Licznik do TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Licznik do TDI

    Zamieszczone przez jas191
    yoschua, mam tą samą wersje co Ty i miałem ten sam problem. Tyrknij do mnie to Ci powiem co z tym zrobić
    A czemu nie publicznie ??

    Tak, jeżdzenie przez miesiąc bez przepływki to troszke długo, ale z tego co wiem nie jest to niebezpieczne, ale można odpuścić, można spróbować ją odłączyć w momencie jak zaczyna szarpać - zakłądając że jest się na postoju.

    U mnie w normalnej sytuacji na zimnym silniku najpierw jest około 2krpm, powoli schodzi do 1200 a jak się podgrzeje spada szybko na 800 (wartości oczywiście około).
    Nie ma u mnie efektu że najpierw jest wolno, a za chwile obroty wskakują na więcej.
    Czyli akurat te efekty u mnie są prawidłowe.

  • #2
    Licznik do TDI

    Panowie proszę o pomoc, czy licznik o numerze 1UO 920 810 F 47H pasuje do modelu
    TDI z 99 roku to ten o zmienionym wzornictwie? bo mój niestety padł i nie wskazuje nic oprócz wyświetlaczy.
    Ewentualnie czy po zakupie takiego licznika da się go zaadoptować do mojej niuni i z czym się to wiąże?
    Dzięki zgóry.

    [ Dodano: Sob 02 Wrz, 06 23:49 ]
    u mnie jest chyba taki o numerze 1U0 920 811 B KDO

    Komentarz

    • krzy
      Drive
      • 2004
      • 44

      #3
      powinien działać

      Komentarz

      • Chudy
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2005
        • 129

        #4
        A co dokladnie dzieje sie z licznikiem?
        Bo mam chyba ten sam problem, wszystkie wskazówki cześciej leża na 0 niz coś pokazują,
        Czy to taka usterka?
        podobno da sie to naprawic, na płytce licznika powstaja zimne luty, był juz o tym post nie jeden



        to tylko kilka postów a jest ich jeszcze więcej na ten temat,

        Komentarz


        • #5
          tak to jest ten sam problem szafa była naprawaiana już kilka razy pomagało na jakiś czas
          a teraz znowu padło zauważyłem że nagrzewa się jeden ze scalaków robi się gorący
          podobno jest to regulator napięcia po podgrzaniu jego połączeń jest dobrze a po jakimś czasie znowu to samo. Może komuś udało się to naprawić.

          Komentarz

          • nico21
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 2640
            • Volkswagen

            #6
            Diablo, chyba mozna wymienic ten scalak, chyba Maicroft to robił - zapytajcie sie go
            DACAR.team

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Jaki scalak, ja tylko podswietlenie przelutowalem na red on white
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • nico21
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 2640
                • Volkswagen

                #8
                Maicroft, cos pisałes ze zmieniłąes jakiegos sacalak z zielonego na czarny czy na opak. A jesli sie pomyliłem to przepraszam :P
                DACAR.team

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  nico21, Nie scalak, a czujnik wody, jest czarny i zielony. Ale kolory pamietasz
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Chudy
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 129

                    #10
                    Ale odeszliśmy troche od tematu...
                    co delej robić??? Wymieniaś szafe czy szukac gdzie indziej????

                    Komentarz


                    • #11
                      musisz sprawdzic ktora generalcje IMMO masz u siebie a ktora jest w liczniku. Bo jak bedzie niekompatybilnosc to nic nie zrobisz chyba ze calkowicie wylaczyc sobie IMMO.

                      Patrzac po numerze to liczniki sie tez roznia iloscia obslugiwanych czujnikow - mozesz miec prolemy z buaczacym czujnikiem tarcz (jesli go nie masz). Moze byc tez ze nie beda sie zapalac te kontrolki ktore powinny (np ASR jesli masz), ale to mozna wyprostowac metoda prob i bledow badz w ostatecznosci elektronicznie.

                      [ Dodano: Czw 14 Gru, 06 12:36 ]
                      ps
                      mam szafe z 1/2 fis ktora powinna u Ciebie chodzic. z 2000 roku

                      Komentarz

                      Pracuję...