1.4 TSI, ale 180km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkan
    Drive
    • 2011
    • 89

    #26
    Zamieszczone przez ryjeks
    Zamieszczone przez Coke
    Kłopot jedynie w tym że teraz Polo GTI z tym samym silnikiem jest raptem 2000 zł droższe a wiadomo że po 5 latach polo będzie wyżej stało.
    Polo jest trochę bidniej wyposażone.
    Poza tym w VW max. co się dostanie to 5%, a w Skodzie ok. 10% rabatu.

    Ale faktem jest, że cena Fabii początkowo była 72.500zł i różnica przy porównywalnej konfiguracji, była ponad 10.000zł.

    Konfigurując teraz podobnie do mojej to Polo wychodzi: ok. 88.000zł, a Fabia 79.000.

    Czyli szacunkowo po maksymalnych rabatach by było: 84kzł i 72kzł.

    Czyli wychodzi podobnie :idea: jak było.
    No z tymi rabatami to się nie zgodzę. Na VW jak masz układy to można wyrwać 8-9%(przynajmniej ja tyle utargowałem :wink: ), więc na GTI na pewno nie będzie problemu zyskać 10%, tym bardziej, że te samochody nie schodzą jak świeże bułeczki a jest już w salonie.
    Co nie zmienia jednak faktu, że Polo GTI nawet po rabacie będzie droższy o ok.7- 8 tys od Fabii RS
    A nawiązując do jazdy próbnej to jeździłem Polo GTI (jest u Bursiaka) i dla mnie bomba
    Tylko po konfiguracji cena nawet po upustach sprowadza na ziemię :lol:
    Golf VII TDI Variant

    Komentarz

    • Misialdo
      Ambiente
      • 2011
      • 226

      #27
      Zamieszczone przez Chris11
      Zamieszczone przez Misialdo
      Z dyskusji powyżej nadal nie rozumiem dlaczego byle jakiemu dziennikarzowi, blogerowi łatwiej jest dostać na tydzień samochód do testów niż potencjalnemu kupującemu, który za samochód zapłaci sporą kasę
      Bo dziennikarz chcąc nie chcąc zrobi reklamę (lub antyreklamę) artykułem lub chociaż wzmianką, a to może przyciągnąć prawdziwie zainteresowanych klientów, a POTENCJALNY kupujący kończy zazwyczaj: "w sumie fajne auto, fajnie się jeździ, ale za drogo/za małe/za dużo pali....".
      Tylko czasami zdziwiłbyś się jakim stronom dealerzy dają auta. trudno taką stronę znaleźć nawet w googlach ale samochód dostanie

      Komentarz

      • ryjeks
        Rider
        • 2010
        • 488
        • Octavia III combi (5E5)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #28
        Zamieszczone przez arkan
        No z tymi rabatami to się nie zgodzę. Na VW jak masz układy to można wyrwać 8-9%(przynajmniej ja tyle utargowałem )
        Z tego co mi wiadomo, a wiem niewiele ops: , to tego typu rabaty to już pracownicze/flotowe itp. i ewentualne podłączenie się pod nie.

        Jeśli jest inaczej to tylko się cieszyć i targować :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • perfex
          L&K
          • 2005
          • 1117

          #29
          Zamieszczone przez Coke
          Tak więc gdybym miał tyle kasy na nowe i chciał szybkie to bym się nawet sekundy nie zastanawiał bo auto jest super Kłopot jedynie w tym że teraz Polo GTI z tym samym silnikiem jest raptem 2000 zł droższe a wiadomo że po 5 latach polo będzie wyżej stało.
          No właśnie i mi wychodzi, że to teraz najlepsze rozwiązanie na rynku. A co do Polo - jest ono wg mnie lepiej wykończone wewnątrz, ale... droższe (myślę że realnie co najmniej 5 tys droższe) oraz... tadam!.... 6 miesięcy oczekiwania 1
          Pozdrawiam
          perfex

          Octavia HTP

          Komentarz

          • tomek
            L&K
            • 2005
            • 1078

            #30
            Fabia ma jedną dużą wadę: brak ksenonów

            [ Dodano: Wto 10 Lip, 12 12:12 ]
            Zamieszczone przez Chris11
            to jak już zamówiłem Octavię to nawet zwykłej, najmarniejszej 1.2TSI na weekend nie chcieli dać
            a to twój kolejny błąd. Samochód na testy bierze się PRZED zamówieniem
            O2FL RS | S2 | F2

            Komentarz

            • arkan
              Drive
              • 2011
              • 89

              #31
              Zamieszczone przez ryjeks
              Zamieszczone przez arkan
              No z tymi rabatami to się nie zgodzę. Na VW jak masz układy to można wyrwać 8-9%(przynajmniej ja tyle utargowałem )
              Z tego co mi wiadomo, a wiem niewiele ops: , to tego typu rabaty to już pracownicze/flotowe itp. i ewentualne podłączenie się pod nie.

              Jeśli jest inaczej to tylko się cieszyć i targować :diabelski_usmiech
              Rabaty dla pracowników VW w Polsce np. Polkowice czy Poznań to 14-15%. Największe są dla pracowników centrali w Wolfsburgu ok.25%.
              Jeśli zaś tyczy się zamówienia Polo GTI to pytałem w ubiegłym tygodniu i przy zamówieniu szyberdachu czas oczekiwania wynosi 8 m-cy :lol:
              Ale dla zwykłego śmiertelnika najlepsze rabaty uzyskuje się na RS czy GTI , które już znajduje się u dealera.
              Golf VII TDI Variant

              Komentarz

              • perfex
                L&K
                • 2005
                • 1117

                #32
                Zamieszczone przez arkan
                Jeśli zaś tyczy się zamówienia Polo GTI to pytałem w ubiegłym tygodniu i przy zamówieniu szyberdachu czas oczekiwania wynosi 8 m-cy :lol:
                .
                A swoją drogą ciekawe czy to w całej Europie są takie dzikie terminy produkcji ? Gdy jakiś pan Helmut idzie do salonu VW w Berlinie po Polo GTI to też mu mówią że jak do produkcji to 8 mies czekania ?!
                Pozdrawiam
                perfex

                Octavia HTP

                Komentarz

                • arkan
                  Drive
                  • 2011
                  • 89

                  #33
                  Nie wiem jaki jest obecnie czas oczekiwania w Niemczech, ale we Francji na zwykłe Polo TSI+DSG czeka się min. 7 m-cy.
                  Głównie zależy to od wyposażenia dodatkowego im bogatsza wersja tym dłużej się czeka na auto. Każdy kraj ma określoną liczbę danego modelu na rok i podobno w Polsce i tak jest OK :wink:
                  Golf VII TDI Variant

                  Komentarz

                  • ryjeks
                    Rider
                    • 2010
                    • 488
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #34
                    Tak jeszcze w kwestii spalania Fabii.

                    W weekend robiłem trasę 2x 200km.

                    Jazda do 120km/h + kilka przejazdów przez miasta (w miarę płynnie).
                    Spalanie wg. komputera 6,0l/100km, realne będzie ok. 6,2l.
                    Czyli tak jak katalog.
                    Przyjemne auto

                    Komentarz

                    Pracuję...