Myślę, że zmiana dawki raczej nic nie da, bo pompa nie ma ciśnienia... Prosty powód. precyzyjne elementy są zużyte i pod wpływem temp. się kurczą
A czy nie zauważyłeś gorszego przyśpieszania?
BTW. gadałem dzisiaj ze znajomym i nasz temat zszedł na temat dieslowskich pomp.
Stwierdził, że łatwo sprawdzić czy to pompa.
Gasisz gorący silnik, polewasz powoli pompę zimną wodą(tak żeby się schłodziła) i jak odpali, to pompa do regeneracji
albo podobo jest jakiś element który daje sygnał do immo i to może on jest sprawcą :idea:
A czy nie zauważyłeś gorszego przyśpieszania?
BTW. gadałem dzisiaj ze znajomym i nasz temat zszedł na temat dieslowskich pomp.
Stwierdził, że łatwo sprawdzić czy to pompa.
Gasisz gorący silnik, polewasz powoli pompę zimną wodą(tak żeby się schłodziła) i jak odpali, to pompa do regeneracji
albo podobo jest jakiś element który daje sygnał do immo i to może on jest sprawcą :idea:
Komentarz