wymiana tylko tylnych amortyzatorow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Veetec
    Classic
    • 2010
    • 37

    #51
    Wymiana samego tyłu to nieporozumienie. Podobnie jak wymiana samego przodu. Przerabiałem to parę razy i niestety słabo sie jezdzi gdy przód auta traci cokolwiek wspolnego z tyłem. Nigdy wiecej nie dam sie na to namowić ...
    Kiedyś O1 L&K 2001r. 1.8 20V turbo 150KM AT kombi
    Obecnie Mercedes W124 220E 1993r. 2.2 benzyna 150KM

    Komentarz

    • DJTOMEK
      Ambiente
      • 2009
      • 192

      #52
      Veetec, nie zgadzam sie ! u mnie z tylu jeden amor zaczał się pocic i planuje wymiane samego tyłu - przód mam jeszcze bardzo dobry !wiec po co wywalac dobre amory na zlom ?
      familly car na 17 zool ;-)
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=389936#389936

      Komentarz

      • Gregor74
        Drive
        • 2009
        • 65
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #53
        Wiem że może wymiana samego tyłu nie ma sensu ale na już musze wymienić tył bo mam wyciek a zaraz potem wymienie przód.
        P.S
        do kolekcji typów amorów doszedł jeszcze jeden ( C 743 ) to które w końcu będą dobre ?????
        Pozdrawiam,
        Grzegorz

        Komentarz

        • Veetec
          Classic
          • 2010
          • 37

          #54
          DJTOMEK, do tej pory za każdym razem dawałem sie zwieść opinii, że przód lub tył jest jeszcze OK i ze nie ma senu go wymieniac i dlatego wymieniałem tylko jedna oś. Byłem niestety uparty i cierpliwy w takim postępowaniu, ktore miało na celu "oszczędność". Za kazdym razem najdalej po miesiacu nie wytrzymywałem i wymianiem amory na drugiej osi. Ponowna wizyta w serwisie, strata czasu, ponowny wydatek na geometrie. Ale do ... 4 razy sztuka ... Czwarty raz nie dam sie namówić. Nie nie nie .... !!!!!
          No ale rób jak chcesz ....
          Kiedyś O1 L&K 2001r. 1.8 20V turbo 150KM AT kombi
          Obecnie Mercedes W124 220E 1993r. 2.2 benzyna 150KM

          Komentarz

          • Gregor74
            Drive
            • 2009
            • 65
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #55
            Już wiem a bynajmniej tak mi sie wydaje :roll: do mojego szkodnika jak bilsteiny B4 to tylko o symbolu BNE-C743 na allegro znalazłem od 184/szt.z odbojem i osłoną...

            Poniżej zamieszczam link do katalogu firmy Bilstein ,można w łatwy sposób sprawdzić jakie amory do naszego samochodu
            Pozdrawiam,
            Grzegorz

            Komentarz

            • DJTOMEK
              Ambiente
              • 2009
              • 192

              #56
              Zamieszczone przez Veetec
              ponowny wydatek na geometrie
              a od kiedy robie się geometrie po wymianie tylnego zawiesznia?

              [ Dodano: Pon 22 Lut, 10 15:26 ]
              Gregor74, popatrz na tej stronie http://www.zmax.pl/ - ja zamierzam tez kupil Bile a tam sa o wiele tansze
              familly car na 17 zool ;-)
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=389936#389936

              Komentarz

              • Veetec
                Classic
                • 2010
                • 37

                #57
                Zamieszczone przez DJTOMEK
                Zamieszczone przez Veetec
                ponowny wydatek na geometrie
                a od kiedy robie się geometrie po wymianie tylnego zawiesznia?

                Zawsze to robie choć nigdy to nie byla Skoda ...
                Kiedyś O1 L&K 2001r. 1.8 20V turbo 150KM AT kombi
                Obecnie Mercedes W124 220E 1993r. 2.2 benzyna 150KM

                Komentarz

                • DJTOMEK
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 192

                  #58
                  Veetec, no ok mozesz robić ale pytam czystko retorycznie czy w skodach jest to wymagane ? czy tak dla siebie to robisz? bo dotad nie spotkalem się z tym zeby po zmianach w zawiasie z tylu trza było na geo jechać !
                  familly car na 17 zool ;-)
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=389936#389936

                  Komentarz

                  • Veetec
                    Classic
                    • 2010
                    • 37

                    #59
                    DJTOMEK

                    Dwie kwestie:
                    Po pierwsze, jak juz pisalem, nie wiem czy w skodach jest to wymagane bo posiadaczem skody jestem od 10 dni. To moja pierwsza.
                    Po drugie - co masz na mysli piszac "zawieszenie"? Amory czy cos wiecej?

                    Ja generalnie mam takie podejscie, ze jak cos sie dlubie w zawieszeniu to profilaktycznie powinno sie zrobic geo. Takze z tylu. Taka fanaberia i już ... W autach, ktorymi dotad jezdzilem prawie zawsze wymienialem amory i zdazalo mi sie niestety (jak juz pisalem) robic to parami a nie calymi czworkami. Zawsze po wymianie tylu robilem geo i zawsze bylo cos do poprawy. Czy to byl efekt wymiany? Nie wiem ... Poza tym pelne geo robie raz na rok. Jazda po naszych drogach daje ku temu powody ...
                    Kiedyś O1 L&K 2001r. 1.8 20V turbo 150KM AT kombi
                    Obecnie Mercedes W124 220E 1993r. 2.2 benzyna 150KM

                    Komentarz

                    • DJTOMEK
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 192

                      #60
                      Veetec, pytam bo pierwszy raz sie spotkałem z tym ze po dłubaniu w tylnym zawiasie - czy to amor czy sprezyna trza było robic geometrie. na gwincie mozesz tyl regulowac dowoli i nie trzeba za kazdym razem smigac na geometrei - jedynie po regulacji przodu i to samo ma sie do wymiany tych elementów ! ale nikt nikomu nie broni jechac i ustawiac wszystko - apytałem tylko dlatego iz sam nie wiem czy w skodzie to jest wymagane czy nie !
                      familly car na 17 zool ;-)
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=389936#389936

                      Komentarz

                      Pracuję...