MisiekWAW, zgadzam się z toba w całej rozciągłości twojego postu.
Jedynie jaki silnik mnie mile zaskoczył jeśli chodzi o diselki to Honda Accord 2.2 i-CTDi szczerze tego silnika w tym aucie do prawi 2,5 tys obrotów niesłyszałem mruczy naprawde ok.
A i tak zawsze jak dlamnie najbardziej nie zniszczalne pozostaje TDI.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Jeśli chodzi o turbo diesle renaulta to niedawno w którejś z gazet motoryzacyjnych ukazał się artyk€ł na ich temat pod wiele mówiącym tytułem -Turboproblem
Jeśli chodzi o turbo diesle renaulta to niedawno w którejś z gazet motoryzacyjnych ukazał się artyk€ł na ich temat pod wiele mówiącym tytułem -Turboproblem
dobrygrzeswawa, ma opla Vivaro z silnikiem 1.9DI 82KM...
Jest to silnik Renault'a..
W czwartek będę nim w Wawce i jak nie wierzysz to "komisyjnie" zobacz, że praktycznie nie dymi (jakoś nie zauważyłem tego) i pięknie, równo i cicho pracuje.
dobrygrzeswawa, ma opla Vivaro z silnikiem 1.9DI 82KM...
Jest to silnik Renault'a..
W czwartek będę nim w Wawce i jak nie wierzysz to "komisyjnie" zobacz, że praktycznie nie dymi (jakoś nie zauważyłem tego) i pięknie, równo i cicho pracuje.
bezduszny, głównie mi chodziło o ten model Renault'a
Sraczka była ze wszystkim i można stwierdzić że więcej stał w ASO albo ja przy nim grzebałem niż jeździł.
To taka moja ogólna ocena Laguny z 2002 roku
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Ja tam nie wiem moja ma 180tys przebiegu i jezdzi(LagunaI 2000r).A i katalogowe osiagi zachowuje .Z tego co wiem to ogolnie problem jest tylko z turbinami(stad naglowek w gazecie)wytrzymuja do 100-120tys ale to tez nie regula(jak u mnie).Zawsze mozna se wsadzic jakas pozadna i po turboproblemie.
Reszta problemow ta takie jak i tu mozna spotkac z tego co zauwazylem to wszystkie auta sie psuja i nie ma na to reguly .W zeszlym roku w swoja octawve wsadzilem przez caly rok 6500zl takze nie krytykujmy innych firm
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Pewnie że sie psuja wszystko zalęży od egzemplarza na jaki trafimy najlepszy to model Poniedziałkowy. Tak naprawde w wywiadzie kiedyś Henry Ford na pytanie jakie Auto jest najlepsze odpowiedziął krótko " NOWE AUTO". Ja pierwszą OI miałem od nowości 98r. AEE 130 tyś i nic oprócz gumek stabilizatora i skrzyni biegów którą servis wymienił za darmo. PZDR
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Ja wiele samochodow juz mialem i najmniej problemow mialem z uzywanym Reanult 19 1.7 z 1993 roku kupilem go 6 letniego i jezdzilem 2 lata - i przez 2 lata nie zrobilem w nim nic oprocz wymiany oleju,podobnie bylo z golfem III 1.4 ,passat z 1994 TDI mial caly czas jakies drobne usterki ale nie zwiazane z silnikiem zrobilem nim 50 tys do stanu 180tys i zero problemow z silnikiem jedyne co to spadla rura z intercooleraOctavia kosztowala mnie duzo wiecej niz w tych 3 autach naraz ale nie narzekam kupilem ja zagazowana z przebiegiem 185tys i zrobilem 55tys km,przebieg swoje zrobil i gaz pewno tez stad te wydatki.A lagune kupilem bo niedostalbym za 14,5tys zl Octavi w TDI a tylko tyle kasy mialem a za to kupilem Lagune z roku 2000 Dci.Gdybym mial kase bylbym wierny Octavi
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Będę wstrętny :twisted: - Mój zaprzyjazniony mechanior powiedział mi kiedyś "nie kupuj samochodów na f - fiatów, fordów i francuzów. Myślę, że coś w tym jest bo kiedy słucham kolegów, którzy mają francuzy to nie słyszę zbyt wielu pochlebnych opinii. Wyjątkiem jest kolega jeżdżący meganką - 1,5 dci - ma ją 2 lata, od nowości i chwali - ale zrobił dopiero około 40 kkm.
No widzisz a moj znajomy pracuje w hurtowni czesci zamiennych i najwiecej czesci sprzedaja do passatow :] a nie samochodow na F a i Renault jest na R a nie F :P ciekawe co z ferrari ja tam bym kupil choc to podwojne FF ,Fiat Ferrari hehe
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
No widzisz a moj znajomy pracuje w hurtowni czesci zamiennych i najwiecej czesci sprzedaja do passatow
bo cala kupa passatow przyjechala z zachodu (i innych VW). Jak widze te stare golfy2 (bez obrazy) i tych szczyli co wszystko tym wyprzedzaja na ciaglej lini i zakrecie to mam dosc :evil:
ps. przypomnialo mi sie z jakiegos dowcipu.
dzwoni mechanik/blacharz do klienta co zostawil mu samochod do naprawy:
panie co to za samochod?
jakbym nie klepal to wychodzi mi przystanek autobusowy :lol:
Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.
Koleżanki :lol: i Koledzy! mam nówke na pompach i w pierwszej chwili byłem przerażony 'klekotem' - teraz sie powoli przyzwyczajam - nawet mi sie podoba dźwiek jak sie zbiera, zwalam to na karb tego że jeździłem na benzynce + lpg, ale że jest głośny to fakt. wskazania kompa też tragedia - mam włączony zegarek :roll:
"za mało mocy - na razie ....."
a teraz mi wystarcza i nie oddam jej chyba, że po śmierci mojej lub jej.
Żadnych francuzów i włoskich aut mowie to ze sfojego rodzinnego do swiadcenia szczególnie o pieknym Designy ALFY 156 servis kochał mnie bardzo , i o reni 19 nie wspomne. Słuzbowe jeźdze Cytryna C5 kombi tam kontrolka od silnika tak jak w Oplach się swieci i oczywiscie nikt sie nią nie przejmuje tak jak i servis wszyscy olewaja, taki urok.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
W pracy jeżdżę czasem oplem movano, nissanem pathfinderem i czasem citroenem berlingo wszystkie turbodiesle - różne marki i rózne rodzaje pojazdów, masy itd ale najbardziej sie psuje opel - drzwi boczne w tej chwili uszkodzone 20 raz i turbo nawala. Na drugim miejscu jest pathfinder - 3 raz uszkodzone turbo, 2 raz wymieniona tarcza sprzęgła - ma około 70kkm, najmniej psuje sie w tym zestawieniu cytryna - ale też nie jest bezawaryjna. Wszystkie auta dostaja w d....bo jeżdżą non stop po lotnisku i mają wielu panów. Mielismy wczesniej peugoty 406 - totalne siano i kaszana - ciagle w serwisie i hondy hrv - po zrobieniu 600kkm zaczeły trochę brać olej. W poprzedniej firmie jeżdziłem renówką na gzie i ciagle były jakieś jaja...Nie lubie francuzów - mam na myśli auta :twisted:
A to ja renowki 19 wspominam bardzo dobrze mialem 2 (zadnej awari)a siostra do listopada tego roku jezdzila tez taka 1.7 .Zadnych powaznych awarki najwieksza to zerwana linka sprzegla z tego co pamietam przez 6 lat uzytkowania, kupila ja 9 letnia czyli auto mialo 15 lat,zreszta dalej jezdzi w rodzinie
Ojciec mial :2x trabant,2x Wartburg,Golf I i II,125p kombi,Łada Kombi,Renault Trafic,VW T4,Mercedes Vito
Jak zrobilem prawko to sam jezdzilem juz:
GolfemIII,Polonezem,Skoda Forman,VW Polo,Renaultem 19 ph I i II,VW Passatem,Octavia i teraz Laguna
Troche tych aut juz mialem i przezylem z ojcem i nie ma reguly , zawsze byly to uzywane auta czyli mozna cos juz o nich powiedziec wzgledem awaryjnosci , naprawde nie widze zadnej roznicy miedzy uzywanymi niemieckimi czy francuskimi a w zasadzie tylko z takimi mialem do czynienia.Włochy jakos mnie nie interesuja.
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Mam znajomego w serwisie! Siliniki dci na naszej ropie umierają bardzo szybko!!! Padają turbosprężarki i pompy wtryskowe a naprawa to kwota ok 15tyś w ASO (ta kwota to cena naprawy silnika 1.9dci) ale podejrzewam że w 1.5 nie jest o wiele tańsza.
Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Siliniki dci na naszej ropie umierają bardzo szybko!!! Padają turbosprężarki i pompy wtryskowe
Tu raczej nie jest problem w dostępności dobrego paliwa... bo jest ono dostępne ale z "ciemnoty" polskich kierowców....
Jeżeli ktos kupije ON pod hipermarketem... bo jest tam taniej o 5-10 groszy (na zbioniku 50 litrów oszeczędność 5 PLN) to co potem się dziwić, że kupuje się niską jakość...
Ostatnio byl na allegro nowy silnik taki jak ja mam za 4tyś zł z pompa turbina wtryskiwaczami ,zaluje ze nie mialem takiej kasy bo taka okazja juz sie nie trafi ,miec nowy fabrycznie silnik za taka smieszna kase
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Dokładnie Skoda tez ma wpadki z turbinami to po co sie czepiac innych
PawełT napisał:
"rozmawiałem ostatnio z użytkownikiem O2 1,9. Padła mu turbina po kilku miesiącach, a w firmie na 12 aut 5 miało wymieniane turbiny na gwarancji. Mówił że podobno to są jakieś czeskie turbiny i dlatego się tak wysypują"
Wiec co Laguna II i Octacia II maja obie Turboproblemy :]
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Komentarz