Popychacze hydrauliczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • integrator
    Classic
    • 2007
    • 12

    Popychacze hydrauliczne

    Subaru zaprezentuje podczas międzynarodowych targów w Nowym Jorku samochód, który kontynuować będzie rywalizację z Mitsubishi. 4 kwietnia odwiedzający targi będą mieli okazję ujrzeć na żywo najnowszą generację modelu Impreza.

    Zamiast typowego, czterodrzwiowego nadwozia typu sedan nowy samochód będzie pięciodrzwiowym hatchbackiem. Oferowane dotychczasowo nadwozie wraz z wersją kombi dostępne będzie teraz w całkowicie innym modelu. Powracając jednak do Imprezy, producent nie zamierza zrywać z tradycją. Pod maską znajdą się do wyboru dwie jednostki silnikowe: 1,5 oraz 2,0. I to wszystko oczywiście w legendarnym układzie "bokser".

    Niedługo po premierze na rynku pojawi się również wersja STi. W jej skład wchodzić będzie jeszcze bardziej ekstrawaganckie nadwozie i jeszcze mocniejszy silnik o pojemności 2,5 litra. Niestety na mocniejszą wersję Imprezy trzeba będzie poczekać przynajmniej do 2008 roku. Nieoficjalnie wiadomo już, że w kolejnej generacji nie pojawi się model WRX.

    To nie wszystkie nowości jakie zamierza zaprezentować Subaru. Na targowych salach mają pojawić się modele Legacy oraz Outback wyposażone po raz pierwszy w jednostki wysokoprężne w płaskim układzie czterech cylindrów. Według zapewnień Subaru nowa jednostka ma generować moc rzędu 170 koni mechanicznych.


    [mojeauto.pl link]

  • ZYBI68
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 697
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Popychacze hydrauliczne

    Witam wszystkich przeczytalem posty dotyczace tzw szklanek ale nie znalazlem tego co mnie interesuje a mianowicie 1. Czy jest to mozliwe aby popychacze padly przy 88k km 2. Co innego wplywa na padniecie szklanek 3. Jakiej firmy wybrac popychacze hydrauliczne RUVILLE, INA czy cos innego. Objaw jest niby normalny przez chwile na zimnym slychac granie szklanek trwa to ok 2-5 sek ale gdy przyszly chlodne dni to dzwiek jest o wiele za glosny sprawdzalem z innymi i takiego halasu nie maja , zaznaczam ze trwa to tylko pare sek.
    Octavia 1.9 TDI 90KM AGR wgrany program Aligatora byla przed kupnem zalana olejem VALVOLINE 10 w 40 ja zalalem CASTROL GTD 10 w 40 (balem sie przejsc na syntetyk ) i zero poprawy . Objaw nastapil po kupnie po zrobieniu programu (zaznaczam nie obwiniam i nie mam pretensji do warsztatu tuningowego ) Czy oznaczalo by to ze jestem kolejna ofiara przekrecenia licznika ! sprzedajacym byl sasiad posiadam ksiazke serwisowa oraz zapewnial ze licznik nie byl tykany w co teraz watpie dziekuje za odpowiedzi
    Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #3
      wiadomośc bepośrednio od mechanika z ASO , popychacz / lub popychacze / buło słychać po sześciedziesięciu paru tysiącach i jak pamiętam w niedłubanej
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      • ZYBI68
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 697
        • Octavia II (1Z3)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Dzieki pocieszyles mnie ale czy je zmieniac czy poczekac jeszcze i czy moge przejsc na syntetyk
        Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

        Komentarz

        • leszekmw
          RS
          • 2005
          • 5356

          #5
          jeżeli chodzi o olej to niech się wypowiedzą ludzie bardziej fachowi natomiast o popychaczach powiedzieli że jeżdzić i się nieprzejmować dopóki nie stanie sie to dokuczliwe , to samo powiedział mi mój znajomy mechanik / dość dobry / . aha , jak wymieniać to tylko komplet , nie bawic sie w wymiane jednego czy dwóch bo zaraz pójdą następne , nie pamietam dokładnie kosztu ale coś chyba 500 popychacze i szklanki i ze 200 robota ale moge sie mylić / nie w ASO /.
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz

          • Piotrus
            Rider
            • 2004
            • 524

            #6
            Spróbuj dolać tego typu środek : http://www.allegro.pl/item129225525_...opychaczy.html Często wycisza lekko zużyte popychacze i pozwala dłużej pojeździć zanim trzeba będzie je wymienić.

            Co do hałasowania po modyfikacji - może po prostu masz zbyt wczesny kąt wtrysku co powoduje twardą pracę silnika i mylisz ten dźwięk ze szklankami??
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz

            • daneczek76
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3642
              • Toyota

              #7
              Piotrus, tylko co wymiane oleju do silnika trzeba będzie wlac taki specyfik żeby nie było słychać popychaczy. Zostaw to tak jak jest tylko moim skromnym zdanie mogłes dalej lac Valvoline a nie Castrol ja juz też kiedys się na nim przejechałem. PZDR i smigaj do czasu jak juz naprawde bedą napierda... dłuzej niz pare sekund.
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz

              • aldam
                L&K
                • 2006
                • 1036

                #8
                Zamieszczone przez Piotrus
                Co do hałasowania po modyfikacji - może po prostu masz zbyt wczesny kąt wtrysku co powoduje twardą pracę silnika i mylisz ten dźwięk ze szklankami??
                Możesz coś więcej na ten temat napisać. Wymieniałem ostatnio rozrząd i zauważyłem ,że autko jakoś inaczej pracuje - taki dziwny stukot w tle.
                Audi A4 1.8TFSI

                Komentarz

                • mroko
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 659
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Naprawde dobra rada: nie zmieniaj oleju na mniejszą lepkość bo aby pogorszysz sytuacje. Jedyne co możesz zmienić to producenta oleju. Widziałem kilka silników które jeżdziły na Castrolu i nigdy nie kupie Castrola. A z popychaczami to tak jak koledzy piszą nie ruszac dopoki nie bedzie bardzo uporczywe.
                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                  Komentarz

                  • -Piotr-
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1018
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez mroko
                    Naprawde dobra rada: nie zmieniaj oleju na mniejszą lepkość bo aby pogorszysz sytuacje. Jedyne co możesz zmienić to producenta oleju. Widziałem kilka silników które jeżdziły na Castrolu i nigdy nie kupie Castrola. A z popychaczami to tak jak koledzy piszą nie ruszac dopoki nie bedzie bardzo uporczywe.
                    Biorąc pod rozwagę sprawy techniczne to podpisuje się pod tym obiema rękoma.

                    Czy w trakcie żywota Twojej octavi ZYBI68, nie było nic robione przy głowicy ?
                    O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                    KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                    O III czarna liftback - reaktywacja

                    Komentarz

                    • ZYBI68
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 697
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Dzieki za rady
                      Piotr glowica jest cnotliwa
                      Jak nie castrol to ktory olej
                      Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                      Komentarz

                      • daneczek76
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 3642
                        • Toyota

                        #12
                        Zamieszczone przez ZYBI68
                        Jak nie castrol to ktory olej
                        Valvoline był dobrym olejem Koledzy tu na forum Leją Motul , lub Mobil Poszukaj najlepij jest dość obszerny temat o olejach.
                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                        Komentarz

                        • ZYBI68
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 697
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          Ok ale Motul jest syntetykiem
                          Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                          Komentarz

                          • aldam
                            L&K
                            • 2006
                            • 1036

                            #14
                            Zamieszczone przez ZYBI68
                            Ok ale Motul jest syntetykiem
                            Też nie wiedziałem jakim olejem zalać półsyntetykiem czy syntetykiem - przebieg 115kkm.
                            Postanowiłem, że pierwszy raz będzie półsyntetyk, jeżeli nie będzie problemów to następnym razem syntetyk.

                            Zalałem Motul SPECIFIC VW 505.01 5W-40, który jest półsyntetykiem .
                            Audi A4 1.8TFSI

                            Komentarz

                            • Piotrus
                              Rider
                              • 2004
                              • 524

                              #15
                              Zamieszczone przez aldam
                              Zamieszczone przez Piotrus
                              Co do hałasowania po modyfikacji - może po prostu masz zbyt wczesny kąt wtrysku co powoduje twardą pracę silnika i mylisz ten dźwięk ze szklankami??
                              Możesz coś więcej na ten temat napisać. Wymieniałem ostatnio rozrząd i zauważyłem ,że autko jakoś inaczej pracuje - taki dziwny stukot w tle.
                              Twardsza praca może być spowodowana tym że ktoś np. bawił się dopasowaniem i wyprzedził kąt wtrysku. Podjedź do warsztatu w którym wymieniano Ci rozrząd i zapytaj się jak ustawili kąt wtrysku po złożeniu rozrządu. Jeśli zrobią :shock: i powiedzą że to nie jest konieczne to radzę zmienić warsztat :wink:
                              Piotruś
                              AGR(RIP) + ALH

                              Komentarz

                              • yoschua
                                Rider
                                • 2006
                                • 339

                                #16
                                Ja co prawda w benzynie 2.0 16V ABF miałem tak samo - im bliżej zimy tym głośniej słychac było na początku szklanki, za chwile pompa napompowała olej i cisza. Ten silnik jeździł w rajdówce i wykończył się tym że pompa olejowa dawała coraz mniej oleju, a tak naprawde to nie miała przepływu takiego jak ma być. O dziwo kontrolka od cisnienienia się nie zapalała i niby wszystko ok, ale na ciśnieniomierzu było za mało.
                                U mechanika okazało się że przyczyną jest zapchany smok olejowy który blokował przepływ, wyczyszczenie tego dało efekt od razu - znaczy od razu na zimny silniku ciszej chodziły szklanki. Silnik jeździł na Mobilu 1 Syntetyku.

                                Pisze w czasie przeszłym bo silnik niestety wykończył się za pomocą własciciela
                                Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                                HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                                Komentarz

                                • mroko
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 659
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ZYBI68
                                  Ok ale Motul jest syntetykiem
                                  Nie widziałem nigdy tego oleju ale podejrzewam że jest tak jak w innych olejach czyli możesz dostac olej danej firmy o różnej lepkości. Tak więc zwróć uwagę aby miał lepkość 10W40 taka jak castrol na ktorym jeździsz.

                                  Ja polecam Mobila.
                                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #18
                                    no słuchajcie , bo u mnie dzwoni przez cały czas , nie niknie po rozgrzaniu???
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • ZYBI68
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 697
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      Panowie po wypowiedzi yoschua zaobserwowalem dziwna sprawe a moze tak ma byc mianowicie po przekreceniu stacyjki normalna sprawa jest zapalenie kontrolki cisnienia oleju. A w moim przypadku gasnie po paru sekundach bez odpalenia silnika i to mnie trapi majac VW gasla dopiero po odpaleniu silnika :?

                                      [ Dodano: Pią 27 Paź, 06 10:05 ]
                                      Zamieszczone przez aldam
                                      Zamieszczone przez ZYBI68
                                      Ok ale Motul jest syntetykiem
                                      Też nie wiedziałem jakim olejem zalać półsyntetykiem czy syntetykiem - przebieg 115kkm.
                                      Postanowiłem, że pierwszy raz będzie półsyntetyk, jeżeli nie będzie problemów to następnym razem syntetyk.

                                      Zalałem Motul SPECIFIC VW 505.01 5W-40, który jest półsyntetykiem .
                                      aldam nie chce sie spierac ale 5W jest syntetykiem chyba ze w Motulu jest inaczej co bylo by dziwne
                                      Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                      Komentarz

                                      • aldam
                                        L&K
                                        • 2006
                                        • 1036

                                        #20
                                        Zamieszczone przez ZYBI68
                                        aldam nie chce sie spierac ale 5W jest syntetykiem chyba ze w Motulu jest inaczej co bylo by dziwne
                                        Też tak myslałem ale okazało się, że jest to półsyntetyk.
                                        Jest to opisane dokładniej w tym temacie o olejach.

