[O1] remont silnika tdi AHF octavia1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Buba
    Ambiente
    • 2007
    • 160
    • Nissan

    #26
    Zamieszczone przez Golas27
    oj to albo ktos tych autek nie szanowal albo przebiegi o polowe wieksze, wiekszosc tych aut ma gruuuubo ponad 200 bardziej pod 300 i nic takiego sie nie dzieje. No ale sa odstepstwa i jeden do remontu zrobi tyle a drugi"trochu" mniej, to tylko maszyny.
    Moim zdaniem ta cena nie jest taka zla biorac pod uwage ilosc rzeczy ktore zrobili, pewnie da sie taniej, ale mozna i drozej.
    PS.Oddalem 2,5 dci do mechanika, trzeba zrobic szlif, no i wiadomo jak silnik zdjety to pasek (tylko pasek bo reszta byla robiona niedawno) itp., bedzie ok 3 kafli. Dobrze ze firma placi :wink:
    troszkę późno, ale odpowiem Ci tak: jakby mój samochód 300kkm, tak jak piszesz, zapewne byłoby do zrobienia zarówno turbo, jak i sprzęgło, czy dwumasa... żaden z tych elementów nie sprawia kłopotu, a samochód... owszem, często i gęsto dostawał w "palnik", oczywiście, w granicach rozsądku...
    ~~ pozdrawiam ~~
    JaceK
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Black eleganzze in combi
    President Johnny II ASC+ President MaryLand...


    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    Komentarz

    • FROST2009
      Classic
      • 2010
      • 9

      #27
      Odgrzebę temat bo mam podobny problem...
      Robię ,a w zasadzie skończyli mi remont góry silnika czyli :
      - Regeneracja głowicy bo nie było kompresji na 1 cylindrze/ szlif itp. . 500 PLN
      - pierścienie nowe 250 PLN
      - popychacze nowe 250/kompl
      - uszczelki itd.
      - nowy rozrząd kompletny + koło rozrządu ~650
      - śruby do głowicy
      - 2 x świece żar.
      - ustawienie wtrysków
      - olej i pare pierdół
      - regeneracja turbiny /uszczelniaczy chyba. 600 PLN

      razem cena 4500
      Sama robocizna mechanika 1000 zł ze wszystkim

      Na początku liczyłem ,że maks dam 2.5 tys to nie bawiłem sie w szukanie silnika .
      Jak mi podliczył to o mało nie spadłem z krzesła .... ops:
      50% wartości auta hehe....

      Auto chyba dużo pali bo 7,5-8 po mieście . Przed awarią paliło max 6 l ,a na trasie nawet 4-4.5

      Teraz co radzicie , czy zapłacic już tą kase ale rządac potwierdzenia ,że są tam czesci dobrych marek i rozrząd nie chiński ? np. maxgear

      Na marginesie mam juz półoś maxgear i osłony gumowe po roku popękały |(wylatywał smar) + napinacz paska wielorow. który też po roku się wysypał i trzaska się. Ja nie moge gdyby miał zrobic na tip top to auto to chyba jeszcze drugie tyle by pochłonął . Japonce są lepsze !!!!

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        FROST2009, jeśli masz zamiara wydać taką kasę, i nie masz zaufania do mechanika, to jak najbardziej żądaj na piśmie potwierdzenia. Swoją drogą ładnie cię wydoili. Już lepiej by było zapodać swapa na ASZ :diabelski_usmiech

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • Tobi77
          Rider
          • 2012
          • 509
          • Octavia I combi (1U5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          FROST2009, napisz gdzie - będę unikał.
          Moja Octavia

          Komentarz

          • FROST2009
            Classic
            • 2010
            • 9

            #30
            heh ... na razie nie zapłaciłem ale to miało być na zasadzie ,że poda mi orientacyjne koszta i nie podał do samego końca .Liczyłem na max 2500 ze wszystkim , gdyby mi powiedział ,że może wyjść z 4 klocki to bym się w to nie bawił tylko swapnął coś albo nawet puściłbym to auto po niższej cenie i niech się ktoś bawi bo auto miałem już sprzedawać. Teraz to szkoda go .
            A to robiłem w sosnowcu ,zdziwiło mnie ,że od razu zabrali się za auto jakby nie mieli za dużo klientów poustawianych chociaż aut trochę było . 2 tyg czekałem czyli w normie.
            Ale jeden mechanior dziwnie się patrzał jakby mi chciał coś przekazać w stylu "jedź pan stąd bo szef skroi konkretnie" :P

            Poza tym się wkur... bo wcześniej zainwestowałem 600 zł. za wymianę końcówek wtrysków + diagnozę na kompie w innych warsztatach ,a żaden baran nie wpadł na pomysł żeby najpierw sprawdzić kompresje bo to podstawa . Było jak na dłoni ,że chodzi tylko na 3 cyl. To mnie wkopali w koszta niepotrzebne. Sprawdziliby kompreche i bym wiedział ,że usterka mechaniczna.

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #31
              Zamieszczone przez leszekmw
              DGW..
              ciężko ustosunkować się do wyżej wymienionych kwot ze względu na to że nie wiem jakie były zastosowane materiały oraz czy wszystko to co powinno zostało wymienione.

              tak dla przykładu:
              - kpl. rozrząd + koło pasowe (gdzie najrozsądniej założyć ori pompę wody) za 650...
              - ori śruby głowicy za 70zł...
              - wymiana 2 świec żarowych gdzie każdy wie że wymienia się kompletami...
              - wymiana napinacza paska wielorowkowego bez wymiany sprzęgiełka alternatora...
              - sprężyny zaworowe (dosyć rzadko się zdarza że nie trzymają parametrów)
              - regenracja turbiny za 600zł...
              - wymiana pierścieni (ciekawe czy ktoś zmierzył przerwy na zamkach przy starych i nowych pierścieniach. Podejrzewam że na starych oryginalnych były mniejsze)

              Generalnie odnośnie cen to kol. kiki napisał realne koszty choć jeśli chodzi o kapitalny remont silnika to trzeba by dokłądnie policzyć.

              Jeśli jest poważna usterka w silniku, a klient rozważa wymianę silnika to zawsze mówię że radze przemyśleć wszystko na spokojnie ponieważ wymienić silnik na takiego samego szrota jak demontujemy to nie problem
              a kiedy robimy remont, do motorowni idą nowe części i mamy prawie nowy silnik (wiemy na czym stoimy)...
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • Tony065
                RS
                • 2009
                • 2487
                • Octavia I (1U2)
                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                #32
                Zamieszczone przez FROST2009
                ... Japonce są lepsze !!!!
                Na myśli masz części czy auta :?:
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz

                Pracuję...