Spadek mocy po dobrym nagrzaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaz13
    Drive
    • 2008
    • 42

    Spadek mocy po dobrym nagrzaniu

    Zamieszczone przez autorus
    ops, jak jest taki sam w O1 to wezmę. A jak to sie składa?
    Wysłałem ci na e-mail fotki w dużej rozdzielczości.
    Ja mam w O2 i specjalnie zamawiałem ją .
    Wożę czasami elementy po 200 kg ale specjalnie podkładam sklejkę aby masa rozłożyła się równomiernie. Ale płyta jest b mocna .
    Jest to b wygodny gadżet w szczególności jak masz kombi to bez podłogi drugiej nie masz szan aby ręką dostać końca bagażnika
  • kici
    Classic
    • 2007
    • 5

    #2
    Spadek mocy po dobrym nagrzaniu

    Mam problem z moja octavia TDi 90, 2001. Po przejechaniu ok 40 km gdy silnik jest już dobrze nagrzany silnik traci moc. Wszystko co można wycisnąć to 130km/h, na niższych biegach też brak przyspieszenia. Jakie mogą być przyczyny?? To mój pirewszy diesel wiec mam blade pojecie

    Komentarz

    • daneczek76
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3642
      • Toyota

      #3
      jezeli auto sie więcej nie buja niz 120 - 130 km/h to jest to zawór N75 tak było przynajmniej umnie, ale najlepiej uzyj szukaj bo na ten temat było na forum wiele wiele razy. pzdr
      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

      Komentarz

      • kici
        Classic
        • 2007
        • 5

        #4
        Jestem nowy więc pytanie może śmieszne szukać pod hasłem N75 czy może pod innym??

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          Wymieniane mialem to ostatnio, lacznie z przeplywomierzem i tak :

          zawor n75 oznaczyli mi jako :
          "zawór elektro.ciś.dołado.oc"

          zaś przeplywomierz :
          "miernik masy powietrza tdi"


          Spadek mocy jak u Ciebie, powyzej 3k rpm auto nie bujalo sie wogole, do 110 szlo jako tako, powyzej sie mulilo jak glupie i 130 to bylo max mozliwosci.

          Silnik AGR 90KM.

          Jesli pomoglem, to sie ciesze :P
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #6
            kici, napisałem ci że to N75 podszybie silnika po prawej stronie mała kostak i dużo węzyków dochodzi doniej fotka ponizej i zaznaczyłem prostokątrm czerwonym.
            Gdyby to była przepływka to auto by więcej śmigało mi około 160 km/h jechało i to wszystko ale nie wykluczone że obydwie rzeczy masz popsute najlepiej djagmostyka na VAG podjeć na spocik gdzi masz najbliźej i poproś kolegów.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #7
              O, dokladnie tam jest n75.

              Nie ukrywam, ze nie wiem jak dokladnie zachowywalby sie motor, z tylko walnieta przeplywka, badz tylko n75.

              Jednak to dwie prawdopodobne przyczyny. Ktos mi jeszcze wspominal o filtrach paliwa, ze takowe objawy rowniez moga byc spowodowane ich wyeksplatowaniem.
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • kici
                Classic
                • 2007
                • 5

                #8
                Dzięki za informacje.
                Do: misiek^wro filtr był zmieniany ma najechane 7 tys, jakiś francuski był założony. Piszesz o filtrach??? sa innne (może w zbiorniku??).
                I jeszcze jedno. Czy to normalne,że jak jest zimny wszystko jest OK??

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  No tego nie wiem, bo ja z reguly zanim mi to naprawili, to silnik grzalem normalnie nie przekraczajac 2.5k rpm i tych 70ciu ... bo jezdzie w miescie.

                  Pozniej jak wyjechalem na trase, to wlasnie odkrylem spadek mocy powyzej 3k rpm - tzn 3 krpm to bylo max co auto potrafilo wycisnac...

                  Jesli na zimnym silniku spokojnie idzie Ci powyzej tego, a jak sie zgrzeje to nie, to mozliwe ze przyczyna lezy gdzie indziej.
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • kici
                    Classic
                    • 2007
                    • 5

                    #10
                    Na razie usterka ustąpiła więc nic się nie da zdjagnozować (chyba??) :roll:

                    Komentarz

                    • misiek^wro
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 8321

                      #11
                      No to juz jestem pewien ze to n75.

                      Kolega mi opowiadal, ze raz popukal sobie w ten zawor i rowniez ustapila. Slyszalem tez, ze ludzie go czyszcza i tez zanik mocy ustepuje.

                      Jechales po czyms nierownym albo cos? No chyba ze sam sie przeczyscil
                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                      Komentarz

                      Pracuję...