a co ten bład przeładowania turbiny ma wspólnego z abs.....????
Dzisiaj rano jak wjechałem w nierówności na drodze to na ułamek sekundy pojawił sie ręczny i piszczało trzy razy (chyba hamowałem) po chwili wracając dwukrotnie mi sie zdażyło jak przyhamowałem i jak skręcałem w lewo......
Już mi sie w głowie od tego miesza wszytskiego.... jedni pisza że to może piasta z pierścieniem popekana i abs wariuje i prędkościomierzz nie zczytuje prędkości(raz sie zdażyło że zegary poszły w dół jakby nie działały i sie włączyły) inni piszą że może czujnik skrętu.....inni że może alternator bo spadek napięcia.....tylko trudno określić co tak naprade jest przyczyną tych błędów....kabelki połączenia sprawdzałem.........
Na zegarach świeci mi sie teraz żółty silnik airbagi non stop...
Dzisiaj rano jak wjechałem w nierówności na drodze to na ułamek sekundy pojawił sie ręczny i piszczało trzy razy (chyba hamowałem) po chwili wracając dwukrotnie mi sie zdażyło jak przyhamowałem i jak skręcałem w lewo......
Już mi sie w głowie od tego miesza wszytskiego.... jedni pisza że to może piasta z pierścieniem popekana i abs wariuje i prędkościomierzz nie zczytuje prędkości(raz sie zdażyło że zegary poszły w dół jakby nie działały i sie włączyły) inni piszą że może czujnik skrętu.....inni że może alternator bo spadek napięcia.....tylko trudno określić co tak naprade jest przyczyną tych błędów....kabelki połączenia sprawdzałem.........
Na zegarach świeci mi sie teraz żółty silnik airbagi non stop...
Komentarz