moze i pocieszne ale przyznajcie, ze 8.1 do setki w RS TDI to jakies nieporozumienie...
O1 2.0 benzyna AZJ
Zwiń
X
-
O1 2.0 benzyna AZJ
Cześć,
Czy jest ktoś na forum, kto osobiście wykonał te wymiany? Może ktoś posiada dokumentacje, procedury, momenty dokrecania śrub itp itd. Chciałbym to samodzielnie wykonać tylko brakuje mi wskazówek technicznych. W poprzednim aucie (bmw e34) sam to z powodzeniem robiłem.
Mam nadzieję że w odpowiednim dziale piszę.
Pozdrawiam.
-
-
Wymiana rozrządu to banalna sprawa w tym silniku szczególnie że rolka ma wskaźnik napięcia. Pozostałe rzeczy to wiadomo już grubszy temat ale też nie jakiś dziwny bo 2.0 to dość stara konstrukcja i nie powinieneś mieć większych problemów.
Podaj maila to Ci podeśle trochę pomocy.Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
marcinusek, do wymiany rozrządu mogę podesłać Ci skany z workshopa , są tam momenty dokręcania itd. Jeśłi chodzi o wymianę również będę sam robił w bliźniaczym silniczku AQY. Kupiłem pasek CONTI, napinacz i pompę wody SKF, całość 350 z przesyłką od polecanego kolegi z forum.
p.s dużo bierze oleju Twój AZJ że będziesz wymieniał pierścienie? ja przed zakupem czytałem o 1l na 1000km, a zrobiłem już 4tys i jeszcze nie dolałem nic , co nie zmienia faktu że łyknął sobie z max na min
Komentarz
-
-
Mariusz, z tego co mi sie zdaje to miarka na bagnecie od max do min to 0,5l. Wychodzi że ci ubyło 0,5l na 4tys.km czyli 2l na 16tys.km. Nie jest to tragedia, ja bym się z takiego wyniku chyba cieszył.
[ Dodano: Wto 25 Wrz, 12 20:32 ]
Mi bierze 1l na 2500km czyli 6l / 15tys.km czyli cały czas świeży olej
dobrze by było zebrac dane na temat potrzebnych części:
do wymiany rozrzadu czyli pasek rolka pompa, oraz uszczelniacze zaworów, pierścienie, uszczelka pod głowice, uszczelka pod miskę olejową, uszczelka pokrywy zaworów, może uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego, panewki korbowodowe. Może coś jeszcze warto dodać.
Jakie firmy wchodzą w grę by było dobrze. Porady mile widziane.
Komentarz
-
Komentarz