Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy klocki...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czy klocki...?

    Zamieszczone przez suo
    Wskaźniki, o ktorych piszesz to Defi - bardzo zacna zabawka. Jeżeli chcesz namiary na sprzedawców zarówno Defi jak i Omori to zapraszam na priv.
    Witaj,
    Jesli to nie tajemnica to zapodaj nam tutaj te kontakty... z tego co wiem wiecej osob jest zainteresowanych dokupieniem wskaznikow wiec wszelkie namiary w tym topicu beda pomocne.
    Chyba ze sa jakies przeciwskazania... to prosze zostaw mi te kontaky na PW.
    pozdr
    RS BLUE

  • #2
    Czy klocki...?

    Czy klocki o takim numerze : 1J0 698 151 G pasuja do octavi tdi 110hp 03r.?
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      Re: Czy klocki...?

      Zamieszczone przez Samiec
      Czy klocki o takim numerze : 1J0 698 151 G pasuja do octavi tdi 110hp 03r.?
      Pasuje.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        Re: Czy klocki...?

        Zamieszczone przez Purchawa
        Zamieszczone przez Samiec
        Czy klocki o takim numerze : 1J0 698 151 G pasuja do octavi tdi 110hp 03r.?
        Pasuje.
        thx, czyli kupuje za 150zl a nie za 365zl(ASO) ciekawe tylko czy mi ASO je zamontuje :roll: ,bo ja raczej czujnika zluzycia nie mam ,a w tych klockach jest , czy beda robic problemy czy poprostu utna kabel
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #5
          thx, czyli kupuje za 150zl a nie za 365zl(ASO) ciekawe tylko czy mi ASO je zamontuje ,bo ja raczej czujnika zluzycia nie mam ,a w tych klockach jest , czy beda robic problemy czy poprostu utna kabel
          Na allegro z Groblewskiego...jak widzisz ja też )
          Ciekawe co z tego wyjdzie...

          Przymierzałem się do EBC Green Stuff - Mikrus polecał - ale do mojego modelu/rocznka nie ma :| , skolei np.Ferodo są droższe a nie wiem jak faktycznie się sprawują :!:

          Komentarz


          • #6
            Re: Czy klocki...?

            Zamieszczone przez Samiec
            thx, czyli kupuje za 150zl a nie za 365zl(ASO) ciekawe tylko czy mi ASO je zamontuje :roll: ,bo ja raczej czujnika zluzycia nie mam ,a w tych klockach jest , czy beda robic problemy czy poprostu utna kabel
            Ja montowalem swoje w ASO i nie robili problemow. Kabel tez obcieli

            Co do Ferodo, to ja jezdze na DS Performance i sobie bardzo chwale.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              A ja jeżdże na zwykłych Ferodo i nie widze żadnej różnicy między nimi a fabrycznymi Skody.
              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
              czarna AR 156 1.8 T.Spark

              Komentarz


              • #8
                A ja jeżdże na zwykłych Ferodo i nie widze żadnej różnicy między nimi a fabrycznymi Skody.
                a ile przejechałeś na Ferodo :?:

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez arci9
                  Na allegro z Groblewskiego...jak widzisz ja też )
                  Ciekawe co z tego wyjdzie...
                  Przymierzałem się do EBC Green Stuff - Mikrus polecał - ale do mojego modelu/rocznka nie ma :| , skolei np.Ferodo są droższe a nie wiem jak faktycznie się sprawują :!:
                  No faktycznie ,dzisiaj w pospiechu nie zauwazylem kto juz zakupil
                  Ja to w tej chwili fabryczne wole kupic,jak tarcze bede zmienial to w tedy bede myslal nad czyms efektywniejszym

                  [ Dodano: Czw 20 Sty, 05 19:21 ]
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  Ja montowalem swoje w ASO i nie robili problemow. Kabel tez obcieli
                  No to mnie pocieszyles ,mam nadzieje ze u mnie zrobia tak samo

                  [ Dodano: Czw 20 Sty, 05 19:27 ]
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  [Ja montowalem swoje w ASO i nie robili problemow.
                  A ile wzieli w ASO za montarz?
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Samiec
                    A ile wzieli w ASO za montarz?
                    Nie pamietam teraz, ale za wymiane klockow i tarcz z przodu, plus przy okazji pare pierdolek "przegladowych" cos kolo 200zl.

