kontrolka temperatury silnika / poziomy plynu chlodzacego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MichalK
    Drive
    • 2004
    • 64

    kontrolka temperatury silnika / poziomy plynu chlodzacego

    W niemczech oferuja ostatnio pakiet "PLUS" do Ambiente za 290 EUR w ktorego sklad wchodza:
    1. schowek na okulary,
    2. czujnik deszczu,
    3. automatycznie sciemniajace sie lusterko wsteczne,
    4. Light Assistant,
    5. Maxi-DOT,
    Ciekawe, czy cos takiego pojawi sie tez u nas.
  • leff
    Elegance
    • 2004
    • 862

    #2
    kontrolka temperatury silnika / poziomy plynu chlodzacego

    dzisiaj rano po zapaleniu samochodu uslyszalem jakis bzyczek i zapalila mi sie ta kontrolka, po ponownym uruchomieniu zglasla.
    Po nastepnym, po kilku minutach znowu sie zapalila, i znowu restart i zgasla z tym, ze juz sie nie zapalila - ma ktos jakis pomysl oprocz dolania ze pol litra plynu?

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      No to wlasnie przez to - kontrolka miga gdy plynu jest za malo. :wink: Zobacz czy nie masz sladow wycieku gdzies na oslonie, w okolicach paska rozrzadu oraz na wszystkich opaskach? Ile masz juz przejechane?
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • leff
        Elegance
        • 2004
        • 862

        #4
        beeez jajec, samochod ma niecale 13 kkm przebiegu

        [ Dodano: Pon 31 Sty, 05 10:03 ]
        dobra, qpilem plyn, weszla niecala setka do stanu max, bedziem obserwowac.

        czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

        Komentarz


        • #5
          cos jest nie tak jak przy tym przebiegu kontrolka sie swieci albo jakis wyciek albo blad kompa

          Komentarz

          • leff
            Elegance
            • 2004
            • 862

            #6
            IMO plynu bylo na styk, jak sie rozgrzal to wyrzucilo do zbiorniczka wyrownawczegi i bylo powyzej max, jak sytuacja sie powtorzy to nawiedze ASO

            czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

            Komentarz

            • dede_adam
              L&K
              S_OCP Member
              • 2004
              • 1449

              #7
              Ja przedwczoraj mialem to samo !! Zaczela piszczec nawiedzona po calej nocy
              to sprawdzilem pod maska- przy minimum...
              Podjechalem pod dom troszke sie podgrzal (podniosl poziom) i jak zgasilem i odpalilem
              bylo dobrze juz. Zakupilem zwykle borygo na stacji za 9zl i dolalem ok 300ml
              i narazie jest ok. Na cieply dochodzi pod maximum...
              czy TDI moga zjadac ten plyn zimą?? :wink: :roll: :lol:

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                Zamieszczone przez dede_adam
                Ja przedwczoraj mialem to samo !! Zaczela piszczec nawiedzona po calej nocy
                to sprawdzilem pod maska- przy minimum...
                Podjechalem pod dom troszke sie podgrzal (podniosl poziom) i jak zgasilem i odpalilem
                bylo dobrze juz. Zakupilem zwykle borygo na stacji za 9zl i dolalem ok 300ml
                i narazie jest ok. Na cieply dochodzi pod maximum...
                czy TDI moga zjadac ten plyn zimą?? :wink: :roll: :lol:
                nie wiem czy wiesz, że to co masz w zbiorniczku wyrównawczym z różowym borygo ma wspólny najprawdopodobniej tylko kolor :roll:
                Jedne płyny są na glikolu etylenowym drugie na glikolu polipropylenowym - jednych nie wolno mieszać z drugimi :idea:

                Z tego co wiem tylko zielone borygo jest na glikolu propylenowym, niestety nie wiem na czym jest nowe G12... sądząc po tym, że na nowych butelkach jest napisane, że nie wolno mieszać go z poprzednim to pewnie na propylenowym :roll:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • dede_adam
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 1449

                  #9
                  Nie wiem czy wiesz ale ja o tym wiem i dolałem wlasnie tego zielonego
                  bo różowy jest na etanolu bodajże....a że nie skodowski to 300ml chyba mu
                  nie zaszkodzi ops: :wink:

                  Komentarz

                  • Martinez
                    L&K
                    • 2004
                    • 1366
                    • Audi

                    #10
                    Z tego co ja wiem to nikt nie poleca mieszać G12 i G11 z czymkolwiek innym (obu G też lepiej nie). Albo dolać odpowiednie G albo wode demineralizowaną.
                    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                    czarna AR 156 1.8 T.Spark

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      Zamieszczone przez dede_adam
                      Nie wiem czy wiesz ale ja o tym wiem i dolałem wlasnie tego zielonego
                      bo różowy jest na etanolu bodajże....a że nie skodowski to 300ml chyba mu
                      nie zaszkodzi ops: :wink:
                      bardzo sie cieszę, że wiesz k

                      [ Dodano: Pon Sty 31, 2005 16:58 ]
                      Zamieszczone przez Martinez
                      Z tego co ja wiem to nikt nie poleca mieszać G12 i G11 z czymkolwiek innym (obu G też lepiej nie). Albo dolać odpowiednie G albo wode demineralizowaną.
                      dokładnie :idea: natomiast jest to lekka przesada :szeroki_usmiech zwłaszcza, że G12 to nic innego jak płyn do chłodnic Shella (chyba mogę sprawdzić który dokładnie jeśli jest kilka) k
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • dede_adam
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 1449

                        #12
                        czyli co popsulem :?: :lol:
                        albo co sie wysra :?: :roll:

                        Komentarz

                        • karolz
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 823

                          #13
                          Zamieszczone przez dede_adam
                          czyli co popsulem :?: :lol:
                          albo co sie wysra :?: :roll:
                          popsules chlodnice a wysra sie turbina
                          :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech

                          NajtFukinPatrol North-West

                          Komentarz

                          • Samiec
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4287
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez dede_adam
                            Ja przedwczoraj mialem to samo !! Zaczela piszczec nawiedzona po calej nocy
                            Ja tez to mialem na poczatku zimy,czyli pierwsze mrozy ok -5stopni ,ale mi sie juz zapalalo jak byl stan gdzies prawie na polowie ,podjechalem do ASO bo na gwrancji,oblukali (nigdzie rozowego nalotu nie bylo widac w kolo silnika). Kupilem u nich koncetrat G12 1l za 19zl dolali i jest spokoj A juz myslalem ze bede mial nowy zbiorniczek :wink:
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz

                            • Piotrus
                              Rider
                              • 2004
                              • 524

                              #15
                              Jak u mnie zapalala sie kontrolka to nastepnego dnia dzwonilem do intercarsu po nowa pompe wody (2 x tak mialem) :wink: :lol:
                              Leff, sprawdz czy przypadkiem nie ma sladow wyciekow gdzies przy zbiorniczku lub korku - slyszalem juz kilka razy ze lubia pekac
                              Piotruś
                              AGR(RIP) + ALH

                              Komentarz

                              • leff
                                Elegance
                                • 2004
                                • 862

                                #16
                                sprawdzalem, jak na razie sucho

                                [ Dodano: Pon 31 Sty, 05 15:37 ]
                                skodowski plyn jest na glikolu etylenowym (G12), wlasnie zanabylem i sprawdzilem, wolno mieszac tylko z pomaranczowymi, czyli zielony jest na polipropylenowym.

                                czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                Komentarz

                                • dede_adam
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 1449

                                  #17
                                  Zamieszczone przez karolz
                                  Zamieszczone przez dede_adam
                                  czyli co popsulem :?: :lol:
                                  albo co sie wysra :?: :roll:
                                  popsules chlodnice a wysra sie turbina
                                  :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech

                                  Obrazek
                                  Dzieki za info o wlasnych doswiadczeniach :lol: :lol:
                                  A sciemniacz ze mnie sraszny bo dolalem różowego...













                                  ...trzeba odstawic dropsy :roll: :diabelski_usmiech

                                  Komentarz

                                  • Samiec
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 4287
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez dede_adam
                                    A sciemniacz ze mnie sraszny bo dolalem różowego...
                                    Ja w poprzednim aucie mialem lepszego mixa :wink:
                                    Czyli koncentrat rozowy,zielony,borygo rozowe,zielone ,jakis inny koncentrat zielony,woda destylowana,kranowka
                                    Ale u mnie to dlugo nie bylo bo mialem nie szczelna chlodnice i jak pojechalem baczki krecic to mi po rozgrzaniu dobrym w minute do zere plyn wyciekal
                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                    Komentarz

                                    • Luca
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 524

                                      #19
                                      Hej, ja ostatnio miałem sytuacje z płynem, że jak temperatura otoczenia wynosiła ok 0 stopni lub poniżej, załączała mi sie kontrolka płynu w zbiorniczku, stan ok, a lampka świeci, przyczyną były elektrody w zbiorniczku, które dawały dziwny sygnał przy niskich temperaturach, zbiorniczek wymieniony i wszystko gra
                                      A już się bałem ............... niestety samych elektrod nie da się wymienić a zbiorniczek jest w miarę tani.
                                      "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                      Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                      Pionek znów gra.......

                                      Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                      www.dynosoft.pl

                                      Komentarz

                                      • piotrek_os
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 8160
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        DZiś też mi sie zapaliła kontrolka i brzęczyk. Dolałem wody destylowanej. Dobrze zrobiłem? Czy raczej powinienem dolać płynu?
                                        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                        Komentarz

                                        • Arek
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 3143

                                          #21
                                          odgrzeje kotleta ops: a mianowicie rano po całej nocy pod chmurką jak odpaliłem auto to zapaliła i mi sie ta kontrolka+ brzęczyk po jakis 5 km jazdy zgasła,sprawdzalem płyn i jest tyle ile powinno.co o tym myslicie?? zlekceważyć to czy coś sprawdzić ( poza poziomem płynu bo to jjuz sprawdzone ) :?:
                                          pozdrawiam
                                          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                          Komentarz

                                          • Luca
                                            Rider
                                            • 2004
                                            • 524

                                            #22
                                            Hej, jak pisalem wyzej, za niedługo zbiorniczek do wymiany, koszt ok 30 PLN, pozdrawiam.
                                            "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                            Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                            Pionek znów gra.......

                                            Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                            www.dynosoft.pl

                                            Komentarz

                                            • Arek
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 3143

                                              #23
                                              to bedzie okazja do wymiany płynu chłodzącego bo juz prawie 3 lata ma.Luca, jakas magia przy wymianie czy w miare sprawnie to idzie :?:
                                              -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                              Komentarz

                                              • endryu
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3773
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                #24
                                                po raz kolejny "stała usterka" octy oraz innych autek z grupy VW, zanieczyszczony czujnik zanurzony w płynie chłodniczym. Dolej płynu ok. 2 cm powyżej przetłoczenia zbiorniczka płynu chłodzacego i powinno być po kłopocie :idea:
                                                Zamieszczone przez Luca
                                                niestety samych elektrod nie da się wymienić a zbiorniczek jest w miarę tani
                                                około 70 zł. (oryginał), około 40 zł. (zamiennik)
                                                Zamieszczone przez cerzam
                                                Dolałem wody destylowanej. Dobrze zrobiłem? Czy raczej powinienem dolać płynu?
                                                płyn napewno jest lepszy. Niewielka ilość wody destylowanej nie wpłynie newatygnie na temp. zamarzania płynu chlodniczego.
                                                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                                =================================================

                                                Komentarz

                                                • Arek
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 3143

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez endryu
                                                  po raz kolejny "stała usterka" octy oraz innych autek z grupy VW, zanieczyszczony czujnik zanurzony w płynie chłodniczym. Dolej płynu ok. 2 cm powyżej przetłoczenia zbiorniczka płynu chłodzacego i powinno być po kłopocie :idea:
                                                  jak mi jeszcze raz sie zaswieci to przetestuje akcje z dolaniem płynu,mam nadzieje ze sie uda
                                                  -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...