Dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzę to jak tylko żona odda samochód po pracy.
Uprzedzając jednak fakty, jakich wartości natężenia prądu powinienem się spodziewać? Czy komputer nie zasila lampy jakoś impulsowo (do sprawdzania żarówek)?
Kolejne pytanie, gdzie jeszcze mogę sprawdzić te styki, tzn. gdzie jest sterownik kierunkowskazów? Raczej nie przy przycisku od awaryjnych, bo wyjąłem go, a kierunki działają dalej (może tam był w O1?)
pozdrawiam
Uprzedzając jednak fakty, jakich wartości natężenia prądu powinienem się spodziewać? Czy komputer nie zasila lampy jakoś impulsowo (do sprawdzania żarówek)?
Kolejne pytanie, gdzie jeszcze mogę sprawdzić te styki, tzn. gdzie jest sterownik kierunkowskazów? Raczej nie przy przycisku od awaryjnych, bo wyjąłem go, a kierunki działają dalej (może tam był w O1?)
pozdrawiam
Komentarz