cholernie trudno będzie to ubrać w jakieś ramy i regulacje - ale może się da - nie wiem
Tylko czy jest po co?
po pierwsze nie ma szans na żadne regulacje a po drugie rzeczywiście jest tak, że ktoś kto nie wie o co chodzi nie bedzie miał lepki - ewentualnie jak ktoś kupi z nią auto, a po trzecie oklejonych aut jest chyba baaaaardzo mało i zalewu bym sie nie obawiał
aczkolwiek... NajtFukinPatrol North-West Techno-destroyed by dobrygrzeswawa WhitePride :smokedevil
Ktoś ma taki zestaw ? nie za duze/szerokie jak na 16 cali ? nie będzie chaczyć czy cuś ??
Po co Ci takie szerokie??? Mam w Vitarze 255 i nie da się jeździć. Wozi w kolenaich jak diabli. Muszę szybko zmienić. Chyba będą wystawać poza nadkola i na normalnych skoleinowanych drogach będziesz się męczył straszliwe..
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Masmo, koledze chodzi o 225 a nie 255 :diabelski_usmiech
Fakt niedoczytałem. Późno jest :szeroki_usmiech . Ale i tak 225/55 R16 będą miały większą średnicę niż seria. Jeśli kolega jest tego świadomy to OK. Będziesz miał przekłamanie 3% licznka. Lepiej już 225/50 R16. Mniejsza średnica. I bardziej zbiżona do serii. Tu masz przelicznik:
bezduszny napisał/a:
Do rozmiaru 225 najlepsze są 45 x 17"
w tym przypadku to juz sie niejezdzi tylko lansuje :diabelski_usmiech
Chyba że tak. Ale ja niestety muszę jeździć 100 km w jedną stronę do roboty i chciałbym mieć żołądek i wątrobę w tym samym miejscu a nie 10 cm niżej. :szeroki_usmiech
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Powiecie mi że jazda na profilu 45 z amorami B6 po naszych shitowych duktach jest komfortowa :shock: :?:
to zalezy co dla kogo jest komfortem :idea:
[ Dodano: Nie 03 Gru, 06 21:58 ]
Zamieszczone przez Arek
Zamieszczone przez Masmo
bezduszny napisał/a:
Do rozmiaru 225 najlepsze są 45 x 17"
w tym przypadku to juz sie niejezdzi tylko lansuje :diabelski_usmiech
ciekawa teoria, ja rozumiem, ze wiekszosc zaklada 225/45/17 zeby sie lansowac, ale niektorzy korzystaja z przyczepnosci jaka daje taka guma, miedzy inymi na torze :roll: pomijam juz to za na 205 to mozna praktycznie do konca 2ki slady na asfalcie zostawic :?
[ Dodano: Nie 03 Gru, 06 21:59 ]
Zamieszczone przez Masmo
Zamieszczone przez Arek
Zamieszczone przez Masmo
bezduszny napisał/a:
Do rozmiaru 225 najlepsze są 45 x 17"
w tym przypadku to juz sie niejezdzi tylko lansuje :diabelski_usmiech
Chyba że tak. Ale ja niestety muszę jeździć 100 km w jedną stronę do roboty i chciałbym mieć żołądek i wątrobę w tym samym miejscu a nie 10 cm niżej. :szeroki_usmiech
to kup Xantie albo XM'a :wink: zajebiste auta do komfortowego podrozowania k
MisiekWAW na torze to moze i sie jezdzi.jakos niewidze sie w miescie na takim profilu,szerokosc ok ale wysokosc jakos mnie odpycha
nie wiem czemu, ale odnosze wrazenie ze nigdy nie jezdziles na takich kolach, bo ja najpierw na 215/45/17 w Octavii, a teraz 225/45/17 i w WRXie 215/45/17 i naprawde nie wiem z czego robicie problem
[ Dodano: Nie 03 Gru, 06 22:50 ]
Zamieszczone przez Masmo
Zamieszczone przez MisiekWAW
to zalezy co dla kogo jest komfortem :idea:
To wtedy gdy po kilku godzinach jazdy tym co w Polsce nazywamy drogami nie bolą bebechy :wink: .
w takim razie, tak, 225/45/17 sa komfortowe
[ Dodano: Nie 03 Gru, 06 22:51 ]
Zamieszczone przez bezduszny
Najbardziej popularne/wstawiane rozmiary do O1 to:
bezduszny napisał/a:
Najbardziej popularne/wstawiane rozmiary do O1 to:
195/65/15
205/55/16
225/45/17
i 205/50/17 ale te sa chyba najdrozsze
a jakies 18 pasuja bez problemu...zastanawiam sie bo kolega ma zimowe alu 18 na A8 i chcialem przełozyc i zobaczyc jak O1 bedzie wygladac.... :diabelski_usmiech tylko jak nie beda pasowac to nie chce mi sie meczyc :wink:
Komentarz