[O1] turbina AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • morfeusz72
    Classic
    • 2014
    • 5

    [O1] turbina AGR

    Zorr, nie wiem- dla mnie to i tak abstrakcja
    IMHO bez sensu wydawac taką kasę bo i tak nie będzie lepiej
  • coolerclub
    Classic
    • 2012
    • 20

    #2
    [O1] turbina AGR

    witam,

    potrzebuję informacji o róznicach w turbinach dla silnika AGR

    etka mówi o 3 typach:

    produkcja Garretta: 038 145 701 A oraz 038 145 701 AX
    jedna produkcji KKK 038 145 701 D.

    kto wie, czym one się różnią?? Czy można je zamiennie montować? Są lepsze lub gorsze?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      X to sa regenerowane

      A tak to pewnie byla jakas drobna zmiana w trakcie montazu przez te kilka lat produkcji AGRa
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Kawoszb3
        Classic
        • 2013
        • 6

        #4
        Czy mógł byś podesłać jakieś zdjęcia tych turbin. Pracowałem przy regeneracji turbosprężarek jakiś czas temu, musiał bym ją zobaczyć i myślę że otrzymał byś odpowiednie informacje
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • Nedar
          Ambiente
          • 2009
          • 209
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Witam.
          W silnikach AGR stosowane były turbiny ze stałą geometrią (i jednomasowym kołem zamachowym) i zmienną geometrią (tutaj był już dwumas). Drugą kombinację ma mój kolega w Golfie Mk4 ( w poniedziałek sprawdzę czy to turbina KKK czy Garet).

          Pytanie tylko czy w O1 były stosowane obie kombinacje?

          Komentarz

          • kruk4
            Rider
            • 2008
            • 656

            #6
            Z tego jak ja się orientowałem to dwumas od 1998-1999 był w AGR montowany a turbina zawsze była bez zmiennej geometrii
            dopiero 90 konny ALH miał zmienną geometrie
            OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
            MOJE CAR AUDIO
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

            Komentarz

            • EMP-TURBO
              Drive
              • 2010
              • 89

              #7
              Zamieszczone przez coolerclub
              witam,

              potrzebuję informacji o róznicach w turbinach dla silnika AGR

              etka mówi o 3 typach:

              produkcja Garretta: 038 145 701 A oraz 038 145 701 AX
              jedna produkcji KKK 038 145 701 D.

              kto wie, czym one się różnią?? Czy można je zamiennie montować? Są lepsze lub

              gorsze?
              Numery OEM ,które podałeś odpowiadają jednemu modelowi turbosprężarki Garrett i jednemu KKK ,ale zarówno jedna i druga była dedykowana do AGR ,tak więc można je stosować zamiennie ........

              Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.
              www.emp-turbo.pl
              www.facebook.com/emp-turbo

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #8
                Zamieszczone przez Nedar
                W silnikach AGR stosowane były turbiny ze stałą geometrią (i jednomasowym kołem zamachowym) i zmienną geometrią
                Oczywiście że nie!!!
                Tak jak kolega kruk4, wspomniał AGR - zawsze stała geometria, ALH - zawsze zmienna geometria :idea:
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • Nedar
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 209
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Witam

                  Niestety nie mam ostatnio czasu na regularne odwiedzanie forum. Jak obiecałem - sprawdziłem i rzeczywiście kolega ma w AGR turbinę ze zmienną geometrią i dwumasowe koło zamachowe.
                  Po kilku pytaniach i telefonach do poprzedniego właściciela (chyba trzeciego) wszystko się wyjaśniło. Auto zostało zajeżdżone. W celu taniej naprawy dawcą był skasowany Leon, w którym uratował się tylko silnik (prawdopodobnie ALH). W celach oszczędnościowych wymieniono padnięte elementy. Sam silnik wykazał się większą odpornością, więc pozostał w Golfie. Obecnie auto ma ponad 274 000 km na liczniku.
                  Tak więc mamy białego kruka - AGR-a z turbiną o zmiennej gometrii i dwumasowym kołem zamachowym :lol:
                  Pozdrawiam

                  Komentarz

                  • trooper
                    Rider
                    • 2011
                    • 525
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    #10
                    Panowie a jak sprawdzić czy w AGResorze mam dwumasę bez rozbierania wszystkiego naokoło sprzęgła?
                    Moja Balbina

                    Komentarz

                    • looker
                      RS
                      • 2008
                      • 1886
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #11
                      ETKA i VIN - można próbować.
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz

                      • parasite
                        L&K
                        • 2011
                        • 1368

                        #12
                        trooper, katalog intercars mówi, że dwumas był od numeru silnika 35001 bodajże, ale jeśli masz auto młodsze niż 98r, to nie ma co się raczej łudzić, że fabrycznie jest tam jednomas.
                        AGR 112KM, 232Nm
                        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                        Komentarz

                        • trooper
                          Rider
                          • 2011
                          • 525
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                          #13
                          Dzięki, muszę poszukać nr silnika, rocznikowo koniec 98, zobaczymy czy coś znajdę po Etce
                          Moja Balbina

                          Komentarz

                          • parasite
                            L&K
                            • 2011
                            • 1368

                            #14
                            trooper, no to mamy z tego samego okresu auta Ja jeszcze nie zaglądałem co tam siedzi, ale po porannym odpaleniu już czuję, że dwumasa tam jest, bo bardzo chce wyskoczyć. :szeroki_usmiech
                            AGR 112KM, 232Nm
                            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                            Komentarz

                            • trooper
                              Rider
                              • 2011
                              • 525
                              • Octavia III combi (5E5)
                              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                              #15
                              Moja też lubi rano podskakiwac na zimnym, więc pewnie mamy to samo
                              Moja Balbina

                              Komentarz

                              Pracuję...