o zawieszeniach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pindoor
    Classic
    • 2008
    • 8

    o zawieszeniach

    Spokojnie, mozna kupić nowy hak bez podcinania zderzaka, za rozsądną cenę, a wpięcie się w wiązki za pomoca lutowania, jest chyba też pewniejsze, chociaż trochę roboty.
    Jeśli ktoś ma zamiar ciągąć przyczepę kampingową, a sezon blisko, to radziłbym założyć już lepsze 13 pinowe gniazdo z wyprowadzeniem dodatkowego plusa i masy na lodówkę i ładowanie drugiego aku.
    Można wtedy w takie gniazdo wpinać zarówno zwykłą wtykę i taką 13 pinową z kampingu.
    Pozdr.
  • Chomik
    Ambiente
    • 2007
    • 161

    #2
    o zawieszeniach

    Witajcie Klubowicze. Mam pytanie. Będę musiał wymienić amorki. Myślałem o gazówkach do mojej octawki 1,9 tdi, 81 kw, kombi. Zastanawiam się czy: 1) jest sens zakładać je biorąc pod uwagę stan naszych dróg 2) czy taką zmianę wytrzymają pasażerowie - w tym mój 6 miesięczny synek - chodzi o komfort jazdy. Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie?! Mam nadzieję, że nie powtarzam 60 raz tematu .Jeśli tak sorki ops:
    była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
    Serwis By DGW

    Komentarz


    • #3
      niestety powtarzasz, ale oki
      ad 1. tak jest sens, lepszy konfort prowadzenia
      ad 2. bardzo dobrze zniosą

      ja założyłem bilstaina B4 - > ciut twardsze niz seria i całkiem miło siena tym jeżdzi, poza tym nie obniża auta, poza tym konfort dużo wyższy.
      jest dużo na ten temat na forum, ale ja dzis mam tylko modemowe lacze 33.6 kilo, więc nie mam szns przeszukac forum ażeby ci pomóc.
      to co napisałem to tylko moja prywatna opinia.
      zakładaj B4 olejowo gazowe BILSTAINA i jeżdzij.

      Komentarz

      • Chomik
        Ambiente
        • 2007
        • 161

        #4
        Dzięki Sigma. Przepraszam za powtórkę. Uczę się dopiero forum. Dzięki za wyrozumiałość. Koniec tematu. Pozdrawiam.
        była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
        Serwis By DGW

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3777
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          bilstein B4 warte polecenia, tu jest opis i ceny Sigma_74, tu kupował i chwali sobie http://www.zmax.hostia.pl/sklep/index.php/cPath/53_55

          tu jest dużo opisów o amorach http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3659

          opisy amorów Bilstein-a http://www.bilstein-amortyzatory.pl/...sprzedazy.html
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz


          • #6
            dokładnie jak mówi przedmówca, tam kupiłem i byłem zadowolony, jestem zadowolony.

            Komentarz

            • Jabar1975
              RS
              • 2006
              • 3331

              #7
              Chomik, wg mnie (jesli masz zaciecie sportowe) to zolte koni sport - z regulacja od poziomu b4 do "deski"
              100kkm gwarancji producenta
              nasza droga: www.wpzs.pl

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #8
                Re: o zawieszeniach

                Zamieszczone przez Chomik
                Witajcie Klubowicze. Mam pytanie. Będę musiał wymienić amorki. Myślałem o gazówkach do mojej octawki 1,9 tdi, 81 kw, kombi. Zastanawiam się czy: 1) jest sens zakładać je biorąc pod uwagę stan naszych dróg 2) czy taką zmianę wytrzymają pasażerowie - w tym mój 6 miesięczny synek - chodzi o komfort jazdy. Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie?! Mam nadzieję, że nie powtarzam 60 raz tematu .Jeśli tak sorki ops:
                Mam podobne auto i podobnego pasażera 4-mce :lol: . Założyłem B6 dwururowe i uważam że zrobiłem optymalnie. Przy kołach 15' komfort jest akceptowalny a prowadzenie o niebo lepsze. Na dziurach auto nie dobija i nie tłucze. Zwłaszcza na polskie tragiczne drogi B6 to jest to. Trochę gorszy komfort jest co prawda przy wolnej jeździe w mieście, ale na trasę ideał k . Można ewentualne się zastanawiać nad miekszymi jeśli tylko po mieście i tylko wolno jeździsz.

                [ Dodano: Nie 14 Sty, 07 00:33 ]
                Zamieszczone przez endryu
                ...tu jest dużo opisów o amorach http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3659....
                i tu o B6:
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                Pracuję...