Dorobienie kluczyka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • borewicz
    Classic
    • 2014
    • 11

    Dorobienie kluczyka

    loru,
    Zamieszczone przez bl
    A u mnie tarcze Zimmermann zostały zgłoszone do gwarancji. Po 10 000 km od wymiany tarcz i klockow z przodu na zestaw Zimmermanna, podczas hamowania od 70km/h i wiecej wyczuwam zdecydowane bicie na kierownicy. Mechanik bez watpliwosci stwierdzil bicie tarcz.
  • Lukas25wsm
    Drive
    • 2012
    • 92

    #2
    Dorobienie kluczyka

    Witam. Parę miesięcy temu zakupiłem skoda octavie. Przy zakupie dostałem tylko jeden kluczyk bez pilota i bez kodów. Więc postanowiłem dorobić sobie sam. Zakupiłem dziś kluczyk do octavi mk2. 1z3. Jest to wersja 1.4 classic 75km. Wersja angielska. Kluczyk to surówka do wycięcia. Posiada transponder Megamos 2 Can Bus. I teraz mam pytanie bo przyszedl mi kluczyk dzis z ebaya.



    tylko wyglada troszkę inaczej niż na zdjęciu mimo, że sprzedawca zaznaczał w opisie że wygląda tak samo i nie wiem czy będzie odpowiedni.

    wstawiam 5 zdjęć może ktoś oceni i odpisze. Bedę wdzięczny. Na kluczyku brak tej czarnej kropki jakby na grocie zaznaczonej na czerwono. Następne pytanie czy mogę jakoś dorobić kluczyk z pilotem, czy jedynie przez wstawienie modułu specjalnego.


    Mam kabel do kodowania z vcds 11.11.3. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

    [ Dodano: Sro 21 Lis, 12 23:44 ]
    Przepraszam z góry, że dopisuje w temacie a nie edytuje ale mam jeszcze jedno bardzo ważne pytanie. Czy kod pin immobilizera to bedzie ta kartka jakby plastikowa z 7 literami i cyframi bo znalazlem w książce serwisowej coś takiego i nie wiem co to. Ewentualnie jak moge wyciągnąć z auta kod pin potrzebny do zakodowania nowego kluczyka. Posiadam kabel hex can z vcds 11.11.3, Pozdrawiam i przepraszam za problemy ale dopiero się uczę
    Załączone pliki

    Komentarz

    • piotrex
      L&K
      • 2011
      • 1116
      • Volkswagen

      #3
      Co prawda nie odpowiem na Twoje pytanie, ale nie wolałeś zamówić kluczyka w ASO ?
      Ostatnio miałem zamawiany kluczyk bezpośrednio u skody pod mój wzór, a po dotarciu do serwisu wystarczyło go zakodować. Całość trwała dwa tygodnie.
      Kosztów nie znam - płaciło ASO.
      Piotrek

      Fabia III Combi 1.0 CHYB
      Rapid Spaceback 1.2 CGPC

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #4
        Jeśli ten kluczyk z ebaya ma czysty transponder to jestes w domu.

        Kluczyk jeden idzie na imadlo, po wyzlobieniu chodzi pin i drugi tez w imadle jest "kopiowany".

        Pozniej kluczyk z jebeja idzie na maszyne, ktora wczesniej zczytuje transponder i jest "kodowany".

        Po calosci to juz chyba dziala, a jesli nie ... to nalezy przeprowadzic procedure kodowania vag commander i heja
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • Lukas25wsm
          Drive
          • 2012
          • 92

          #5
          Mieszkam w UK. Koszt z tego co czytałem w ASO - 250 funtow. Kluczyki robią też specjalne firmy ale liczą sobie 150 funtow więc i tak dużo. Tu mi za kluczyk wyszło 15 funtow + dociecie pewnie z 5-10 i tyle. Jedyne co mi brak to tego pinu czytałem, że trzeba posiadać vag tacho ale może i na vcds się da wyciągnąć pin. Kluczyk ma czysty nowy transponder. Pozdrawiam


          przejrzałem forum to i inne i nie mogę znaleźć jak dodać kluczyk bez pinu immo
          (program vag commander 1.4) czytałem, że się da, ale niechce kombinować, żeby nie zblokować auta, albo skasować jedynego działającego kluczyka. Kluczyk mam juz docięty z pastylką w środku(narazie mogę nim tylko otworzyć auto), - czy mogę ją przykleić do plastiku w obudowie > ?np super glue bo lekko sie rusza.

          znalazłem taką instrukcję akurat dla vv polo w octavi może będzie inaczej - jak wyciągnąć pin

          a) wybieramy Connection Type - K-line
          b) Instrument / Immobilizer
          c) Read
          d) po jakiś ok 3 minutach -wyskakuje nam 4 cyfrowy PIN immo w oknie Login (potrzebny do zaprogramowania transpondera)


          następnie
          (skopiowany z innej strony opis użytkownika)
          Jeżeli juz posiadamy sczytany 4 cyfrowy PIN, wkładamy stary kluczyk do stacyjki, obracamy do pozycji zapłonu - kontrolki świecą (auto nie jest uruchomione)
          Wchodzimy w KEY LEARNING, wybieramy Vehicle model: w moimprzypadku - VW (k-line diagnisis KW1281)
          Wpisujemy liość kluczyków: New key coint: np. 2 (stary i nowy kluczyk - który chcemy dodać)
          Wpisujemy Login / Security code: czyli PIN immo (uzyskany wcześniej)
          I klikamy: Learn
          Kluczyk - stary jest programowany (trwa to ok 20-30 sek) jeżeli na dole w oknie wyświetli się finish, wyjmujemy kluczyk, wkładamy nowy, przekręcamy znowu do zapłonu i klikamy Learn
          Jeżeli wcześniej wprowadzona ilość kluczyków zostanie osiągnięta - gotowe. ( w moim przypadku 2 - stary i nowy z pilotem)
          Należy sprawdzić ich działanie ( u mnie zadziałało za 1szym razem)
          Jeżeli operacja się nie powiedzie - odpalamy auto i silnik zaraz gaśnię, poza tym zaświeci się poniższa kontrolka)


          posiadam jeszcze vcds 11.11.3 i tam instrukcja była taka niby pod immobilaizer IV

          [Select]
          [25 - Immobilizer]
          [Meas. Blocks - 08]
          Select Block 001.
          [Go!]
          The value in field 3 must be Yes. If value is No, the key is not capable of being adapted to Immobilizer.
          You can check each key in this manner.


          Select Block 003.
          [Go!]
          Make sure the shown lock times in field 1, 2 and 3 are 0 (each field represents a time in minutes).

          If the lock times are NOT 0:
          Do NOT switch off the ignition!
          Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the fields 1-3.

          If lockout time was present check Group 1.3 as mentioned above to confirm "Yes" is shown.
          [Done, Go Back]


          [Security Access - 16]

          4-digit PIN
          Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.

          [Do it!]


          [Adaptation - 10]
          Enter 001 in "Channel Number".
          [Read]
          The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
          Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys.
          The old keys are automatically being cleared.
          [Save]
          [Done, Go Back]
          [Close Controller, Go Back - 06]

          Repeat the following steps until all keys have been matched:
          Switch ignition off and remove key.
          Insert next key to ignition and switch ignition on again.
          The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out.


          Może ktoś ma to przetłumaczone na Polski. Rozumiem wszystko ale jednak po Polsku to wiadomo, że człowiek się nie pomyli. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #6
            Nie jestem pewien czy jest ok, ja nigdy vag commanderem sie nie bawiłem.

            Chłopaki, pomoże ktoś koledze?
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            Pracuję...