juz po pracy a z ta oslona pogadaj moze ktos ci aluminiowa zrobi te orginalne plastikowe nie nadaja sie zaraz peknie i zmarnowane pieniadze
przelanie oleju
Zwiń
X
-
przelanie oleju
Bylem dzis na wymianie oliwy.
Serwis wymienil, wrocilem do domu, wyciagam banke oleju i zdziwko :shock: z 5L oleju w bance niecaly 1L. Pamietam, ze jak ostatnio wymienialem olej to mi oddali 1.5L. Wtedy tez kolega djczas poinformowal mnie, ze mam miske olejowa 3.5L.
To teraz wychodzi ze mam ile? hmm. Na bagnecie max :| , wg instrukcji obslugi "a" - nie dolewac. wg mnie to "a"max, czyli gorny poziom tego specjalnie skrzywionego druta, potem to jedno krotkie zagiecie i prosty drut zostal.
Przelali czy nie :?:Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.
-
-
lepiej przez bagnet. W aptece mozna kupić dużą strzykawkę oraz zestaw do kroplówki
(odciąc węzyk, nałożyć na strzykawkę, węzyk do otworu od badnetu i już)O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Re: przelanie oleju
Zamieszczone przez eR_Bylem dzis na wymianie oliwy.
Serwis wymienil, wrocilem do domu, wyciagam banke oleju i zdziwko :shock: z 5L oleju w bance niecaly 1L. Pamietam, ze jak ostatnio wymienialem olej to mi oddali 1.5L. Wtedy tez kolega djczas poinformowal mnie, ze mam miske olejowa 3.5L.
To teraz wychodzi ze mam ile? hmm. Na bagnecie max :| , wg instrukcji obslugi "a" - nie dolewac. wg mnie to "a"max, czyli gorny poziom tego specjalnie skrzywionego druta, potem to jedno krotkie zagiecie i prosty drut zostal.
Przelali czy nie :?:
po drugie jezeli po dlugim postoju (tak jak napisal Maicroft) poziom oleju na bagnecie bedzie ponad max to przelali...
nie wiem jak wyglada bagnet w O2ops: w O1 "przekrzywienie druta" :zlosnik: jest tak oczywiste ze w zasadzie nie ma co sie zastanawiac gdzie jest max :lol:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
dlatego po wyciągnięciu bagnetu wycieramy go do sucha szmateczką, ponownie wkładamy go ładnie do końca na swoje miejsce i ponownie go wyciągamy i najlepiej trzymajac go w pionie tak jak go wyciągneliśmy odczytujemy poziom oleju i już wszystko wiemy :idea:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Ja wiem i ja tak zawsze robie, co nie zmienia faktu, ze jak ktos ma slaby zwrok to musi odroznic gdzie bagnet jest czarny od oleju, a gdzie jest fabryczny. Do tego gdzie jest kratownica na nim, a gdzie jego reszta.
Ekologiczne plastikowe badziewia zamiast robic tak jak bylo do tej pory metalowy wygiety i bylo wiadomo, ze od zgiecia do zgiecia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eR_hmm ja mam metalowy i i mam ponad kratownice az do zagiecia, dlatego twierdze ze mi przelali :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eR_hmm ja mam metalowy i i mam ponad kratownice az do zagiecia, dlatego twierdze ze mi przelaliO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Szkoda, ze nie mam skanu strony z tej instrukcji, przynajmniej bym zostal uswiadomiony :P
To miejsce ponad kratownica opisane wg instrukcji - "nie dolewac" mam zalane olejem na max, potem juz tylko to zagiecie pozostaje (nie zalane). Pytam o to przelanie, bo glupio by bylo katalizator se wykonczyc....Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.
Komentarz
-
-
a tak wygląda pole kontrolne na bagnecie-metalowym w O I
a) minimum
b) stan właściwy
c) maximum
[ Dodano: Sob 13 Sty, 07 23:44 ]
dla własnego spokoju odeśsij trochę oliwy i szafa graO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
eR_, nie stresuj sieJak ja wymieniam oliwe u mojego znajomego to wchodzi mi prawie 5L. Zawsze zostaje dosłownie kropli w butli. Tyle ze wymiana wygląda tak, ze przed wymiana płuczemy silnik preparatem motula, potem zlewamy oliwe z silnika, wykręcam chłodniczke oleju z niej tez zlewam, + z węzy wszystkich gdzie jest stary przepracowany olej tez zlewam i tak przy pizzy i piwku po kilku godzinach czekania i gadania o dupie marynie scieka sobie cały olej. Po zalniu nowego + Militec1 dosłownie wchodzi prawie cały 5l motul. :szeroki_usmiech.
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz