strumnenica psuje auto gdyż cały wydech ma odpowiednio dobrano przepustowość. Zaś strumienica nie zawsze trafia w wartosci wydechu jak sie uda dobrac akurat pasującą to jest oki , a jak złą to auto potrafi chodzic gorzej niż chodziło poprzez złe odprowadzanie spalin spowodowane zmianą ciśnienia w wydechu.
Korek wlewu paliwa, co sie z nim robi podczas tankowania
Zwiń
X
-
Korek wlewu paliwa, co sie z nim robi podczas tankowania
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
Korek wlewu paliwa, co sie z nim robi podczas tankowania
no wlasnie, mozna jakos zaczepic go na klapce od wlewu, czy ma sobie dyndac, sorry, ale nie rozgryzlem tego "systemu" w skodzie, dokladnie chodzi mi o O2, ale rozumiem, ze w O1 pewnie jest tak samo...
ops:
ops:
ops:
i prosze sie nie smiac... :niewiem :lossaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
kurde, no o to chodzilo :!:Zamieszczone przez Lukassohehe szkoda, specjalnie dla Ciebie ale może innym też się przyda :-) moja pierwsza instrukcja na forum :szeroki_usmiech, co prawda do O1 ale myślę że w tym zakresie technologia dużo się nie zmieniła :-)
jestem wzruszony, naprawde, i sam bym nigdy na to nie wpadl
ops: :diabelski_usmiech
dzieeeeeki :!:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
sie tu kolego nie podsmiewaj, niektorzy po prostu maja nizsze IQ od twojego (jak widzisz duzo nizsze) :idea: :wink:Zamieszczone przez DawidPrzepraszam ale czy ktoś może pokazać co zrobić po nalaniu paliwa :shock: :?:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
o2 ma po prostu dobrze zaprojektowany uklad zbiornika i nie trzeba rzezbic z jakimis przyciskami zeby nalac "pod korek" przy tankowaniu na "3odbicia" ma sie efekt stania z pistoletem i naciskania tego guzikaZamieszczone przez MaicroftChyba jakos inaczej to sie odpowietrza w OII
[ Dodano: Sro 11 Paź, 06 09:58 ]
wciskamy gaz do dechy coby jak najszybciej moc znow pobawic sie "dzyndzlem" na stacji :diabelski_usmiechZamieszczone przez DawidPrzepraszam ale czy ktoś może pokazać co zrobić po nalaniu paliwanasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Punkt 1 ... nalezaloby poprawicZamieszczone przez Lukassohehe szkoda, specjalnie dla Ciebie ale może innym też się przyda :-) moja pierwsza instrukcja na forum :szeroki_usmiech, co prawda do O1 ale myślę że w tym zakresie technologia dużo się nie zmieniła :-)
Trzymając korek kręcimy nim w przeciwną stronę niż wskazówki zegara (prawy gwint) do momentu swobodnego dyndania korka

oczywiście nie mam zamiaru śmiać się ze Szkody, bo ja np. jeździłem pół roku z folią na naklejce OCP
ops: i mnie też wyśmiano 
A propos ilości poaliwa w OI ... już nie pamiętam dokładnie ile wlałem ... ale duuużo a potem miałem piękny ślad na błotniku
Komentarz
-
-
a ja podjechalem (po wyjezdzie z salonu) na stajce i nie mogac znalezc znanego mi z VW i O1 guziczka otwierajacego wlew - zmuszony bylem odjechac i przeszukac instrukcje aby stwierdzic jak sie tam do cholery dostac z tym pistoletemZamieszczone przez Leafyoczywiście nie mam zamiaru śmiać się ze Szkody, bo ja np. jeździłem pół roku z folią na naklejce OCP
ops: i mnie też wyśmiano 
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
he he ja tez bym tak jezdzil tylko jak odklejalem papier to mi jedna z literek sie zaczela odlepiac od folii i sie skapowalemZamieszczone przez Leafy...oczywiście nie mam zamiaru śmiać się ze Szkody, bo ja np. jeździłem pół roku z folią na naklejce OCP
ops: i mnie też wyśmiano
...
Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.
Komentarz
-

Komentarz