Wymiana Oleju i wszytskich filtrów +Pompa podcisnieniaVacum

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • elize11
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 47

    Wymiana Oleju i wszytskich filtrów +Pompa podcisnieniaVacum

    Sound System - 12 głośników + wzmacniacz z korektorem.

    Nie jestem audiofilem, mam SS + Audience i mi to wystarcza. Ponadto mam przenośny odtwarzacz DVD i po podłączeniu do tego zestawu audio jak najbardziej prawidłowe.

    Dla audiofili - nie warto, dla normalnych - różnica do standardu duża, tylko ta cena...

    Pozdrawiam
    elize11
  • walur_kce
    Classic
    • 2006
    • 2

    #2
    Wymiana Oleju i wszytskich filtrów +Pompa podcisnieniaVacum

    Mam mały problem. Kupiłem Octawke 1,9 tdi 90KM i chce powymieniac wszytskie podstawowe plyny oraz olej i filtry.Autko zostalo sprowadzone i nie wiem ile jest przejechane na oleju. Od strony mechanicznej nie ma dla mnie zadnego problemu aby to porobic ale nie wiem jak przestawic komputer aby wiedzial ze byla wymiana.

    Drugim problemem jest pompa vacum. Usterka polega na tym ze pedal hamulca jest twardy no i autko nie ma przyspieszenia ale silnik pracuje bardzo rowno bez zadnych stukow i tym podobnych. Dopiero po przegazowaniu go na biegu jałowym do ok 3500 obr/min silnik zaczyna juz lepiej przyspieszac ale nie jest to jeszcze do konca tak jak powinno byc. Turbina sie załącza ale chyba nie pracuje na pelnych obrotach dlatego pompe juz kupilem i chce ja wymienic ale czy po jej wymianie bede musial wybrac sie na komputer rzeby posprawdzac paramtery?? a moze brak dobrego przyspieszenia jest tez wina filtra paliwowego??

    Prosze o jakies wskazówki. Moze ktos z was spotkal sie z czyms takim. ??

    Komentarz

    • BioBogon
      Elegance
      • 2005
      • 921

      #3
      Re: Wymiana Oleju i wszytskich filtrów +Pompa podcisnieniaVa

      Zamieszczone przez walur_kce
      nie wiem jak przestawic komputer aby wiedzial ze byla wymiana.
      ZTCW komputer nie musi o tym za bardzo wiedzieć. Jeśli chodzi o kontrolkę service to: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=82

      Zamieszczone przez walur_kce
      Drugim problemem jest pompa vacum. Usterka polega na tym ze pedal hamulca jest twardy no i autko nie ma przyspieszenia ale silnik pracuje bardzo rowno bez zadnych stukow i tym podobnych. Dopiero po przegazowaniu go na biegu jałowym do ok 3500 obr/min silnik zaczyna juz lepiej przyspieszac ale nie jest to jeszcze do konca tak jak powinno byc. Turbina sie załącza ale chyba nie pracuje na pelnych obrotach dlatego pompe juz kupilem i chce ja wymienic ale czy po jej wymianie bede musial wybrac sie na komputer rzeby posprawdzac paramtery?? a moze brak dobrego przyspieszenia jest tez wina filtra paliwowego??
      Jeśli masz problemy z przyśpieszaniem nie byłbym przekonany czy to jest wyłącznie problem pompy podciśnienia. Tu radziłbym jechać do fachowca, żeby sobie nie narobić większy kłopotów względnie nie zwiększać kosztów wyminiając niepotrzebne rzeczy. BTW może poprostu jakiś wężyk puszcza i nie ma podciśnienienia?
      Leon FR 2.0TDI 170KM

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez walur_kce
        Drugim problemem jest pompa vacum. Usterka polega na tym ze pedal hamulca jest twardy no i autko nie ma przyspieszenia ale silnik pracuje bardzo rowno bez zadnych stukow i tym podobnych. Dopiero po przegazowaniu go na biegu jałowym do ok 3500 obr/min silnik zaczyna juz lepiej przyspieszac ale nie jest to jeszcze do konca tak jak powinno byc. Turbina sie załącza ale chyba nie pracuje na pelnych obrotach dlatego pompe juz kupilem i chce ja wymienic ale czy po jej wymianie bede musial wybrac sie na komputer rzeby posprawdzac paramtery?? a moze brak dobrego przyspieszenia jest tez wina filtra paliwowego??
        TAk jak pisał wyżej BioBogon. Może to byc drobny problem techniczny ae tez i coś z elektroniką. Pierwsza sprawa to podpięcie do VAG'a i sprawdzenie błędów..

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Zrobie maly OT
          Jak juz jestesmy przy kontrolce service to w naszej OII nie zaswiecila mimo ze jest prawie 30kkm przejechane. Postanowilismy sprawdzic i wychodzi ze serwis za 7kkm lub 441 dni :lol: Albo jak licznik byl dokodowywany to sie wyzerowaly wskazania, albo przy jakies inne okazji ktos to skasowal :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • walur_kce
            Classic
            • 2006
            • 2

            #6
            Bardzo mnie to wkurza ze mam taka dziure w pedale i musze go przegonic do 3500 obr co udaje mi sie z wielkim trudem.Sprawia to wrazenie jakby cos bylo przytkane. w efekcie daje to juz lepsze przyspieszenie ale nie tak jak powinno byc. po zgaszeniu silnika i zapaleniu po chwili znowu robi sie tak samo.Pozatym ta pompe i tak musze wymienic bo hamulec mam bardzo twardy i zabardzo nie chce tak jezdzic z tym? po wymianie oleju i filtrow zobacze czy dalej tak jest.

            Komentarz

            Pracuję...