AEE a Czujnik zasysanego powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Brooklyn
    Drive
    • 2007
    • 74
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    AEE a Czujnik zasysanego powietrza

    Wiam

    Przy próbie szukania wątków pojawia się taki błąd:

    Fatal error: Allowed memory size of 9437184 bytes exhausted (tried to allocate 35 bytes) in /var/www/octaviaclub.pl/http/search.php on line 552

    Kiedyś miałem taki błąd u siebie na serwerze i to był problem z deklaracją pamięci w opcjach forum lub php (teraz nie pamiętam). Jeśli można prosić adminów o małą poprawkę to będę wdzięczny.
    Życzę miłego dnia!
  • schamann
    Ambiente
    • 2006
    • 105

    #2
    AEE a Czujnik zasysanego powietrza

    Actavia 1.6 AEE
    A wiec mam nastepujacy problem rano mam problem z samochodem kompletnie nie ma mocy,obroty faluja a to dopiero 10stopni w nocy ciekawe co bedzie potem:0?Jak temperatura dojdzie do siebie wszystko jest ok .Zero bledow na komputerze
    Po przeanalizowaniu danych okazalo sie ze czujnik z tematu pokazyje mi 90stopni przy temperaturze na dworze 18st. zdaje sie ze z leksza zawysoka
    Moze ktos wie gdzie moge znalesc ten czyjnik,jak go sprawdzic no i gdzie i za ile mozna go kupic
    Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM

    Komentarz

    • Sebastian_M26
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1823
      • Superb II (3T4)

      #3
      Czujnik MAP jest przykręcony do kolektora z (chyba) prawej strony. Taka mała kosteczka na 2 śruby, łatwo zauważyć.
      Z tego co wiem czujnik jest b. drogi a zamiennika nie ma,,,może sie myle.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz

      • cox
        Drive
        • 2005
        • 52

        #4
        sprawdz czy mieszacz powietrza sie nie zawiesil i nie podaje tylko cieplego powietrza obiegajacego kolektor wylotowy.
        OCTAVIA `03 ASZ

        SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

        Komentarz

        • ktp76
          Classic
          • 2006
          • 21

          #5
          Czy mogę prosić o dokładniejsze wyjaśnienie jak się dobrać do tego mieszacza ?

          Co jeszcze ewentualnie może powodować dziwną pracę jednostki napędowej - na zimnym przygasa, obroty skaczące , jakby wypadające zapłony. Przepustnica zmieniana rok temu, 2 miesiące temu czyszczona; kopułka +palec rozdzialacza zmieniony,czasowo podmieniony cały aparat zapł bez efektu, świece zmienione, kable WN zmienione, Sonda Lambda - działa ? B rak błędów VAG. Mechanicy rozkładają ręce.

          pozdrawiam
          F-16

          Komentarz

          • cox
            Drive
            • 2005
            • 52

            #6
            Zamieszczone przez ktp76
            Czy mogę prosić o dokładniejsze wyjaśnienie jak się dobrać do tego mieszacza ?

            Co jeszcze ewentualnie może powodować dziwną pracę jednostki napędowej - na zimnym przygasa, obroty skaczące , jakby wypadające zapłony. Przepustnica zmieniana rok temu, 2 miesiące temu czyszczona; kopułka +palec rozdzialacza zmieniony,czasowo podmieniony cały aparat zapł bez efektu, świece zmienione, kable WN zmienione, Sonda Lambda - działa ? B rak błędów VAG. Mechanicy rozkładają ręce.

            pozdrawiam
            najprosciej to jest taki trojnik plastikowy ktory jest podlaczony do obudowy filtra powietrza a do niego jest podlaczona u dolu rura z takiej blachy na kolektorze wylotowym (cieple powietrze) i rura zasysajaca powitrze z zewnatrz.

            ale ja w twoim przypadku poszukal bym w tryskach lub zaworach.

            pozdrawiam
            OCTAVIA `03 ASZ

            SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

            Komentarz

            • schamann
              Ambiente
              • 2006
              • 105

              #7
              Powodem byla przepustnica choc jeszcze czuje braki w mocy na zimnym silniku/Czujniki sprawdzone u elektromechanika sa ok
              Udalo mi sie za grosze zalatwic walek i popychacze z octavi ktora miala 60tys przebiegu mam nadzieje ze przeszczep pomoze troche mojej 250tys skodzinie
              Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM

              Komentarz

              • ktp76
                Classic
                • 2006
                • 21

                #8
                Uszczelniacze zaworów miałem wymieniane ale jakieś 100 000 temu ( po zerwaniu paska). Co do wtrysków to pojawiał mi się sporadyczny błąd wtryskiwacza 1 cylindra ale chyba spowodowany przebiciem na kablu WN, które już zmieniłem. Od tego czasu nie mam tego błędu. Przeglądając archiwum natrafiłem na kilka przypadków tego samego objawu pracy silnika i również pojawiającego się błędu wtryskiwacza 1 cylindra ale jak dotąd nie rozwiązny. Kolega z OCP pozamieniał wtryski miejscami i cały czas ten błąd na pierwszym cylindrze. Bardzo dziwne. Co do przepustnicy to po wymianie na nową i czyszczeniu praca silnika niewiele sie poprawiła. Może trzeba też wymienić kable od sterownika do przepustnicy ? Podczas urlopu pewnego dnia rano po umyciu nie odpalił mi samochód . Po godzinie odpalił bez problemu ale chodził bardzo nierówno. PO podpięciu do VAGa pokazał bład komunikacji między sterownikiem a przepustnicą a kąt przep 3 st. Po wykasowaniu wróło do normy 6 st.
                Jade teraz na przegląd 180 000 więc zobaczymy co powiedzą. Jak sie nie poprawi to faktycznie zacznę od wymiany wtryskiwacza, sprawdze ciśnienie na pompie paliwa. Co do zaworow to chyba droga zabawa. Zobaczymy co się poprawi.

                Pozdr
                F-16

                Komentarz

                Pracuję...