A co to jest kierowca cipa?
Nie wiesz co to słaba opona? Byłeś kiedyś świadomy i doświadczyłeś aquaplaningu przy prędkości 60 km/h, piszczenia opony podczas upału w zakrętach, wydłużonej drogi hamowania (to trudniej ocenić, bo trzeba mieć porównanie) - tu 4x4 nie ma znaczenia, czy nadsterowności w samochodzie przednionapędowym? Nie wspominając o trakcji, co z mocniejszym samochodem można bez problemu sprawdzić i porównać.
Jeśli kierowca cipa, to dla niego nie ma różnicy co założy, z wyjątkiem sytuacji nagłego hamowania (bo teraz są te asystenty, nawet nie trzeba deptać z całą siłą) - jeśli wjedzie komuś w dupsko to i tak nie będzie podejrzewał opon, bo ABS trochę zamaskuje ich winę.
Nawet do Dacii zakładają fabrycznie Micheliny, jak widzę nowsze Audi z jakimś Daytonem to aż żal d... ściska, bo taka Dacia zatrzyma się na mokrym kilka m wcześniej. Ja uważam tak, mężczyznę poznaje się bo butach a kierowcę, po oponach. Tyle w temacie.
Nie wiesz co to słaba opona? Byłeś kiedyś świadomy i doświadczyłeś aquaplaningu przy prędkości 60 km/h, piszczenia opony podczas upału w zakrętach, wydłużonej drogi hamowania (to trudniej ocenić, bo trzeba mieć porównanie) - tu 4x4 nie ma znaczenia, czy nadsterowności w samochodzie przednionapędowym? Nie wspominając o trakcji, co z mocniejszym samochodem można bez problemu sprawdzić i porównać.
Jeśli kierowca cipa, to dla niego nie ma różnicy co założy, z wyjątkiem sytuacji nagłego hamowania (bo teraz są te asystenty, nawet nie trzeba deptać z całą siłą) - jeśli wjedzie komuś w dupsko to i tak nie będzie podejrzewał opon, bo ABS trochę zamaskuje ich winę.
Nawet do Dacii zakładają fabrycznie Micheliny, jak widzę nowsze Audi z jakimś Daytonem to aż żal d... ściska, bo taka Dacia zatrzyma się na mokrym kilka m wcześniej. Ja uważam tak, mężczyznę poznaje się bo butach a kierowcę, po oponach. Tyle w temacie.
Komentarz