Mijałem się z O1 na trasie w kierunku Siedlec (ja do Siedlec, Ty w stronę Warszawy), ale słabo pamiętam - ciemna, kombi (?), CB radio... około 14 jakoś...
Pozdro :!:
Witam
skłaniam się ku zakupowi Octavii Tour w salonie
wersja hatchback 1,6 z LPG
standard plus pakiet optimum
pytanie co jeszcze dodać do takiego auta, aby było wygodnie w eksploatacji
myślałem o tym podłokietniku i dzielonej tylnej kanapie + tempomat
wciskają mi wycieraczkę tylnej szyby
czy należy brać ESP ?
czy kolor metalik ma znaczenie przy późniejszej odsprzedaży (na razie nie chcę dopłacać za kolor)?
Za całość krzyknęli ok 55 tys. zł
Czy to dobra oferta?
Z góry dziękuję za podpowiedzi
Podłokietnik fajna sprawa aczkolwiek nie konieczna, mam i chwalę. Wycieraczka nie wiem jak się spisuje w takim aucie bo mam kombi, ale dobrze jest widzieć coś w tylnej szybie w trakcie jakiegoś deszczu czy śniegu. ESP z tego wszystkiego chyba najbardziej przydatne. Z kolei mam np tempomat z którego nie korzystam prawie wcale. Kolorem to raczej mało kto się kieruje przy kupnie w sensie odsprzedaży jeśli auto jest mechanicznie dobre
pleg - a jak chcesz skonfigurować nowe auto, którego już nie produkują...? Toury - z tego, co wiem - są wymierającym gatunkiem, a w salonach dostępne są egzemplarze, zamówione u producenta wcześniej (gdy jeszcze produkcja trwała), dlatego kupując Toura bierze się to, co jeszcze jest, a nie to, co by się chciało... No, chyba że ASO zaoferowało Ci swój wewnętrzny konfigurator... :diabelski_usmiech
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Toura juz nie produkuja Kolego - co Ty tu krecisz, hę?
No chyba ze to jakis niedobitek co sie u dealera ostal, ale w takim wypadku nikt CI nie bedzie montowal rozkladanej tylnej kanapy...
ps. za 55k. 1.6 z lpg Toura moim zdaniem nie warto - salon interauto na otomoto wystawia w tej cenie 1.4 tsi O2 FL.... wiec nawet bym sie nie zastanawial.
Za jakies 58k mozesz miec Golfa 1.2 tsi Cityline - szczerze mowiac to bym wolal od tej O2 co napisalem powyzej, ale jak potrzeba duuuuzego bagaznika to lepsza O2.
Za podobne pieniadze mozesz tez miec Yeti 1.2 tsi - (wiem bo mialem takie propozycje) w wersji active lub fresh.
wiec reasumujac z mojej strony Toura za 55k w tej chwili to jakas totalna pomylka.
ps. a jesli to nie musi byc auto z koncernu VAG, to masz jeszcze wiekszy wybor....
A jakie wyposażenie za tą kasę?
IMO za taką kasę to już w wyposażeniu powinno być:
-Swing,
-tempomat
-lakier metalik,
-podłokietnik Jumbo Box,
-pakiet Optimum,
-ta wycieraczka na tylną szybę,
-halogeny przeciwmgielne,
- oraz pierdoły typu komplet dywaników łącznie z matą do bagażnika, listwy na drzwi i progi.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
pleg, za 55 tys zł kumpel kupił O Tour II kombi, z pakietem optimum, swingiem, jumbo box, listwami zewnetrznymi, listwami progowymi i lakierem metalic.
za swojego zapłaciłem 54 000, pln nie wspominam o wycieraczkach, chlapaczach, listwach, osłonach to było bez łaski, ale jest tez ESP, kurtyny, optimum, wycieraczka tył, koło zapas, regulacja foteli+lędzwiowa, lakier metalik oraz warunki kredytowe których nikt nie przebił . w moim przypadku uważam że warto było a porównywałem zakup do bardzo wielu aut tej klasy i wyposażenia np. focus, auris, astra, 308, jedynie fluence w akcji bez vat był porównywalny .
Cena oczywiście już spadła, teraz będę rozmawiał o wyposażeniu
dlaczego skoda, bo ma kredyt 4x25% czy 5x20% który mnie interesuje jako forma sfinansowania auta
innego auta (marki) po prostu za te pieniądze nie kupię bo ich nie mam
niestety dotyczy tylko aut nowych
ponadto chcę lpg, a tego nie podłączę do silnika 1,4
bardzo fajnie się nim jeździ
ps. marlej108 zainteresowała mnie informacja o tej yeti bo bardzo chciałbym mieć taki samochód, jakim cudem salon szedł 10 tys. zł ? czy nawet więcej od ceny wyjściowej?
Moje doświadczenia z zakupów skody mówią o rabacie od cen cennikowych od 10% do 14% na samochody do produkcji, myślę że na autka z placu można by jeszcze coś urwać.
Proszę tutaj tutaj zerknąć.
W Poznaniu jest takie coś na placu u mickeya:
"A póki co, został mi się jeden rodzynek:
Do sprzedaży Octavia Tour 1.6 + gaz, czarna, pakiet optimum, dodatkowo: elektrycznie sterowane szyby z tyłu, aluminiowe felgi 16” Crateris, podłokietnik Jumbo Box, radioodtwarzacz Swing, regulacja foteli na odcinku lędźwiowym, alarm. Cena do dogadania - zapytania proszę na PW. Odbiór w przeciągu 2 tygodni."
Zajrzyj w ten wątek, może ta Ci lepszą cenę niż ten wóz co masz w ofercie:
Cena ok, ale... netto... Dodaj VAT i już nie będzie tak suuuuperrrr...
Ale rozmawiamy o cenie ~55k PLN zatem wszystko mieści się w budżecie.
Zgoda. Ale auto w ofercie to całkowity golas ze słabiutkim (jak dla Yeti) silnikiem, z podstawowym lakierem (biały, czerwony, lub błękit pacific - za metalik trzeba dopłacić), bez klimy... Po prostu wersja Easy bez dodatków (za wyjątkiem przygotowania pod radyjko). Bez żadnych upustów w salonie bierzesz to auto za 60450 PLN,- brutto... Po rabatach salonowych masz podobną cenę, jak w ogłoszeniu.
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Własnie zamowilem taka octavie w cenie 52500 z pakietem optimum +wycieraczka tylna, liswy boczne , wycieraczki, LPG, czarny metalik nie znalazlem alternatywy dla tego auta.
Zdecydowalem sie na platnosc całosci zastanawiam sie czy moge z tego cos urwac bo radia i alu nie ma poradzcie jak postawic sprawe?
Tempomat najlepiej sprawdza się w automatach i mocniejszych autach z manualem.
Szarpanie o którym piszecie wynika z faktu, że tempo próbuje trzymać prędkość na wysokim biegu w dużym obciążeniu, np. pod górkę - stąd szarpanie
Tempomat najlepiej sprawdza się w automatach i mocniejszych autach z manualem.
Szarpanie o którym piszecie wynika z faktu, że tempo próbuje trzymać prędkość na wysokim biegu w dużym obciążeniu, np. pod górkę - stąd szarpanie
Właśnie pod pełnym obciążeniem nie szarpie, a pod praktycznie zerowym, kiedy to toczę się powoli i tempomat nie może zdecydować: dodaje gazu, ujmuje - stąd to szarpanie.
Komentarz