Tarcze hamulcowe przód O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pkleszcz
    Drive
    • 2011
    • 95

    Tarcze hamulcowe przód O1

    Zamieszczone przez Prezes52
    służbowym Modeo
    takiemu to dobrze :P chłopaki z GI EKOTRADE w Częstochowie jeżdżą Hujdajem i20 :lol:
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 910
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    Tarcze hamulcowe przód O1

    Witam
    Mam w O1 aktualnie tarcze standard 280mm ATE, wymieniałem je poł roku temu a teraz juz są krzywe i chcę je zmienić na takie tarcze Czy mogę je zastosować do O1 1.9TDI AXR 101KM? Czy obecne klocki od poprzedniego kompletu ATE mogę do tych nowych zastosowac? z tego co widzę, są o 8mm większe srednicą.

    Komentarz

    • mp1985
      Drive
      • 2012
      • 55

      #3
      nie wejdą

      muszą być 280 chyba ze chcesz modzić na 2 tłoczkowe zaciski ale wtedy to juz polecam robic wszytko tzn jarzma i wsadzić 312- masz opisane krok po kroku i na tym forum a jeszcze dokładniej na forum golfa

      jak chcesz zostać w serii to ja polecam TRW - dobra cena (tańsze niż ATE) a jakość bdb


      ps miałem ATE Power Disc (czyli te nacinane) w A3 i nie polecam po 1 pokrzywiły się po 2 zjadło mi klocki w 15tys km fakt ze jeżdżę b. dynamicznie ale mimo wszytko szybko teraz w O1 jeżdżę tak samo a obecne klocki z przodu maja juz 27tys km tyle że tu tarcze seria OEM
      ASV+

      Komentarz

      • kabanos
        RS
        • 2011
        • 4544
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Jak pisze mp1985, tarcze podane przez ciebie nie spasują do OI. Pod te tarcze trzeba robić swapa (zwrotnice, zaciski, jarzma, osłona tarczy).

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz

        • toomasz
          Elegance
          • 2010
          • 910
          • Volkswagen
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Ok dzięki panowie nie wiem czemu ale mi tarcze z Ate skrzywily sie po 3 tys km.. nie wjechakem w żadną kałuże a jak hamuje ze 100km to czuć delikatne drgania kierownicy i przyznam irytuje mnie ten fakt

          Komentarz

          • Dareckif
            Drive
            • 2008
            • 93

            #6
            Miałem to samo z ATE po jakiś 3-4 tyś od zamontowania zaczęły bić. Zdemontowałem i dałem do przetoczenia. W tej chwili dojeżdżam do ich końca i drugi komplet klocków na nich tzn. jakieś 90tyś km. i zero bicia także polecam przy nowych tarczach.

            Komentarz

            • halpor
              Ambiente
              • 2011
              • 103

              #7
              Zamieszczone przez toomasz
              ie wiem czemu ale mi tarcze z Ate skrzywily sie po 3 tys km
              A mierzyłeś bicie piast i tarcz przy montażu czy jak zwykle założone "na pałę..."?
              www.brakeparts.pl
              Facebook

              Komentarz

              • Tony065
                RS
                • 2009
                • 2487
                • Octavia I (1U2)
                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                #8
                efekt bicia przy hamowaniu dają też luzy w układzie kierowniczym i zawieszeniu, znaczy wszystkie elementy gumowe i gumowo-metalowe.
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz

                Pracuję...