Marne przyspieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Adrian
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 662
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #26
    Wczoraj spotkaliśmy się z ElBocheno żeby mieć jakieś porównanie, i rzeczywiście nie jest tak żywa jak być powinna, też myślę że może to być problem z turbiną bo dosyć dziwnie ona pracuje. I jeszcze dochodzi do tego dziwny metaliczny (w sumie to nie jestem znawcą) dźwięk pracy silnika.
    PerfectService by DGW
    Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
    Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
    Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #27
      ElBocheno, jedz do Mastersa, niech Ci zrobi pelna diagnoze.
      Zaplacisz 100zl i bedziesz wiedzial co i jak, bo tak to wrozenie z fusow.
      Dodatkowo mozesz zrobic od razu pomiary na hamowni.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • ElBocheno
        Ambiente
        • 2006
        • 150

        #28
        A co Masters diagnozuje za 100 zł? To znaczy co wchodzi w skład diagnozy? Czy tylko stwierdzi, że silnik ma mniej KM niż powinin? Czy może robi pełną diagnozę - zdiagnozuje co powoduje stratę mocy, czy zawory są ok, w jakim stanie turbina, czy licznik był kręcony, etc?
        Jak to dokładnie wygląda?

        Komentarz

        • brutus
          Rider
          • 2006
          • 329

          #29
          Zamieszczone przez Masmo
          brutus napisał/a:
          Ktoś wspomniał o porównywaniu TDI 1,9 101 KM do 110 KM ... pewnie że można ale charakterystyka tych silników jest zupełnie inna i ich w rażenia z jazdy nie jak się mają do siebie, (na kożyść 101 Konnej, ma ona dużo wyższy moment obrotowy)
          Dużo?? Wg danych fabrycznych o 5 Nm (240/235) i seryjny 101 PD nie ciągnie powyżej 3000 obr. i na dodatek jest głosniejszy. Ja tam wolę VP 110. Ale to trochę OT.
          Miałem wcześnie auto z silnikiem AFN teraz mam BXE różnica w NM była spora. Fakt że AFN siedział W Passacie może mieć znaczenie, moziwe że jest to dużo gorsza jednostka od tych montowanych w O I <pomiar na chamowni w seri wyakazał że BXE ma ich prawie 270 <po chipie 330> w Pasku przed chipem było ich 250 po 309,

          Co do głośności to sorry w pasku była masakra i zresztą jest nadal bo auto pozostalo w rodzinie a sKoda można powiedzieć że prawie ma Kulturę ;P pracy silnika

          Ale fakt to troche odbiega od tematu ,
          OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #30
            Zamieszczone przez ElBocheno
            A co Masters diagnozuje za 100 zł? To znaczy co wchodzi w skład diagnozy? Czy tylko stwierdzi, że silnik ma mniej KM niż powinin? Czy może robi pełną diagnozę - zdiagnozuje co powoduje stratę mocy, czy zawory są ok, w jakim stanie turbina, czy licznik był kręcony, etc?
            Jak to dokładnie wygląda?
            Pelna diagnoza bez hamowni kosztuje 100, czy 120zl i masz za to sprawdzenie bledow, sprawdzenie parametrow pracy silnika i osprzetu. Jezeli auto jest po 2001r to sprawdzi tez czy przebieg jest oryginalny. Za dodatkowe chyba 150zl masz pomiary mocy na hamowni i wtedy jest pelen obraz co autku dolega.

            Zeby zawory sprawdzic to trzeba glowice zdjac.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            Pracuję...