                    [ Dodano: 20 Sty 2005 07:56 pm ]
                    Zamieszczone przez Martinez
                    A ja jeżdże na zwykłych Ferodo i nie widze żadnej różnicy między nimi a fabrycznymi Skody.
                    No to zapodaj DSy to roznice poczujesz
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez arci9
                      A ja jeżdże na zwykłych Ferodo i nie widze żadnej różnicy między nimi a fabrycznymi Skody.
                      a ile przejechałeś na Ferodo :?:
                      Nie mam bladego pojęcia

                      Chyba 30 kkm?
                      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                      czarna AR 156 1.8 T.Spark

                      Komentarz


                      • #12
                        Wczoraj jak zmienialem kapcie na letnie ,przyjrzalem sie i w mojej ambiente ice jest czujnik zuzycia k Zamontowany elegancko przy kole przednim od kierowcy.
                        I teraz nie wiem czy wywalac juz te klocki czy poczekac az sie zapli :roll: W instrukcji auta pisze ze jak sie zapali kontrolka ,to zeby udac sie do ASO. Ale ciekawe ile w tedy da rade jeszcze przejechac ,bo ja mam do servisu 60km.
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #13
                          I teraz nie wiem czy wywalac juz te klocki czy poczekac az sie zapli W instrukcji auta pisze ze jak sie zapali kontrolka ,to zeby udac sie do ASO. Ale ciekawe ile w tedy da rade jeszcze przejechac ,bo ja mam do servisu 60km.
                          U mnie ten czujnik nie zadziałał ale klocki były już ledwo, ledwo (mechanik mówił 2-3 tysie i to od bólu) i dlatego zmieniłem - zresztą jak zapewne pamiętasz klocki zakupione u Groblewskiego - na starych przejchalem 50 tyś., te niby takie same ale coś mi nie pasi w nich - zresztą zobaczymy 8)

                          Wiec jak masz nowe to moze nie czekaj do ostatniej chwili tylko zmieniaj

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez arci9
                            U mnie ten czujnik nie zadziałał ale klocki były już ledwo, ledwo (mechanik mówił 2-3 tysie i to od bólu) i dlatego zmieniłem - zresztą jak zapewne pamiętasz klocki zakupione u Groblewskiego - na starych przejchalem 50 tyś., te niby takie same ale coś mi nie pasi w nich - zresztą zobaczymy 8)

                            Wiec jak masz nowe to moze nie czekaj do ostatniej chwili tylko zmieniaj
                            No moze w sumie i racja ,bede na przegladzie za 400km to zmienie
                            U mnie wytrzymaly troche wiecej ,bo teraz bedzie 75kkm,ale ja jezdze na serii :wink:
                            Mechanik na przegladzie okresil na 10kkm ze jeszcze i sie pytaja czy zmieniac ,a ja mowie ze nie bo 10kkm to 2 miechi jazdy i spokojnie na nich zrobie 15kkm do przegladu.Musialem kartkie podpisac ze wiem o stanie klockow i w razie co to zebym nie przyszedl z pretesjami jak by sie klocki skoczyly i tarcze zniszczylo.
                            A mozesz rozwinac co ci w tych groblewskiego nie pasi? :roll: bo wiesz ze mam te same...
                            I ile czasu ci sie ukladaly do tarcz? :roll:

                            A tak wyglada moj klocek z lewej strony ,lewy :
                            Klocek
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              Panowie wymiana klockow w Octavi zajmuje 30 minut na dwa kola i nie ma w tym nic ciezkiego. Wystarczy lewarek, jeden imbusik i moze mlotek sie przydac + 2 lyzki na wcisniecie tloczka do srodka.
                              Tarcze tez wymienia sie banalnie prosto.
                              Nigdy nie bede placil za takie czynnosci, zreszta mam wieksze zaufanie do siebie niz do specjalistow z ASO - kiedys kolega w ASO Toyoty zakladal klocki to nie zalozyli mu zawleczek i po kilku kilometrach klocki mu sie wypiely, na szczescie stal na swiatlach.
                              Pozdrawiam
                              Radek

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Radkow
                                Panowie wymiana klockow w Octavi zajmuje 30 minut na dwa kola i nie ma w tym nic ciezkiego. Wystarczy lewarek, jeden imbusik i moze mlotek sie przydac + 2 lyzki na wcisniecie tloczka do srodka.
                                Tarcze tez wymienia sie banalnie prosto.
                                Nigdy nie bede placil za takie czynnosci, zreszta mam wieksze zaufanie do siebie niz do specjalistow z ASO
                                Zgodze sie z toba ,tylko ja mam gwarancje i musze wymienic u nich chcac ja dalej posiadac :roll:
                                A przy okazji tloczek w zaciskach z tylu jest wkrecany czy wciskany? :roll:
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #17
                                  z tym ze imbus musi byc 7-troche nietyp :wink: ale osobno idzie spokojnie kupic

                                  co do wciskania tloczka to lepiej kupic za 15 zl srube z blaszka(norauto itp badziewia) do wciskania tloka bo szkoda sobie krzywde zrobic jak sie breszka smyknie :wink: a w innych autach sa np.tloczki z jakiegos tworzywa i mozna latwo rozwalic

                                  co do tarcz sprawa faktycznie banalna z tym ze najczesciej sie zapieka wkret ktory podtrzymuje w odpowiednim miejscu tarcz wzgledem paisty-nalezy rozwiercic i tyle

