mati160 nie mów hop, w tamtym roku podobnie było, ale początkiem lutego jak mrozy chwyciły to 4 dni po nockach z pracy wracałem przy -30 :?
[O1] Osłona miski olejowej - inaczej
Zwiń
X
-
[O1] Osłona miski olejowej - inaczej
Witam
Nosze sie z zamiarem włożenia tulejek podwyższających ale troche boje sie ze bedzie auto stało jak koza, głownie po to by chronic miskę. A tu wpadłem na genialny (heh )pomysł, miałem kiedys poldka i tam były takie dwa kątowniki chroniace miskę, ciekawe jakby to podeszło do octy a może ktos wykonywał tylko osłone miski metalową ?? Wiem ze najlepiej płyta ale jakos nie moge funduszy odłożyc.
-
-
Re: Osłona miski olejowej - inaczej
Zamieszczone przez s1Witam
Nosze sie z zamiarem włożenia tulejek podwyższających ale troche boje sie ze bedzie auto stało jak koza, głownie po to by chronic miskę. A tu wpadłem na genialny (heh )pomysł, miałem kiedys poldka i tam były takie dwa kątowniki chroniace miskę, ciekawe jakby to podeszło do octy a może ktos wykonywał tylko osłone miski metalową ?? Wiem ze najlepiej płyta ale jakos nie moge funduszy odłożyc.
Komentarz
-
-
Musisz się zastanowić czy chcesz mieć auto, które sprawnie jeździ czy takie, które wygląda jak...wygląda... Ja mam tulejki i można obejrzeć w moim temacie jak to wygląda. W przypadku bardzo małego prześwitu pod miską jaki ma Octavia I założenie osłony nijak nie uchroni cię przed uszkodzeniami a kontakt metalowej osłony z przeszkodami krawężniki, progi, muldy wystające studzienki będzie tak samo częsty lub częstszy niż przy standardowej. Kiedy przeszkoda będzie solidna a prędkość ciut większa to nie ochroni cię przed uszkodzeniami nie pokonasz wystającego kamienia jakimś tam kawałkiem stali. Stalową też można urwać, pogiąć etc... Osłona stalowa to nie jest alternatywa dla tulejek tylko ewentualny dodatek do nich. Założyłem tulejki i nigdy przenigdy nie obtarłem standardowej osłony a zasuwam jak dziki bawół. Nie muszę wozić dodatkowych zbędnych kg które zwiększają zużycie paliwa i pogarszają osiągi. Może nie dużo ale zawsze coś tam... Wystarczą same tulejki. W mojej Octavii po założeniu tulejek odległość krawędzi błotnika do koła jest taka sama jak w standardowej Octavii II FL o żadnej "kozie" nie może być więc mowy. :wink:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Założyłem tulejki i nigdy przenigdy nie obtarłem standardowej osłony a zasuwam jak dziki bawół.
Komentarz
-
-
Może poszukaj na allegro osłony uzywki. z Uzywka jest ten minus, że nie bedziesz miał w komplecie nitonakrętek, śrub itp. i będziesz szukał/bujał się, tracił czas i pieniądze żeby dorobić te np. wsporniki a potem na podnośniku okaze się że i tak wszystkiego nie ma.
Ja za 270zeta w skodaczesci.pl kupiłem cały zestaw montazowy+ dodatkowo wziąłem osłony boczne. Niecała godzina roboty i po krzyku.4x4
Komentarz
-
-
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0 z tego co tu pisza to osłona metalowa wazy ok 15 kg???
Komentarz
-
-
s1, tuleje są na pewno lepszym rozwiązaniem (zresztą temat poruszany wiele razy), ale można po taniości zastosować to:
ja miałem to OI ASZ i jakoś dawało radę, choć troszkę bardziej topornie się brało bardzo szybko zakręty, ale generalnie nie było złe. AGR tym bardziej powinien to "wchłonąć". Takie coś ochroniło mój spód przed ryciem michą.
a co do osłony, myślę, że plastikowa też jest dobra i chroni przed brudem, tylko trzeba zamontować dobrze ją, bo w GIV i pochodnych ma tendencje do zwysania sobie pod spodem
Komentarz
-
-
s1, nie wiem jaki to kolega z forum ale w dziale tuning jak poszukasz znajdziesz, ma czarną octavie obniżoną na feldze od panteona 18cali i on zakupił sobie osłonę od bodajże golfa, małą metalową która wygląda dobrze i nie waży na pewno 15kg. Octavia stoi już wysoko jak się ją podniesie to brzydko jak dla mnie będzie ale bezpieczniej dla miski
Komentarz
-
-
Stal będzie lepsza... można nawet postarać się o stal nierdzewną :wink: W miejscach styku stali i Al jest przyspieszona korozja.. Zapytajcie właścicieli LR.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
jutro dowiem się ile by to kosztowało, jak coś to dam znać, najwyżej zrobimy liste itp
[ Dodano: Czw 12 Kwi, 12 19:23 ]
udało mi sie przerysować, wysyłam zaraz do firmy, zastanawiam się z jakiej stali to zrobić, z nierdzewki to troche drogo by to wyszło, a ze stopu aluminium to nie wiem czy bedzie zbyt miekkie
Komentarz
-
-
ogladalismy z kolega ten rysunek, nie wiem czy jest dobrze zwymiarowany ten, który wrzucił luks, problem bedzie z wybraniem tych zaokraglen, moga nie byc dokładne, promień nie jest styczny, zapewne jest to faza ale jaka to nie wiem, ale może coś sie wykombinuje, tak wstępnie kto byłby chetny? używa ktos tego, jakie są minusy??zastanawia mnie czy jak ktos ma w miare dobre sprężyny czy nie wyniągną zbyt amorka, jest jakiś użytkownik??prosimy o opinie. nie wiem kiedy dokładnie bede cos wiedział na ten temat ceny itp. bo koleś ma dużo roboty a mówił, że trzeba się z tym pobawić
Komentarz
-
Komentarz