wymienilem bebny ham.tyl szczeki sa prawie nowe ale problem polega na dzwigni blokuje pod "sufitem" czy mozna to jakos skrecic nie rozbierajac polowy wozka :shock:
Co do zestawu nowe bębny i stare szczęki nie będę się wypowiadał :shock:
musisz kolego opisać dokładniej swój problem ponieważ nie wynika z tego postu czy ręczny był przed wymianą ok (na który ząbek) , czy napewno wszystko złożyłeś tak jak było?
A jeśli chodzi o regulację to masz ją na lince pod popielniczką z tyłu
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
uscislajac temat wymiane robil mechanik ktory stwierdzil ze szczeny sa po wymianie a dzwignia byla wysoka zanim wykonalismy manewr a swoja droga dzieki za info o regulacji linki,bo ten kolo powiedzial ze ni ma takowej.jutro z ranca powalcze z tematem
dziwną szkołę przedstawia ten mechanik :shock:
Co do ręcznego to również uderzę do wiadomości mechanika na temat aut :x . Przecież od razu po naprawie powinien wyregulować ręczny :!: Wyciągnij tylną popielniczkę, weź kluczyk 10 płaską i podciągnij linkę tak aby normalnie można było zaciągnąć na drugi ząbek a na trzeci ciężko, na czwarty max. Zauważysz od razu poprawę skuteczności hamulców i pedał lekko się podniesie, będzie szybciej reagował
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz