[Inne] 1.9 SDI nierówna praca FABIA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WszołaS
    Classic
    • 2012
    • 1

    [Inne] 1.9 SDI nierówna praca FABIA

    nie nie poprostu nie odlicza kilometrow i czasu do kolejnej inspekcji na spocie pokaże

    Ps o 18?
    Stanisław
  • ploter
    Drive
    • 2010
    • 50

    #2
    [Inne] 1.9 SDI nierówna praca FABIA

    Być może nie Octavia ale również skoda fabia sedan 1.9 SDI..... grzebanie od tygodnia w necie non stop i natrafiam cały czas na te same tematy czyli EGR (Sprawdzone) Czujnik paliwa sprawdzony i nadal nie mam pojęcia że na zimnym silniku klekocze .....

    Czy może spotkał się ktoś z tym problemem proszę o pomoc.....

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Podłącz VCDSa... potrzebne logi statyczne... grupy 000,004 i 007 i odczyt błędów.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • ploter
        Drive
        • 2010
        • 50

        #4
        W nastawach podstawowych w grupie zero wszystko w normie...
        dawka jest prawidłowa....
        wysterowanie dawki w grupie 13 jest też OK na ciepłym silniku... natomiast na zimnym (świruje) i tylko i wyłacznie na zimnym (wtedy klekocze) przy około 1000-1100 obrotów przy wyższych obrotach jest OK...

        EGR i klapa gaszenia OK

        Nie mam VCDSa - sprawdzane na sprzęcie fabrycznym....

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Sprobuj VCDS em... nie potrafie się odniesc do informacji... ze "sprzetu fabrycznego"...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • ploter
            Drive
            • 2010
            • 50

            #6
            Zamieszczone przez przemik
            nie potrafie się odniesc do informacji... ze "sprzetu fabrycznego"...
            Nie mam VCDS'a - sprawdzałem w ASO wartości mierzone do norm fabrycznych...

            I nadal nie wiem czym to klekotanie spowodowane .... prawdopodobnie nastawnik dawki w pompie ale to trzeba sprawdzić rozbierając pompę.... chyba że Ty masz jakieś inne pomysły...

            Pozdrawiam Ploter

            [ Dodano: Pią 13 Lip, 12 22:37 ]
            Pompa sprawdzona.... i to nie jej wina... nastawnik sprawdzony

            Prawdopodobnie zostają wtryskiwacze albo zapieczone albo coś innego ....

            Komentarz

            Pracuję...