Gdyby któryś kolega potrzebował to mam 2 soczewki na przeciwmgielne z octavii oraz jedną kompletną lampę z halogenem z mojego auta po przejściu na xenony, ok
gdyby coś to na PW
Witam. Jetsem tu nowy i pewnie nie raz byly takie tematy. Ponad rok temu kupilem skode octavie 1.9 tdi. Po okolo pol roku i 10 tys. km padla uszczelka pod glowica. Wymiana i wszystko ok. Teraz mija kolejne pol roku i 11 tys km i znow padla uszczelka pod glowica. Dodam ze glowica była planowana i sprawdzona na szczelnosc. Ma ktos z was jakis pomysl? Podejrzewam juz nawet uszkodzenie bloku. Teraz objawem jest to ze co jakis czas plyn ze zbiorniczka wyrownawczego zasysany jest do silnika a po odkreceniu wraca z powrotem. Babelki w zbiorniczku sa wiec zakladam ze znow uszczelka. Pozdrawiam
Jak to zasysany, odpalasz i w zbiorniczku robi się pusto, gasisz i znowu wraca do normy, to raczej zapowietrzony jest układ. Jak by giną po jeździe to byłby problem. Podjechać do jakiegoś mechanika i sprawdzić urządzeniem ze specjalnym płynem, czy do zbiorniczka dostaje się CO2, można też Szkodnika zostawić na noc i za pomocą specjalnej pompki zakręcanej na zbiornik wyrównawczy sprawdzić szczelność układu. Po tych zabiegach można nad czymś się zastanawiać. Niekoniecznie musi być to głowica i uszczelka, może to być chłodnica (mikropęknięcia), chłodnica EGR.
Widziałem drugi temat założony w innym dziale, ten do skasowania.
Komentarz