                                        Zamieszczone przez leszekmw
                                        no słuchajcie , bo u mnie dzwoni przez cały czas , nie niknie po rozgrzaniu???
                                        ale co dokładnie dzwoni?
                                        Audi A4 1.8TFSI

                                        Komentarz

                                        • leszekmw
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5356

                                          #21
                                          no coś w silniku , podobno popychacz , taki metaliczny dzwięk dzyń dzyń dzyń ....
                                          w skodzie mówili żeby sie nie przejmować właśnie i jeżdzić ale tu koledzy piszą że u nich dżwięk zanika po rozgrzaniu się silnika
                                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                          GVI 1.4TSI
                                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                          Komentarz

                                          • mroko
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 659
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            #22
                                            ZYB168 napisal:
                                            Panowie po wypowiedzi yoschua zaobserwowalem dziwna sprawe a moze tak ma byc mianowicie po przekreceniu stacyjki normalna sprawa jest zapalenie kontrolki cisnienia oleju. A w moim przypadku gasnie po paru sekundach bez odpalenia silnika i to mnie trapi majac VW gasla dopiero po odpaleniu silnika?


                                            Ten typ tak ma. W nowych samochodach jest w ten sposob zrobione że gasnie przed odpaleniem auta. Więc nie ma powodu do zmartwień.
                                            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                                            Komentarz

                                            • aldam
                                              L&K
                                              • 2006
                                              • 1036

                                              #23
                                              Zamieszczone przez leszekmw
                                              no coś w silniku , podobno popychacz , taki metaliczny dzwięk dzyń dzyń dzyń ....
                                              w skodzie mówili żeby sie nie przejmować właśnie i jeżdzić ale tu koledzy piszą że u nich dżwięk zanika po rozgrzaniu się silnika
                                              To wygląda na to, że mamy ten sam problem.
                                              Na początku szumiały rolki w rozrządzie, wymieniłem rozrząd i problem ustąpił. Ale jakieś 2kkm po wymianie rozrządu pojawił się ten metaliczny dźwięk. Próbuję ustalić skąd dochodzi i nie bardzo mi to wychodzi.
                                              Bardziej słyszalny jest z kabiny lub jak stoi się koło auta. Natomiast jak zbliżam się do silnika to jest zagłuszony.
                                              Ale nie jestem pewien czy to popychacze. Coś mi się wydaje, że to może być pasek od alternatora i ten napinacz z amortyzatorkiem.
                                              Dodatkowo słyszę w tle pracy silnika (na zimnym) takie nieprzyjemne stukanie. Nie wiem jak to opisać. Może to ten napinacz.

                                              leszekmw spróbuj posłuchać przy zamkniętej masce w okolicy lewej lampy i tych plastikowych ramek w zderzaku. Jak w tym miejscu się wsłuchuję to dźwięk jest wyraźniejszy co by sugerowało pasek od alternatora.
                                              Napisz czy jadąc samochodem częstotliwość tego dźwięku narasta w miarę wzrostu obrotów?
                                              Jeszcze u mnie zauważyłem, że przyspieszając wzrasta głośność tego dźwięku a w momencie puszczenia pedału gazu jest wyraźnie ciszej choć napewno częstotliwość cykania zależy od obrotów silnika.
                                              Audi A4 1.8TFSI

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                TO i ja dołącze sie do dyskusji. Tez zauwazylem, te cykanie. Kiedys bedac na czyszczeniu chlodnic w ASO powiedzieli mi ze to popychacze zaworow. Cykanie jest slyszalne na zewnatrz auta oraz gdy np jedzie sie na trojce przy malych obrotach/silnik cicho pracuje, ale slychac jednostajnie cyk cyk cyk cyk/ Czestotliwosc sie raczej nie zmienia. Oczywiscie to wstretne :P brzeczenie nie znika nigdy.

                                                Koledzy mamy chyba ten sam problem ?? Jaki jest koszt eleminacji cykania??

                                                Pozdrawiam,
                                                Bartek

                                                Komentarz

                                                • daneczek76
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 3642
                                                  • Toyota

                                                  #25
                                                  Batrek, w benzynie cykanie przy mniejszym biegu jak zaworki zagraja to normalne, A druga sprawa po lewej stronie komory silnika przy płynie od wspomagania kierownicy jest taka skrzynka do której przychodzą wężyki i to on tak cyka a nie zawory :lol:

                                                  Przyłóż ucho i zobaczysz
                                                  Załączone pliki
                                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...