprawdzić kompresje bo to podstawa . Było jak na dłoni ,że chodzi tylko na 3 cyl. To mnie wkopali w koszta niepotrzebne. Sprawdziliby kompreche i bym wiedział ,że usterka mechaniczna.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwDGW..
tak dla przykładu:
- kpl. rozrząd + koło pasowe (gdzie najrozsądniej założyć ori pompę wody) za 650...
- ori śruby głowicy za 70zł...
- wymiana 2 świec żarowych gdzie każdy wie że wymienia się kompletami...
- wymiana napinacza paska wielorowkowego bez wymiany sprzęgiełka alternatora...
- sprężyny zaworowe (dosyć rzadko się zdarza że nie trzymają parametrów)
- regenracja turbiny za 600zł...
- wymiana pierścieni (ciekawe czy ktoś zmierzył przerwy na zamkach przy starych i nowych pierścieniach. Podejrzewam że na starych oryginalnych były mniejsze)
Generalnie odnośnie cen to kol. kiki napisał realne koszty choć jeśli chodzi o kapitalny remont silnika to trzeba by dokłądnie policzyć.
Jeśli jest poważna usterka w silniku, a klient rozważa wymianę silnika to zawsze mówię że radze przemyśleć wszystko na spokojnie ponieważ wymienić silnik na takiego samego szrota jak demontujemy to nie problem
a kiedy robimy remont, do motorowni idą nowe części i mamy prawie nowy silnik (wiemy na czym stoimy)...NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz