Dzięki
Film olejowy jest jak najbardziej OK, żadnych nierówności - tu się nie czepiam
Słyszałem kiedyś, że dolewając minerał do pół lub syntetyka po prostu uzyskujesz olej o parametrach tego "gorszego" (mineralnego) i na to się nastawiłem.
Zdziwiła mnie jedynie ta biała maź - jest jej naprawdę niewiele - zmieściło by się wszystko na połowie łyżeczki do herbaty
Przed kolejną zmianą oleju zastanowię się po prostu czy jeździć na mineralnym czy półsyntetyku i jakiej firmy - teraz jest to Mobil, może po prostu zmienię na Lotos.
Pierścienie zapewne zrobię jak mi się skończy uszczelka pod głowicą - póki co będę grzecznie lał olej - jakieś 0,5 l/ 1000 km
A co do falujących obrotów.... dziwi mnie, że objaw pojawia się kiedy zatrzymam się po "butowaniu" auta
Dzięki za podpowiedzi
No i Wesołych Świąt, choć pewnie taki temat zostanie jeszcze założony przed nimi
[ Dodano: Czw 19 Kwi, 07 17:43 ]
Odgrzeję temat, jako że pojaziło się znów pytanie o maź na korku, ewentualnie znikanie oleju ;/
Okazało się, że powinienem zmienić korek wlewu oleju, bo ten co mam jest dość zmasakrowany (guma pod korkiem)
Przez to zarówno wydostawał się olej jak i dostawała wilgoć
Powód dość prozaiczny,a ja chciałem silnik remontować hehe :szeroki_usmiech:
Film olejowy jest jak najbardziej OK, żadnych nierówności - tu się nie czepiam
Słyszałem kiedyś, że dolewając minerał do pół lub syntetyka po prostu uzyskujesz olej o parametrach tego "gorszego" (mineralnego) i na to się nastawiłem.
Zdziwiła mnie jedynie ta biała maź - jest jej naprawdę niewiele - zmieściło by się wszystko na połowie łyżeczki do herbaty
Przed kolejną zmianą oleju zastanowię się po prostu czy jeździć na mineralnym czy półsyntetyku i jakiej firmy - teraz jest to Mobil, może po prostu zmienię na Lotos.
Pierścienie zapewne zrobię jak mi się skończy uszczelka pod głowicą - póki co będę grzecznie lał olej - jakieś 0,5 l/ 1000 km
A co do falujących obrotów.... dziwi mnie, że objaw pojawia się kiedy zatrzymam się po "butowaniu" auta
Dzięki za podpowiedzi
No i Wesołych Świąt, choć pewnie taki temat zostanie jeszcze założony przed nimi
[ Dodano: Czw 19 Kwi, 07 17:43 ]
Odgrzeję temat, jako że pojaziło się znów pytanie o maź na korku, ewentualnie znikanie oleju ;/
Okazało się, że powinienem zmienić korek wlewu oleju, bo ten co mam jest dość zmasakrowany (guma pod korkiem)
Przez to zarówno wydostawał się olej jak i dostawała wilgoć
Powód dość prozaiczny,a ja chciałem silnik remontować hehe :szeroki_usmiech:
Komentarz