[O1] Octavia Laurin & Klement - pomoc w ocenie/wyborze

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maro rs
    Elegance
    • 2014
    • 948

Zamieszczone przez 2.0-16v Michał
    np nie ryglowany wlew
    W O2FL / O2 Tour tez tego brakuje w tańszych wersjach, zatem nie przesadzajmy, choć coraz głębsze oszczędności są zgubne i irytujące.

Pamiętajmy o klasie modelu na jaki patrzymy. Prześwietliłem rapida w salonie i patrząc na jakość wykonania przez pryzmat klasy w jakiej jest on umieszczony nie jest tak źle. Nie możemy wymagać od auta za 45 tyś. (droższe wersje i tak są wykonywane z taką samą jakością) jakości superba, bo w O3 już tak różowo nie jest.

Według mnie problemem nie jest jakość / wyposażenie auta tylko do czego go porównujemy.
    "k..., aleś pan tu bestię postawił"
  • n0rek
    Classic
    • 2012
    • 1

Witam, jestem laikiem jezeli chodzi o motoryzacje a przyszedl czas na zmiane wysluzonego Golfa 2 na cos nowszego

Bardzo podobaja mi sie octavie, slyszalem o nich rowniez duzo dobrego i znalazlem wersje wymieniona wyzej a dokladnie ten egzemplarz: http://moto.allegro.pl/1-9tdi-110km-lau ... 35347.html
    Silnik ma ponoc oznaczenie AFN a auto jest w stanie idealnym co zreszta bedziemy oceniac jutro

Tutaj pojawiaja sie moje pytania: czy ta skoda ma wielowachacz, sprzeglo dwumasowe lub inne elementy ktore przy wymianie (eksploatacyjnej ofc) pozeraja cala wyplate? zawsze bylem fanem silnikow benzynowych bo w dieslach padaja wtryski, pompowtryski, turbina i cholera wie co jeszcze
    Czy ktos ma moze liste wymian materialow przy okreslonych przebiegach?

Dodam tylko ze alternatywa jest ford fiesta mk6 z 2007 roku 1.4 16v sprowadzony ze szwajcarii, 7 lat roznicy w roczniku to sporo ale ponoc warto wybrac octavie na niezawodnosc...

Prosilbym o mala rade rowniez czy jest cos na co szczegolnie nalezy zwracac uwage przy ogladaniu octavii

Z gory bardzo dziekuje.

Komentarz

• ADMINISTRACJA
      Ambiente