A i owszem da się to zrobić zaprawką ale nie samym pędzelkiem. Trzeba użyć papieru ściernego wodnego, taśmy malarskiej, zaprawki, a na końcu spolerować. Był taki temat już ktoś dawał linka chyba do forum BMW o zaprawkach ale nie mogę teraz odszukać tego w żaden sposób. Robiłem według tego właśnie poradnika i wyszło genialnie. Może wiecie o czym mówię, chyba nawet kilka razy pojawiał się link na forum.
Z tego co pamiętam to szło to tak:
1) zabezpieczyć dookoła naprawiany punkt taśmą malarską
2) przetrzeć papierem ściernym uszkodzone miejsce oraz jeszcze ciut dobrego lakieru wokół uszkodzenia zachodząc na taśmę malarską, folię odkleić
3) pomalować cieniutko zaprawką
4) znowu użyć papieru ściernego
5) wypolerować na przykład pastą Ultimate Compound Meguiar`s
6) ew. użyć jeszcze lakieru bezbarwnego
Gradacji papierów nie pamiętam niestety.
Z tego co pamiętam to szło to tak:
1) zabezpieczyć dookoła naprawiany punkt taśmą malarską
2) przetrzeć papierem ściernym uszkodzone miejsce oraz jeszcze ciut dobrego lakieru wokół uszkodzenia zachodząc na taśmę malarską, folię odkleić
3) pomalować cieniutko zaprawką
4) znowu użyć papieru ściernego
5) wypolerować na przykład pastą Ultimate Compound Meguiar`s
6) ew. użyć jeszcze lakieru bezbarwnego
Gradacji papierów nie pamiętam niestety.
Komentarz