pytanie o mocowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gizin
    Classic
    • 2007
    • 32

    pytanie o mocowanie

    qrwa nie dopisywac sie do listy, tylko konkrety :!: Beda, czy nie :?:

    23 Kebab Sahara
  • jotka
    Drive
    • 2006
    • 66

    #2
    pytanie o mocowanie

    hmm czy to normalne w O1? w poprzednim aucie nie miałem w tym miejscu taaaaakich luzów! :diabelski_usmiech





    Komentarz

    • Rudi
      Ambiente
      • 2006
      • 195
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      Re: pytanie o mocowanie

      [quote="jotka"]hmm czy to normalne w O1? w poprzednim aucie nie miałem w tym miejscu taaaaakich luzów! :diabelski_usmiech

      Pytałem mechaniorów i ponoć normalne. Ale komu teraz można ufać. U mnie jeden z tych elementów jest bardziej przesunięty ku środkowi niż drugi i to też podobno nie jest nic złego. No nie wiem, jakoś tak dziwnie.
      W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

      Komentarz

      • Rendi
        Drive
        • 2024
        • 65
        • Octavia II (1Z3)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        skręc w lewo lub w prawo na max i wtedy zobacz...
        Byłe...:
        Skoda S100L, rok produkcji: 1974
        Skoda 120L, rok produkcji: 1988
        Skoda Felicia, rok produkcji: 1995
        Skoda Fabia I, rok produkcji: 2000
        Skoda Octavia 1U, rok produkcji: 2005

        Jest
        Octavia 2, rok produkcji 2010

        Komentarz

        • RomanS
          Elegance
          • 2004
          • 804

          #5
          Zamieszczone przez jotka
          hmm czy to normalne w O1? w poprzednim aucie nie miałem w tym miejscu taaaaakich luzów!
          To normalne, taka konstrukcja zawieszenia

          Nadwozie opiera się na górnych końcach McPhersonów pod wpływem swojego ciężaru, nie jest z nimi na sztywno związane. Zaś żeby w ogóle nie nastąpiło rozłączenie nadwozia z zawieszeniem np. przy odbiciu na garbie jezdniowym to jest po to ten górny talerzyk, który wtedy się oprze na nadwoziu.

          Konstrukcja stosowana przez vw od dziesięcioleci :szeroki_usmiech
          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez RomanS
            To normalne, taka konstrukcja zawieszenia
            dokładnie sie z kolega zgadzam, też z tym byłem u mechanika, ale nie umiem wyjaśnictak dobrze jak kolega, ale wiem że tak ma byc.

            Komentarz

            • bartolini1978
              Elegance
              • 2006
              • 755

              #7
              Koła się pochylają przy skręcie kierownicą i dlatego jest takie przesunięcie na łożyskach skrętnych

              Komentarz

              • życzliwy
                Drive
                • 2005
                • 53

                #8
                Tak wyglądają u mnie mocowania lewe i prawe. Uwzględniając to co powiedzieli koledzy powyżej, wszystko u ciebie jest OK.
                O1 TMBDG

                Komentarz


                • #9
                  a ile sa warte te talerzyki rzekomo obnizajace przeswit ?

                  Komentarz

                  • RomanS
                    Elegance
                    • 2004
                    • 804

                    #10
                    Zamieszczone przez lec
                    a ile sa warte te talerzyki rzekomo obnizajace przeswit ?
                    Ostrożnie zapytam: jakie talerzyki obniżające prześwit masz na myśli ?
                    Przeczytałem wszystkie posty i nie jestem pewien...
                    Czyżby w tym wątku również coś wycięto ?
                    Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                    Komentarz


                    • #11
                      No to teraz i ja mam jasnośc sytuacji, tez się nad tym zastanawiałem jak zajżałem pod maske.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez RomanS
                        Zamieszczone przez lec
                        a ile sa warte te talerzyki rzekomo obnizajace przeswit ?
                        Ostrożnie zapytam: jakie talerzyki obniżające prześwit masz na myśli ?
                        Przeczytałem wszystkie posty i nie jestem pewien...
                        Czyżby w tym wątku również coś wycięto ?
                        moja wina. Pomyslalem ale nie napisalem wszytkiego. Na Allegro kedys widzialem jakos talerzyki montowane w miejsce seryjnych, rzekomo jakies sportowe i delikatnie obnizajace.

                        Komentarz

                        • RomanS
                          Elegance
                          • 2004
                          • 804

                          #13
                          lec, jako, że moja odpowiedź dla Ciebie została przeniesiona przy okazji innych spraw w inne miejsce, więc wklejam ją powtórnie tutaj:

                          lec napisał/a:
                          RomanS napisał/a:
                          lec napisał/a:
                          a ile sa warte te talerzyki rzekomo obnizajace przeswit ?


                          Ostrożnie zapytam: jakie talerzyki obniżające prześwit masz na myśli ?
                          Przeczytałem wszystkie posty i nie jestem pewien...


                          moja wina. Pomyslalem ale nie napisalem wszytkiego. Na Allegro kedys widzialem jakos talerzyki montowane w miejsce seryjnych, rzekomo jakies sportowe i delikatnie obnizajace.


                          Również to widziałem, ale żeby nabrać do tego zaufania musiałbym "pomacać"
                          W końcu zawieszenie to nie żarty. IMO mogą to być te talerzyki które ograniczają od góry sprężynę.
                          Na pewno nie te widoczne w komorze silnika, widoczne na fotografiach w tym wątku.
                          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                          Komentarz

                          Pracuję...