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Cale szczescie ze Octavia nie ma takich wspanialych plywajacych zaciskow jak to pewna inna firma wymyslila i jak sie gowno pozapieka to zeby przesunac trzeba rozlozyc na czesci wyczyscic i wtedy sie przesunie. Robota na 30minut zamienia sie w taka na 3 godziny. Pomylona firma na O... podobno potem juz sie poprawili :?
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A mozesz rozwinac co ci w tych groblewskiego nie pasi? bo wiesz ze mam te same...
                                      I ile czasu ci sie ukladaly do tarcz?
                                      Przedewszystki spodziewałem się solidniejszego działania - po 4-5 tysiach , mam wrażenie jak bym klocków wogole nie zmienił - ale generalnie auto hamuje :|

                                      Mój mechanior dodatkowo je ciut zeszlifował żeby szybko się ułożyły - wydaje mi się ze 3-4 dni i było lux(moze nawet szybciej)

                                      Zgodze sie z toba ,tylko ja mam gwarancje i musze wymienic u nich chcac ja dalej posiadac
                                      Niesądze żeby chłopaki się jorgneli ot tak sobie , ze sa inne klocki....
                                      Ja też zmieniałem u znajomego mechaniora

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez arci9
                                        Przedewszystki spodziewałem się solidniejszego działania - po 4-5 tysiach , mam wrażenie jak bym klocków wogole nie zmienił - ale generalnie auto hamuje :|

                                        Mój mechanior dodatkowo je ciut zeszlifował żeby szybko się ułożyły - wydaje mi się ze 3-4 dni i było lux(moze nawet szybciej)
                                        Hm...w sumie to po tysiacu powiny byc chyba juz dotarte :?
                                        A te spilowanie krawedzi to po to zeby miedzy innymi hamulce nie piszczaly ,jak masz rant na tarczy.
                                        Teraz sie troche obawiam ze te klocki lipne beda :? a te orginalne mi sie podobaly z tym ze byly twarde i wolno sie scieraly.
                                        Chyba jeszcze troche na tych starych pojezdze i sam je zmienie 8)


                                        Zamieszczone przez arci9
                                        Niesądze żeby chłopaki się jorgneli ot tak sobie , ze sa inne klocki....
                                        Ja też zmieniałem u znajomego mechaniora
                                        W sumie chyba masz racje ,zawsze mozna sciemic ze zmienilem w innym ASO :diabelski_usmiech
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A ile wzieli w ASO za montarz?
                                          Wymiana klocków ASO kosztuje 40 PLN za przód i 40 za tył

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez coco
                                            Wymiana klocków ASO kosztuje 40 PLN za przód i 40 za tył
                                            No to juz mozna za to jakas butelczyne kupic i wypic :wink: Wiec chyba sam zmienie.
                                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              BTW zmiany klockow przez ASO...
                                              kiedys do mojego mechanika przyjachal gosc w Stilo prosto z przegladu w ASO Fiata (tego na Łopuszańskiej chyba) i narzeka ze auto mu ledwo co hamuje :twisted:
                                              Okazalo sie ze w jednym kole zalozyli nowe klocki odwrotnie... tzn strona cierna do tloczka a metalowa do tarczy :!:
                                              Nie zartuje, widzialem to na wlasne oczy. Robilismy pozniej zdjecia i gosc poniewaz byl to klient flotowy zrobil pozniej jakas bardache w tym ASO.
                                              No normalnie :shock:
                                              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                @Saamiec: tłoczek z tyłu trzeba kręcić jednocześnie wciskając. Dla jednej osoby bez przyrządu który do tego służy to niezła zabawa. Ale to zrobiłem, więc możliwe jest. Tylko coś dużo czasu pewnie na to zużyłem.
                                                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez RomanS
                                                  @Saamiec: tłoczek z tyłu trzeba kręcić jednocześnie wciskając. Dla jednej osoby bez przyrządu który do tego służy to niezła zabawa. Ale to zrobiłem, więc możliwe jest. Tylko coś dużo czasu pewnie na to zużyłem.
                                                  No wlasnie tak myslalem ,czyli przod jestem w stanie wymienic sam ,ale tylu raczej sie nie podejme ,bo by sie przyzad przydal do wkrecania , a ty czego uzyles ? :roll:

                                                  Dzisiaj bylem na przegladzie w ASO i mechanik powiedzial cyt: " liche juz te klocki" :wink: i napisal do wymiany po 5kkm ostatnio napisali na przegladzie ze 10kkm ,zrobilem 15kkm i teraz pisza 5kkm ciekawe czy dotrwam do przegladu nastepnego
                                                  W Plocku za wymiane klockow chca 60zl.
                                                  I ceny klockow spadly :shock: z 360 na 228zl :roll:
                                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X