Fery, to czyszczenie jest uzależnione od prędkości samochodu czy obrotów ?
Czy 1.9TDI AXR w O1 2006 posiada CAN?
Zwiń
X
-
Ale jaki CAN?? To jest Octa I, kabelek od Viakena KKL w zupelnosci wystarczy - cena okolo 120zl.
I tak nie dzialaja wszystkie moduly, bo wszystkich Octa I nie ma.
Jakbys mial Octe II to wtedy jest to pelny CAN i takim kabelkiem mozesz polaczyc sie jedynie z silnikiem - inne moduly nie dzialaja.
A jesli chcesz kabelek, ktory obsluguje oba te auta w pelni to koszt kabelka w tej chwili to okolo 500-550zl i widzialem ze mozna kupic
Komentarz
-
-
Mam u siebie EDC15+ nie mam zadnego CANa :!:Zamieszczone przez jotkano więc jak Panowie?Zamieszczone przez PurchawaA niby czemu ma miec, jak ma EDC-15?Zamieszczone przez CzaderZ tego co czytalem to najprawdopodobniej masz CAN-a
jest czy nie jest ?
HOWGH :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Znaczy próbujesz nam powiedzieć że przygotowując się do wycofania modelu z produkcji wymienili w nim całą instalację elektrycznę i sterowania na taką nowej generacji :?: :lol: :lol: :lol:Zamieszczone przez grzegorzjotka, na 99,9% jest, bo ja mam z 2005 roku i jest magistrala CAN, tak więc zapewne w 2006 nie wycofali :wink: Jeśli chodzi o interfejs, to polecam do tego KKL od Viakena - sprawdzone chodzi :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Misiek ja tam nie wiem, ale w moim 1,8T z 2006 tez jest CAN. Dopadłem ostatnio książkę o O1 (niestety w Norauto, nie kupiłem) i tam też było napisane że w 1,8T jest CAN. Może wraz z decyzją o podtrzymaniu produkcji O1Tour zdecydowali sie na ujednolicenie jakiś bebechów w VAG i wprowadzili CAN.Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
a to coś dziwnego, że jak się wprowadza nowy model do produkcji to należy się spodziewać zakończenia produkcji starego :?: :shock:Zamieszczone przez nico21jakie przygotowanie do wycofania modelu :?: przeciez nie podano terminu zakonczenia produkcji na razie :!:Zamieszczone przez MisiekWAWże przygotowując się do wycofania modelu z produkcji
[ Dodano: Pią 10 Lis, 06 08:38 ]
qrna już nic nie rozumiem z tego, ale jedyne informacje jakie do tej pory znalazłem dotyczyły modelu 1Z (Octavia 2 :!: )Zamieszczone przez Hanz2kMisiek ja tam nie wiem, ale w moim 1,8T z 2006 tez jest CAN. Dopadłem ostatnio książkę o O1 (niestety w Norauto, nie kupiłem) i tam też było napisane że w 1,8T jest CAN. Może wraz z decyzją o podtrzymaniu produkcji O1Tour zdecydowali sie na ujednolicenie jakiś bebechów w VAG i wprowadzili CAN.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
a no wlasnie - to jest idea.Zamieszczone przez Maicroftjedna OI Tour 2006 na spota i do badania
[ Dodano: Pią 10 Lis, 06 09:38 ]
a widzisz - koleś z Viakena mi napisał, że do auta z magistralą Can nadaje się tylko czytnik kodów za 200 kilkadziesiat zł, a do laptopa się nie da tego podłączyć!! :evil:Zamieszczone przez grzegorzjotka, na 99,9% jest, bo ja mam z 2005 roku i jest magistrala CAN, tak więc zapewne w 2006 nie wycofali :wink: Jeśli chodzi o interfejs, to polecam do tego KKL od Viakena - sprawdzone chodzi :lol:
Komentarz
-
-
ale jeszcze dykercja skody czy jak im tam nie ogłosili terminu zakonczenia produkcji oI.Zamieszczone przez MisiekWAWnico21 napisał/a:
MisiekWAW napisał/a:
że przygotowując się do wycofania modelu z produkcji
jakie przygotowanie do wycofania modelu :?: przeciez nie podano terminu zakonczenia produkcji na razie :!:
a to coś dziwnego, że jak się wprowadza nowy model do produkcji to należy się spodziewać zakończenia produkcji starego :?: :shock:
i sadze ze w przeciągu nablizszych 18-24 miesiecy tego nie zrobia :!:
Komentarz
-
-
ale w stary model raczej sie nie inwestuje :idea: okroili ilość dostępnych wersji, a "nowe" silniki wprowadzili nie dlatego, że rozwijają model tylko dlatego, że chcą wciąż go sprzedawać, a bez spełnienia normy poprostu by nie mogli :?Zamieszczone przez nico21ale jeszcze dykercja skody czy jak im tam nie ogłosili terminu zakonczenia produkcji oI.
