Zamieszczone przez nico21
Poduszka silnika
Zwiń
X
-
Poduszka silnika
Witam!
Od pewnego czasu zauważyłem , że w przedziale 2000-2500 obr/min moja octavka na karoserii generuje drgania. Przeszukałem kilka tematów na forum z tym związanych i powodów takiego stanu rzeczy było kilka:
- dwumasówka
- poduszka silnika
- poduszka skrzyni
Pierwszą przyczynę wyeliminowałem wstępnie gdyż moja octavka przy 2100 ob/min ma tylko 287 Nm a jeżdżę delikatnie w miarę więc dwumasówka z przebiegiem 110 tyś powinna jeszcze żyć
Zacząłem sprawdzać poduszki mocowania silnika i skrzyni biegów. Wyciągałem obudowę filtra powietrza i moim oczom ukazał się poduszka, która podczas odpalania i gaszenia motorka chodziła dosłownie we wszystkie strony bardzo lużno. Póżniej na zgaszonym silniku
chwyciłem silnik i trochę nim potamosiłem wtedy poduszka również latała we wszystkie strony nie stawiając wyrażanego oporu.
Dlatego mam do Was pytanie czy ktoś zmieniał tą właśnie poduchę ? No i jak rozpoznać czy padnięta czy tez nie?
Pozdrawiam !Spoko loko lusi sponton
-
-
lec
poduszka w dieslach O1 jest bardzo luzna. U mnie wyszlo to na jaw jak usztywnilem ostro auto i sie okazalo ze przy maksymalnych skretach silnik tak jezdzi na boki ze sprzeglo klimy zaczyna mi obcierac o spornik płyty pod silnik.
Tak wiec to ze jest duzy luz to normalne (choc mogliby to zrobic lepiej)
Komentarz
-
nie będę zakładał nowego tematu , odgrzeję kotleta
mam dokładnie ten sam problem , tez jest u mnie luźna ta poduszka ,
przy przekraczaniu 2500 silnik nieprzyjemnie glosno pracuje , poduszka dokładnie jak u autora postu , czy to ja kwalifikuje do wymiany ?jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz