Zamieszczone przez Golas27
[O1] remont silnika tdi AHF octavia1
Zwiń
X
-
Odgrzebę temat bo mam podobny problem...
Robię ,a w zasadzie skończyli mi remont góry silnika czyli :
- Regeneracja głowicy bo nie było kompresji na 1 cylindrze/ szlif itp. . 500 PLN
- pierścienie nowe 250 PLN
- popychacze nowe 250/kompl
- uszczelki itd.
- nowy rozrząd kompletny + koło rozrządu ~650
- śruby do głowicy
- 2 x świece żar.
- ustawienie wtrysków
- olej i pare pierdół
- regeneracja turbiny /uszczelniaczy chyba. 600 PLN
razem cena 4500
Sama robocizna mechanika 1000 zł ze wszystkim
Na początku liczyłem ,że maks dam 2.5 tys to nie bawiłem sie w szukanie silnika .
Jak mi podliczył to o mało nie spadłem z krzesła ....
ops:
50% wartości auta hehe....
Auto chyba dużo pali bo 7,5-8 po mieście . Przed awarią paliło max 6 l ,a na trasie nawet 4-4.5
Teraz co radzicie , czy zapłacic już tą kase ale rządac potwierdzenia ,że są tam czesci dobrych marek i rozrząd nie chiński ? np. maxgear
Na marginesie mam juz półoś maxgear i osłony gumowe po roku popękały |(wylatywał smar) + napinacz paska wielorow. który też po roku się wysypał i trzaska się. Ja nie moge gdyby miał zrobic na tip top to auto to chyba jeszcze drugie tyle by pochłonął . Japonce są lepsze !!!!
Komentarz
-
-
heh ... na razie nie zapłaciłem ale to miało być na zasadzie ,że poda mi orientacyjne koszta i nie podał do samego końca .Liczyłem na max 2500 ze wszystkim , gdyby mi powiedział ,że może wyjść z 4 klocki to bym się w to nie bawił tylko swapnął coś albo nawet puściłbym to auto po niższej cenie i niech się ktoś bawi bo auto miałem już sprzedawać. Teraz to szkoda go .
A to robiłem w sosnowcu ,zdziwiło mnie ,że od razu zabrali się za auto jakby nie mieli za dużo klientów poustawianych
chociaż aut trochę było . 2 tyg czekałem czyli w normie.
Ale jeden mechanior dziwnie się patrzał jakby mi chciał coś przekazać w stylu "jedź pan stąd bo szef skroi konkretnie" :P
Poza tym się wkur... bo wcześniej zainwestowałem 600 zł. za wymianę końcówek wtrysków + diagnozę na kompie w innych warsztatach ,a żaden baran nie wpadł na pomysł żeby najpierw sprawdzić kompresje bo to podstawa . Było jak na dłoni ,że chodzi tylko na 3 cyl. To mnie wkopali w koszta niepotrzebne. Sprawdziliby kompreche i bym wiedział ,że usterka mechaniczna.
Komentarz
-
-
ciężko ustosunkować się do wyżej wymienionych kwot ze względu na to że nie wiem jakie były zastosowane materiały oraz czy wszystko to co powinno zostało wymienione.Zamieszczone przez leszekmwDGW..
tak dla przykładu:
- kpl. rozrząd + koło pasowe (gdzie najrozsądniej założyć ori pompę wody) za 650...
- ori śruby głowicy za 70zł...
- wymiana 2 świec żarowych gdzie każdy wie że wymienia się kompletami...
- wymiana napinacza paska wielorowkowego bez wymiany sprzęgiełka alternatora...
- sprężyny zaworowe (dosyć rzadko się zdarza że nie trzymają parametrów)
- regenracja turbiny za 600zł...
- wymiana pierścieni (ciekawe czy ktoś zmierzył przerwy na zamkach przy starych i nowych pierścieniach. Podejrzewam że na starych oryginalnych były mniejsze)
Generalnie odnośnie cen to kol. kiki napisał realne koszty choć jeśli chodzi o kapitalny remont silnika to trzeba by dokłądnie policzyć.
Jeśli jest poważna usterka w silniku, a klient rozważa wymianę silnika to zawsze mówię że radze przemyśleć wszystko na spokojnie ponieważ wymienić silnik na takiego samego szrota jak demontujemy to nie problem
a kiedy robimy remont, do motorowni idą nowe części i mamy prawie nowy silnik (wiemy na czym stoimy)...NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-


Komentarz