Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Zawieszenie w wersji 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Zawieszenie w wersji 4x4

    Moja żona też ma VAIO z Win 8 i ma ten sam problem...
    wniosek 1 faceci nie kupują VAIO
    wniosek 2 to nic związanego z routerem. Też się zastanawiałem nad reklamacją ale ponieważ nie dotyczy to mojego komputera to jakoś się nie palę do tego
    latek

  • #2
    [O1] Zawieszenie w wersji 4x4

    Moja skodzia ma już nalatane prawie 180kkm i nie były jeszcze wymieniane amortyzatory, co prawda na trzepakach i badaniach okresowych wszystko pokazuje w normie ale gdzieś wyczytałem że wymiana powinna być co 100kkm. Poza tym w czasie jazdy na szybszych zakrętach czuć jakby auto "delikatnie płynęło", no i na sezon letni kupuje nowe oponki bo poprzednie się wyząbkowały (a to też może być przyczyna zużytych amortyzatorów).
    A więc reasumując powyższe tekst czy to już czas na wymianę amortyzatorów bo obawiam się że tak?

    Druga część pytania dotyczy różnic w zawieszeniu pomiędzy zwykłą wersją a moją 4x4. Czy przednie jest takie same? (Bo nie chciałbym kupić amortyzatorów droższych niby przeznaczonych specjalnie do wersji 4x4 a tak naprawdę nie różniących się niczym od wersji podstawowej).
    Wiem że tylne zawieszenie jest inne ale czym się ono różni?
    Co powinienem wymienić poza amortyzatorami, osłonami czy odbojami (nawet jeśli jeszcze są ok) żebym mógł się cieszyć bezproblemową jazdą przez kolejne 180kkm ?

    Z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.

    Komentarz


    • #3
      Wazne, czy masz pakiet na bezdroza, jesli nie, w przodzie masz to samo. Wyzabkowac sie tez moglo od zuzytych gumek w zawieszeniu i tylnim stabilizatorze.

      Komentarz


      • #4
        Sprawdz zbieznosc z tylu.Moja tez plywala.
        Life is 2 short 2 be slow

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piotrek87
          Sprawdz zbieznosc z tylu.Moja tez plywala.
          Myślałem o tym bo dawno nie była zbieżność sprawdzana ale czy amortyzatory po takim przebiegu nadal spełniają swoją funkcję?

          Komentarz


          • #6
            Ja wymieniłem przy ok 212 tyś amorki + wszystkie tuleje met-gum. + zrobiłem zbieżność P+T. auto prowadzi sie super-zupełnie inaczej-stabilniej.

            Amorki sa inne niż w ośce.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Ja wymieniłem przy ok 212 tyś amorki + wszystkie tuleje met-gum. + zrobiłem zbieżność P+T. auto prowadzi sie super-zupełnie inaczej-stabilniej.
              Wymieniałeś z konieczności? (Bo już np któryś miał wyciek) czy z rozsądku?

              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Amorki sa inne niż w ośce.
              Mógłbyś podać wszystkie części (producent, numery) które kupowałeś? Oraz gdzie? (internet, czy sklep)

              Komentarz


              • #8
                Wymieniałeś z konieczności? (Bo już np któryś miał wyciek) czy z rozsądku?
                Wymienilem z rozsadku.

                Zamieszczone przez michal_op
                Mógłbyś podać wszystkie części (producent, numery) które kupowałeś? Oraz gdzie? (internet, czy sklep)
                Amorki Kayaba Excel-g, tuleje met-gumowe Lamforder, Tylne tuleje wachaczy przednich S3, Cupra- są pełne. Srodkowa poduszka silnika-poliuretan-czerwony.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X