i sadze ze w przeciągu nablizszych 18-24 miesiecy tego nie zrobia :!:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, po prostu stwierdzam fakty... Nie musieli zmieniać całej instalacji, bo w końcu nie o to w tym chodzi. Konieczność wprowadzenia na rynek nowych modeli oraz nowych funkcjonalności w starych modelach pociągnęła za sobą konieczność wprowadzenia magistrali CAN, aby uprościć sterowanie, a nie coś skomplikować. Poza tym, nie twierdzę, że wprowadzono CAN tuż przed wycofaniem OI, bo być może CAN już był w 2004 roku, tylko może nie koniecznie we wszystkich modelach. W OI magistrala CAN łączy główne jednostki sterujące jak: moduł komfortu (m.in. centralny zamek), moduł sterujący automatyczną skrzynią biegów, moduł ABS (w tym ASR, MBA, MSR). Tak dla przykładu jeden gościu kupił sobie taką Octę z 2005 roku i pojechał do Pogromcy mitów ...o pięknych koniach, co by sobie wstawić dodatkowy program do wolego banku w pamięci, tak żeby można sobie przełączać laptopem. Do wolnego banku 3 (napęd na cztery koła) się nie dało, ale został wstrzelony do 1 banku, czyli dla automatycznej skrzyni biegów. Ale co się później okazało: zapalała się lampka ASR i w pamięci komputera pojawiał się błąd, że "że do CAN BUS nie jest podłączona automatyczna skrzynia biegów" niby w niczym, to nie przeszkadzało, bo to był tylko fałszywy błąd, a lampka ASR zbytnio nie przeszkadzała. Gość zadowolony wsiadł i z modem ruszył do domu, po paru kilometrach patrzy a tu na wskaźnikach lampka z silnikiem się zaświeciła. Okazało się, że po ponownym uruchomieniu samochodu, wcześniej wspomniany błąd, powodował zaświecenie się tej kontrolki. Gościa to trochę irytowało i z powrotem do Mastersa... :szeroki_usmiechZamieszczone przez MisiekWAW
Znaczy próbujesz nam powiedzieć że przygotowując się do wycofania modelu z produkcji wymienili w nim całą instalację elektrycznę i sterowania na taką nowej generacji :?: :lol: :lol: :lol:życie zmienia marzenia ...
1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm
Komentarz
-
-
sluchajcie, juz kiedys byla na ten temat rozmowa i wtedy wyszperalem skads jakis artykulik, w ktorym wlasnie O1 byla podawana za przyklad auta, w ktorym CAN wystepuje w jakiejsc najbardziej "prymitywnej" \ "uproszczonej" formie (nie wiem w jakich rocznikach itd.), wiec moze jednak cos w tym jest...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
To się tak zapytam, czy ktoś w końcu przeprowadził ten test?Zamieszczone przez jotkaa no wlasnie - to jest idea.Zamieszczone przez Maicroftjedna OI Tour 2006 na spota i do badania
..
[
A od siebie dodam ze elektryk z POL-MOT auto w Warwszawie twierdzi że fabryczny alarm w octawii komunikuje się z resztą samochodu za pomocą CAN'a, więć może jednak CAN jest.
Komentarz
-
Komentarz