Bledy z VAGa.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Radek
    Drive
    • 2005
    • 40

    Bledy z VAGa.

    Zamieszczone przez djczas
    bezduszny, tak jest w nimczech i austrii im wyższa norma euro tymmniej placisz za autostrady i inne
    Chyba coś i u nas bedzie.....

    Mój klient robił przetarg na ciężarówki i MAN przegrał na starcie... bo jego silnik obsługiwał tylko EURO4 a VOLVO, SCANIA, RENAULT mają coś na moczniku i mogą osiągnąć EURO5.
  • Jackal
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2004
    • 758

    #2
    Bledy z VAGa.

    Kod:
    01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
            P1617 - 35-10 - - - Intermittent
    Jezeli ktos moglby mi pomoc w rozwiklaniu mojej malej zagadki bede bardzo wdzieczny.
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      IMO pierwsze to problem z klapka w zaworze EGR lub tez zaworkiem sterujacym.
      Drugie to problem z lampka sygnalizujaca czas zarzenia swiec.

      Wiecej raczej nie pomoge.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • Czader
        Ambiente
        • 2005
        • 145

        #4
        Witam,

        a probowales te bledy skasowac - one oba sa Intermittent czyli sporadyczne - czesto po skasowaniu nie pojawiaja sie powtornie a przyczyny sa rozne brak kontaktu - odlaczenie przylacza el. na krotka chwile itp.

        Czasem mimo ze niby sporadyczne wystepuja zaraz po skasowaniu - wtedy trzeba szukac przyczyny ....
        Czader

        OCTA COMBI 2003 ALH

        Komentarz

        • yoschua
          Rider
          • 2006
          • 339

          #5
          Dopiska Intermittent (Intermittent -> przerywany) oznacza że zapamiętany błąd wrócił do normy, a nie że występuje sporadycznie.
          Przykład: Jeżeli coś nie kontaktuje, pojawia się bład, jak znowu zaczyna działac poprawnie pojawia się dopisek Intermittent oznaczający że wróciło do normy.

          Błedy się pojawiają - więcej lub mniej, ale najważniejsze są te przy których nie ma Intermittent bo te są non stop. Błedy trzeba kasować i patrzeć czy znowu występują czy nie, najczęsciej nie.
          Jeżeli z czymś naprawde jest problem bład znowu się pojawi, i dopiero wtedy trzeba się na poważnie martwić co to jest.


          pozdrawiam
          Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
          HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

          Komentarz

          • Jackal
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2004
            • 758

            #6
            po skosowaniu bledow, jeden pojawil sie ponownie po 10 minutach jazdy.

            Kod:
            01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
                    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
            Perfect service by DobryGrzesWawa

            Komentarz

            • daneczek76
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3642
              • Toyota

              #7
              tu masz strone która wpiszesz błedy i http://www.obd-2.biz/vag.php
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz

              • yoschua
                Rider
                • 2006
                • 339

                #8
                Nie znam się na dieselach, ale bazując na tym co u mnie w benzynie się dzieje to wywala mi podobny bład mimo że zaworek od którego jest bład pracuje prawidłowo. Dzieje się tak ponieważ komputer mierzy (w pośredni sposób) oporność cewki zaworu, jeżeli mu się nie zgadza wywala bład. Ja go ignoruje, bo auto jeżdzi ok i nie ma problemów z mocą. Może u Ciebie też tak jest i nie trzeba się zbytnio martwić, ale jak na początku napsiałem nie znam się na dieselach na tyle aby to powiedzieć na 100%.
                Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                Komentarz

                Pracuję...