patrykL, a jak masz takie problemy z wyszukaniem jaka jest odpowiednia - to napisz do producenta (Rezaw-Plast)lub SAP to podadzą Ci nr fabryczny osłony pod silnik
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
to dziwne, bo moja oryginalna (ktora mam od poczatku) wyglada jak ta z drugiego linka, czy tak powinno byc w standardzie, czy cos sie w czasie produkcji zmienialo?
Biszczu, ja wlasnie taka mam
[ Dodano: Pon 02 Kwi, 12 18:49 ]
Biszczu, chyba tak musze zrobic, bo inaczej nie dojde do ladu i skladu
No dobra zważyłem, ale do czego służą te nawiewy, dziury, co chłodzą w benzynie, czy jak w ropniaku będzie ta z dziurami to na coś to będzie miało negatywny wpływ?
No dobra zważyłem, ale do czego służą te nawiewy, dziury, co chłodzą w benzynie, czy jak w ropniaku będzie ta z dziurami to na coś to będzie miało negatywny wpływ?
raczej nie ale skoro do Diesla jest bez dziur to po co chcesz zakładać z dziurami ? W zimie Diesel później się grzeje a przez te dziury będzie uciekać ciepło też
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Już dawno kupiłem, właśnie te z dziurami, oczywiście nie oryginalną, plastikową, ale dosyć mocną i tak się zastanawiam, ale poprzednia chyba oryginalna do 2.0 BKD była z dziurami i nie miała od środka tego wytłumienia. tak że nie wiem czy to nie loteria z tymi osłonami.
A ja wczoraj przy okazji pierwszej wymianie oleju w moim nowym używanym aucie, dowiedziałem sie od serwisanta że mam osłonę metalową. Mówił że jest bardzo solidna i ma konkretne śruby mocujące.
Czy takie coś to standard w O II 4x4?
Jaki mają rozmiar dwie ostatnie śruby na torx mocujące oryginalną osłonę
U mnie torx się praktycznie się zjeździł i nie ryzykowałem odkręcania a chcę je wymienić. Dodam że są one chyba większe od tych bocznych śrub, chyba, że się mylę.
t_kucyk, a co ile wymieniałeś plastik ? ? ? Ja od nowości w swoim mam oryginalną, więc nie wiem jak trzeba jeździć aby co chwilę ją wymieniac. Jak dobrze sam zauważyłeś metalowa to ok 400 plnów - plastik 90 pln...jest równica
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
t_kucyk, a co ile wymieniałeś plastik ? ? ? Ja od nowości w swoim mam oryginalną, więc nie wiem jak trzeba jeździć aby co chwilę ją wymieniac. Jak dobrze sam zauważyłeś metalowa to ok 400 plnów - plastik 90 pln...jest równica
Plastik oryginalny - wielokrotnie trzeba było go poprawiać i tarł o muldy na asfalcie, nie pomógł również w starciu z kiepską drogą - plastik przeżył - miska olejowa poległa.
Nowa miska, wymiana oleju i laweta kosztowałyby dużo gdyby nie AC.
Wolę być przynajmniej częściowo zabezpieczony przed takimi niespodziankami na przyszłość.
Komentarz