u mnie rolka składała się z 2 znitowanych połówek metalu, więc problemu nie było...
pompa wodna + pasek rozrzadu
Zwiń
X
-
pompa wodna + pasek rozrzadu
Witam,
Niedawno kupilem octavie ze 117kkm na liczniku, zaraz po tym wymienilem pasek rozrzadu i kazalem przeczyscic uklad chlodzenia i wlac nowy plyn do chlodnicy, jako ze poprzedniego zostalo bardzo niewiele. Niestety jestem nowy w temacie i nie wiedzialem, ze wypadalo wymienic jednoczesnie pompe wody. Okazuje sie ze serwis nie sprawdzil czy instalacja nie przecieka (a plynu bardzo szybko ubywa) i nie poinformowal mnie, ze nalezy pompe wymienic, do tego zlamali pokrywe paska rozrzadu (czekam na zalozenie).. W zwiazku z tym mam pytanie, czy jesli pompa wody przecieka i chlodziwo mialo kontakt z niezabiezpieczonym paskiem rozrzadu, to cala poprzednia robota poszla na marne i wypada wymienic pompe i znowu pasek? Dodam jeszcze ze od wymiany paska minelo 2000 km i dolewalem wode ze 3 razy i caly czas chlupocze tylko na dnie.
Pozdrawiam - zalamany angielskimi mechanikami,
Wiktor
-
-
Sigma_74
skoro pasek masz nowy to tylko kwestia zdjęcia paska założenia pompy i załozenie paska ponownie.
piszesz o pasku i pompie .. a rolki i napinacze wymieniłeś. .?
nie musisz ale pompezaqwsze siewymienia przy wymianie rozrządu .
Komentarz
-
Już nie jeden raz tu się wypowiadałem na temat wymiany łącznej rozrządu i pompy. Ponownie piszę: wymieniajcie pompe wody dopiero po 180 kkm. Wcześniejsza wymiana to zbyteczna asekuracja i nabijanie kasy serwisowi. Oczywiście bywają indywidualne awarie i wtedy trzeba pompę wymienić wcześniej, ale w takim przyapdku niesprawność pompy można wcześniej zdiagnozować.... m.in. obserwując temperaturę wody i poziom płynu w zbiorniku.
Komentarz
-
-
Sigma_74
Zamieszczone przez raadek_71wymieniajcie pompe wody dopiero po 180 kkm
kolego skąd się wziołes, pracujesz w sewisie skody czy po prostu masz zakład naprawczy.