Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Akcja fabryczna - sprawdzenie pompy tandemowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Akcja fabryczna - sprawdzenie pompy tandemowej

    trzeba zdiagnozować abs i wykasować błędy. Na akumulatorze znajduje się taka mała kasetka a tam siedzą bezpieczniki od abs-u. Może miszcz który zmieniał cos tam pogrzebał.
    1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

  • #2
    Akcja fabryczna - sprawdzenie pompy tandemowej

    Dzis otrzymałem list w którym napisano:
    w ramach prowadzonej w sposób ciągły obserwacji jakości produktu, producent samochodów Skoda stwierdził że w pokrywie pompy tandemowej użytkowanego pojazdu mogą być zamontowane wadliwe śruby. W przypadku ułamania się jednej z tych śrub może dojść do nieszczelności obudowy i do wycieku oleju napędowego. Wydostające się paliwo może zmniejszyć bezpiczeństwo jazdy Państwa samochodu i pojazdów innych użytkowników ruchu.
    Ze względów bezpieczeństwa niezbędne jest sprawdzenie Państwa pojazdu. Sprawdzenie śrub pompy potrwa tylko kilka minut. Jeżeli zaistniałaby konieczność wymiany śrub, to operacja ta zajmie mniej więcej jedną godzinę. Oczywiście kontrola i naprawa nie będą dla Państwa wiązały z żadnymi kosztami.
    Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

    Komentarz


    • #3
      Jakby Ci to powiedzieć... było :szeroki_usmiech

      kliken machen

      pozdr 8)
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        No to jest juz imienne wezwanie do serwisu.
        Tam byla tylko wzmianka, tak sie zastanawialem czy tam nie wkleic tego ale jednak doszedlem ze zaloze nowy temat.

        Pozdr
        Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez PPK
          No to jest juz imienne wezwanie do serwisu.
          Tam byla tylko wzmianka, tak sie zastanawialem czy tam nie wkleic tego ale jednak doszedlem ze zaloze nowy temat.

          Pozdr
          tam była również moja informacja z dnia dzisiejszego, że dostałem imienne wezwanie do serwisu...

          IMO to powinno się raczej w tamtym wątku znaleźć :idea:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            To sorki i dzieki za pouczenie.
            Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

            Komentarz


            • #7
              pękanie śrób w pokrywach tandem-pump :? :shock: :shock: :shock: :?
              Pogromca mitów...o pieknych koniach

              Komentarz


              • #8
                To moze Marek powiedz co sie stanie jak peknie taka sroba podczas jazdy np :roll: ??

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X