Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Serwisowanie i eksploatacja
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia I / Octavia Tour (1U)
Serwisowanie i eksploatacja
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
turbina
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
1
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
template
Następny
Gorzki13
Classic
Dołączył:
2014
Posty:
2
Udostępnij
Tweetnij
#1
turbina
28.01.2013, 19:42
Zamieszczone przez
zsolpyw
To co instalatorzy kit pociskaja ze 20% ? jesli mi powiedzialby przed montazem ze 30% byc moze zostalbym na pb :?
:lol: :lol: :lol:
u kogo gazowałeś ?
Mój obecny pojazd pali w trasie 12-13l lpg i nie narzekam :wink:
Seba_110
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
23
Udostępnij
Tweetnij
#2
28.01.2013, 19:42
turbina
wylancza mi sie turbina i przechodzi w stan awaryjny,
co z tym zrobić??
Komentarz
Wyślij
Anuluj
abstinent
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2007
Posty:
4842
Auto:
Octavia II combi (1Z5)
Octavia II:
BXE 1.9 TDI PD 105 KM
Udostępnij
Tweetnij
#3
28.01.2013, 19:45
dostać banana i ....
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Seba_110
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
23
Udostępnij
Tweetnij
#4
28.01.2013, 19:50
no chyba nie pomoże...
Komentarz
Wyślij
Anuluj
kabanos
RS
Dołączył:
2011
Posty:
4544
Auto:
Octavia I combi (1U5)
Octavia I:
ASV 1.9 TDI VP 110 KM
Udostępnij
Tweetnij
#5
28.01.2013, 20:02
Seba_110
, wpisz w szukajce: notlauf, tryb awaryjny, padające turbo. i czytaj :!:
>>>moja srebrna kombi strzała<<<
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Seba_110
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
23
Udostępnij
Tweetnij
#6
28.01.2013, 20:10
a czy to nie bedzie problem z przepływomierzem lub zaworem??
Komentarz
Wyślij
Anuluj
kabanos
RS
Dołączył:
2011
Posty:
4544
Auto:
Octavia I combi (1U5)
Octavia I:
ASV 1.9 TDI VP 110 KM
Udostępnij
Tweetnij
#7
28.01.2013, 20:22
Tutaj nikt wróżką nie jest. Sprawdź błędy, opisz objawy.
>>>moja srebrna kombi strzała<<<
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Seba_110
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
23
Udostępnij
Tweetnij
#8
28.01.2013, 20:33
wyłącza się rzadko ale nie ma reguły kiedy, ale zawsze przy przyspieszaniu tak powyżej 3 tyś, po powtórnym odpaleniu już jest dobrze
Komentarz
Wyślij
Anuluj
kabanos
RS
Dołączył:
2011
Posty:
4544
Auto:
Octavia I combi (1U5)
Octavia I:
ASV 1.9 TDI VP 110 KM
Udostępnij
Tweetnij
#9
28.01.2013, 20:42
Seba_110
, czyli turbina. Masz turbo ze zmienną geometrią łopatek i lubią się zapiekać. Może być też grucha, zawory podciśnienia, wężyki. Pogrzeb na forum, a znajdziesz odpowiedź.
>>>moja srebrna kombi strzała<<<
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Seba_110
Classic
Dołączył:
2013
Posty:
23
Udostępnij
Tweetnij
#10
28.01.2013, 20:48
dzieki za pomoc
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz