daroo: jedno z drugim nie ma nic wspolnego
Jezeli licznik przy 100 km/h zawyza o 8 km/h to przy wskazaniu 5,5 l/100 km oznaczaloby to, ze zuzylismy 55 l do przejechania 1000 km na liczniku ( 920 km realnie ) i nasz 55 litrowy bak zostal wyssany do pusta jednak nie przejedziemy tyle poniewaz faktycznie silnik zabiera 6 l/100km ( komputer zaniza o 0,5l ) wiec przy okolo 915 km na liczniku ( 840 km realnie ) nasz samochod stanie.
Nie wymagam, zeby komputer pokazywal ilosc spalonego paliwa na realna ilosc przejechabych kilometrow, chce zeby bylo to zgodne z iloscia pokazywana przez sam komputer - jezeli komputer pokazuje ze przejechalem 1000 km ze srednim spalaniem 5,5 l /100 km to po wjechaniu na stacje powinienem wlac do baku okolo 55 litrow ( jakies odchylki sa napewno mozliwe ale 0,5 l to okolo 10% moim zdaniem za duzo, dopuszczalne bylo 0,1-0,2 l/100km jak to mialem przed wirusem w moim AGR
Jezeli licznik przy 100 km/h zawyza o 8 km/h to przy wskazaniu 5,5 l/100 km oznaczaloby to, ze zuzylismy 55 l do przejechania 1000 km na liczniku ( 920 km realnie ) i nasz 55 litrowy bak zostal wyssany do pusta jednak nie przejedziemy tyle poniewaz faktycznie silnik zabiera 6 l/100km ( komputer zaniza o 0,5l ) wiec przy okolo 915 km na liczniku ( 840 km realnie ) nasz samochod stanie.
Nie wymagam, zeby komputer pokazywal ilosc spalonego paliwa na realna ilosc przejechabych kilometrow, chce zeby bylo to zgodne z iloscia pokazywana przez sam komputer - jezeli komputer pokazuje ze przejechalem 1000 km ze srednim spalaniem 5,5 l /100 km to po wjechaniu na stacje powinienem wlac do baku okolo 55 litrow ( jakies odchylki sa napewno mozliwe ale 0,5 l to okolo 10% moim zdaniem za duzo, dopuszczalne bylo 0,1-0,2 l/100km jak to mialem przed wirusem w moim AGR
Komentarz